Continental Contct Plus külső gumi

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév: 2017 (frissítve: 2017.06.)
  • Listaár: 9.990 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




Örpi avatar
6 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2024, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- 7/7-es defektvédelem
- alig kopik
- szárazon nem csúszik, nem olyan könnyű blokkolni a kereket vele.
- sekély, 2-3 centi latyakos hóban is szépen teszi a dolgát, nem pörög ki, nem csúszik meg ha nem akarom.

Hátrány

- az előző Mitas Flash-hez képes ballonosabbnak hat, pedig mindkét fajtából ugyanolyan széleset vettem
- viszonylag hamar, 8 hónap használat után elkezdett megrepedezni a gumi külső felülete.

- nedves úton kanyarban hajlamos megcsúszni

Tapasztalat

Fémforgácsoló üzembe járok dolgozni, oda pedig erősen ajánlott a vastag defektvédelem. 2024 májusában cseréltem Continental Contact Plusra a Mitas Flash Stop Thorn Ultimate-et, mert 7 év és 19 ezer kilométer után már napi szinten féltem attól, hogy vajon mikor szakad végig a perem mentén a repedezés. Végig gurultam vele a nyarat, az őszt és az eddig eltelt telet (2025. január) városban és túrázás közben is, +40 fokban, és -3 fokban is. Szárazon, és nedves úton is jól teljesít, nem csúszik, és blokkolni sem könnyű a Mitashoz képest. Eddig csak párszor sikerült vészfékezéskor megcsúsztatnom. Nem egy csendes gumi, teljesen sík betonon, vagy tüköraszfalton mókásan zümmög. Rosszat nemigen lehet mondani róla, talán picit lomhább mint a Mitas volt, de ez szerintem azért van, mert a Mitas konkrétan aszfalt gumi, a Conti pedig inkább vegyes terepre van tervezve. Eddig kétszer csúszott ki alólam a bringa, egyszer ősszel amikor a fáról a bicikliútra hullott mézgát feloldotta az eső, és vastag, csúszós takonyréteg lett az amúgy ragadós szutyokból, egyszer pedig télen, amikor sunyi ónos szitálás vonta be az úttestet. Királydinnyét, kisebb üvegszilánkot, fémforgácsot szedtem eddig össze vele, semmi sem vitte át. A Mitassal még egy rakétás üveget is sikerült elroppantanom, az túlélte, a Contival ilyen nem hiszem, hogy elő fog fordulni valaha, de nem félek attól, hogy ha igen, akkor baj lesz :D 

Upgrade 2025.07.20.
Július elején sikerült komolyabban elnyalnom vele nekem is. Kanyarban pocsolya maradékán. Épp csak sötétebb szürke volt az aszfalt, én meg belerongyoltam 30+ km/h-val jól megdöntve. Végeredményként kificamodott a gyűrűsujjam. Szerencsém volt, a betont éppen csak érintette a fejem (ezentúl sisak!!!). Így két hét elteltével nem biztos, hogy a gumi a bűnös, simán lehet, hogy sikerült úgy megdöntenem, hogy a függőleges gravitáció legyőzte az oldalirányú G erőhatást, és nemes egyszerűséggel elhasalt a bicikli. Még nem ítélem halálra a gumit, de tény, hogy 14 hónap alatt 3-szor borultam vele nedves/vizes úton. 

Erre ajánlom

Városba közlekedni, túrázni tökéletes. Nulla defekt még királydinnye szezonban is!

Ennyiért vettem
a kettő együtt két új belsővel 32000 forint
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 32
  • 37
  • 42
  • 47

 
defektvédelem:

Continental Plus Breaker


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Contct Plus termékkel kapcsolatban: