Continental Der Kaiser külső gumi

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.03.)
  • Listaár: 23.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

Taylor avatar
17 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Tapad, tart, iszonyú erős oldalfal, felütést nagyon jól bírja ez a Continental külső gumi

Hátrány

Ha nem figyel az ember gyorsan elkopik, pedig méregdrága.

Tapasztalat

Fontos, hogy Black Chilis a Continental Der Kaiser vagy sem. Ha nem, akkor kár is beszélni róla, mert drágán közepes.

Viszont ha BC akkor nem nehéz (1000 g az nem sok) és az egyik legjobb gumi drágán.

Én "véletlenül" vettem egyet 13000-éert és annyiért nagyon megérte, mert parkban nagyon kijön az ereje.

Amikor feltettem le akartam tsztelni és egy nagyobb lejtő után (aki ismeri a siratófalat katlannál) féktávot próbáltam. Vegyes érzelmekkel tapasztaltam, hogy hihetetlenül gyorsan megálltam, de a külső 22000 Ft-os listaárából egy bő 800-at otthagytam.

Erre ajánlom

DH/FR

Ennyiért vettem
13000
Mért tömeg
1000 g
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

jbikeforest avatar
38 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Iszonyatos tapadás!

Brutális oldalfal!

Nincs megszabva minimális nyomás. (1,1-1,3 bar-on használtam).

Erős!

Hátrány

Iszonyatosan drága!

Nehéz! Több,mint 1 kg darabja.

Tapasztalat

Először az újságban olvastam erről a gumiról és a különleges tapadásáról ,de a leírás alján találálható ár már akkor is megrémisztett. Nem sokkal később, a jbike kerékpárüzletben saját kezemben vizsgálhattam a gumikat és végül Szívós úr biztatására kiforgattam a zsebeimet és a pénztárcámat, hogy ezekkel a gumikkal indulhassak az Osztrák hegyekbe.
Most, valamivel több,mint két év használat után azt mondom,hogy megvagyok elégedve a vásárolt termékkel. Az első gumi szinte még teljesen ép, itt-ott még egy-két öntési "szőrszál" is megtalálható rajta. A hátsó gumiról már elkezdtek leszakadozni,legömbölyödni a bütykök köszönhetően annak,hogy a hátsó féket sokkal sűrűbben használom és a kerékpáromon még nincsen fékfüggetlen rugózi rendszer.
Frissen felrakva annyira tapadt,hogy a betonon lévő kisebb kavicsokat úgy szedte fel,mintha ragasztóval lenne bekenve az egész. Schladmingba még szinte használatlan,"szőrős" gumikkal érkeztem. Három napig gyűrtük a DH pályát és megállapítottam,hogy kegyetlenül tapad a kanyarokban, a múrvás és a sziklás,földes terepen egyaránt. Féltem,hogy a puha összetétel miatt egy hét alatt elkopik teljesen a gumi,de a hét közepére már elmúlt ez a félelmem. A következő 2 napot a Wagrain-i bikepark-ban töltöttük,ahol sajnos elkapott minket az eső, így sikerült saras körülmények közt is próbára tennem, mert sárgumira sajnos már nem volt pénzem ilyen árú gumi mellett. Az enyhén saras talajjal jól elboldogul,nem gyűjti fel vastagon,hanem viszonylag hamar ledobja magáról a trutyit. Szerencsére nem esett annyi eső,hogy tengelyig gázoljunk benne,mint az előző években, így nem is lett volna indokolt a foltokban száraz pályára a sárgumi.
Még nem volt szerencsém kimondott sárgumival menni,így nincs igazán alapom az összehasonlításhoz,de hiszem,hogyha a kaiser ilyen jól remekelt a változó körülmények közt,akkor a kimondottan sárhoz való változata sem lehet csalódás rossz idő esetén.
A bikepark fából épített north shore elemein is kiváló volt a tapadás,míg az eső át nem áztatta őket,mert utána már életveszélyesen csúszot rajtuk az összes gumi. A fák gyökereivel is hasonlóak voltak a tapasztalataim, bár azok kisebb felületük miatt kevésbé voltak zavaróak.
Itthon a mátrában tettem próbára a gumikat. Egy alkalommal fel is tekertünk több kevesebb sikerrel Kékestetőre, amelyben a gumik jelentős súlya és a tapadással járó gördülési ellenállás sem volt a segítségemre,de ez végtére is egy DH gumi,így ezt nem írhatjuk a rovására. Ennek ellenére a közel 18 kg-s gépemmel is sikerült a táv nagyobb részét tekerve megtenni.
Lefelémenetben november lévén hóban, latyakban és a lehullott falevelekkel teli terepen sikerült a gumi határait feszegetni. Helyenként csúszkált,de nagyobbrészt irányítható volt még ilyen körülmények közt is.
Tavaly az olasz Livigno-ban sikerült 6 napon át kínozni a gumikat. A terep itt is változatos volt. Múrvás talaj kisebb sziklákkal, épített fa elemek, letörések, erdős,gyökeres szakaszok voltak terítéken. Átlagban 1,1 és 1,3 bar közötti nyomáson használtam a gumit,amit a brutális oldalfalnak köszönhetően remekül viselt. Defektet csak egy alkalommal szereztem,de ott is a már korábban ragasztott belső foltja engedett el a nagy terhelés hatására. Az oldalfal olyan merev volt,hogy a kanyarok előtt nem is voltam biztos benne,hogy defektem van.

 

 


Összességében nagyon bevált a gumi és megfelelően tartósnak érzem. Az én használatom mellett szerintem még egy szezont kibír a garnítúra,míg vészesen le nem kopik a minta. Utána sajnos megint mélyen a zsebembe nyúlhatok, kivéve,ha imáim meghallgatásra találnak és vagy a pénztárcám vastagodik vagy a continentál kedveskedik a vevőknek kedvezőbb árral vagy kettőt fizet 3 at kap akciókkal. :)

Erre ajánlom

DH,FR

Ennyiért vettem
15000/db
Mért tömeg
1100 g
Csatolt képek
Continental Der Kaiser  2009 külső gumi
Continental Der Kaiser  2009 külső gumi
Continental Der Kaiser  2009 külső gumi
15 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

26 x 2.5 (ETRO 62-559)


 
ajánlott nyomás (bar):

3,1


 
nyomás (bar):

max. 4


 
szövetsűrűség (TPI):

360


 
ajánlott kerék:

Első és hátsó


 
hajtogatható változat:

Igen


 
defektvédelem:

Van


tömeg:

1200 g


 
további információk:

A laborban a Kaiser felismerte a profilformálás, a szálszerkezet és a keverékreceptúra teóriáját. A versenyen segíti a versenyzők erőfeszítéseit és reményeit a sziklás, sáros, gyökerekkel teli pályákon. A Kaiser ékkövei az újonnan rajzolt profil, a lágy Black Chili összetevő és az erős dupla vázszerkezet.


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Der Kaiser termékkel kapcsolatban: