Continental Digga külső gumi

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3]
  • Modellév: 2011 (frissítve: 2011.06.)
  • Listaár: 10.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

Schleinitz avatar
5 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

erős lasabban kopik a sürüsége miatt.kapaszkodik rendesenmindenhol a Digga.lejtőn emelkedön nincs különbség.kevés ellenálóság.Ez a gumi megálja a helyét aszfaltos terepen is és csak murvás földes terepenDöngölt földön:D

Hátrány

2.5 ös de 2.2 esnek néz ki ez a Continental külső gumi.Drága!Bár én olcsóbban vettem igy megérte.A legnagyobb baj ha ránéz az ember tetszik tetszik de valahogy a 2.5 nemjön át :D nagyon kiicsinek tünik igy vélhetöen nem is tapad annyiira

Tapasztalat

5000 é vettem de drágább a Continental Digga

Erre ajánlom

terepre

Ennyiért vettem
5000
Csatolt képek
Continental Digga külső gumi
4 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 26x2,5"

  • ETRTO méret: 559 mm


 
ajánlott nyomás (bar):

3,5


 
nyomás (bar):

max. 4,5


 
szövetsűrűség (TPI):

84


 
ajánlott kerék:

Első és hátsó


 
hajtogatható változat:

nincs


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Digga termékkel kapcsolatban: