- Jól tapad minden körülmények között
- Kis nyomást is elvisel, nem lesz baja ha komfortosabban akarsz hajtani
- Nagyon jó defektállóság
- Kellően keményre fújva felütést is jól bírja
- Nem igazán van ilyen, drága, de hát valamit valamiért
- Picit talán rázós, de hát 8,5bar a max nyomása, ugye...
- Nem annyira dizájnos(Ez hátrány? Előnyök közé mégsem írhatom be) a GP5000 mint a 4000 volt, teljesítményben én semmi különbséget nem tapasztaltam.
Szóval a vélemény tárgya a GP5000. Amikor nem nagyon figyeltem rá, az első sajnos leengedett 4 bar köré, felütés lett a vége. Igaz ebbe az is közrejátszott, hogy nem kaptam Continental belsőt hozzá hanem csak Mitast, annak meg nincs hosszú szingós változata, nem sokkal érte át az aero felnit.(régebben Rubena). Nehéz észrevenni sajna ha lemegy a nyomás, mert a gördülési ellenállása alig változik közben. Ajánlott az elsőt 7-8bar körül használni, úgy szinte bármi átmegy, a magyar aszfaltot meg nem kell bemutatni senkinek szerintem: Töredezett padka, ötletszerű kisebb tankcsapdák bújnak meg az árnyékban. A hátsót nyugodtan lehet venni puhábbra, de olyan 6,5 alá semmiképp.
Országúti tekerésre, főleg ha szempont hogy ritka vendég legyen a defekt. Bőven megéri olyan amatőröknek is mint én. 25-622 méretben használom, enyhe, nem laza terep nem akadály neki, de tartósan azért ne erőltessük, arra ott Gator hardshell, itt csak a futófelület védett.