Continental Gravity külső gumi

19 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.03.)
  • Listaár: 6.500 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



16-19 (19 vélemény)
Rendezés

magellanpx avatar
11 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
fasza kis cucc!
Hátrány
keskeny:) ugyan azok mint a dieselnél könnyen felütöd és nem véd a defekt ellen vékony a fala.
Tapasztalat
ugyan az mint a diesel csak 2.3-as méretben
Erre ajánlom
mindenkinek mindenre!
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sasi avatar
Sasi
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Olcsó. Defektet még nem kaptam vele. Fain kis külső ez.
Hátrány
Nekem azért annyira nem tapad jól. De nem vészes.
Tapasztalat
Eddig egy Mobsterem volt, de az tök elkopott. Igazából azért is vettem hogy majd télen a hóban próbára tegyem, de azóta még nem volt tél. Elöl egy nem túl régi Maxxis minion dh van és az sokkal jobban kopik ennél. Annál mindenképp jobb szerintem
Erre ajánlom
szinte bármire.
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Puszti avatar
Puszti
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Naggyon jó és olcsó.Eddig 0 defekt..szinte nem is kopik.nagyon jól tapad, terepen még nem csúsztam ki vele..kanyarban piszok jól fog, nagyon be lehet dőlni, nem csúszol ki.jó a gördülési ellenállása.városban nem lassít.vizes talajon sem csúszik.egy vízmosásban 20 cmes sárban sem csúszott lefele szaggatva.
Hátrány
sztem semmi.
Tapasztalat
szerintem nagyon jó.én nem bántam meg hogy ezt választottam.nagyon megéri az árát.
Erre ajánlom
legfőképpen azoknak, akik szeretnek és szoktak terepezni, de ez mellet sokszor vannak aszfalton is.ez a külső nagyon jó terepre, de aszfalton nem kopik, ezért ott is lehet bártan használni
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

racer avatar
racer
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
jó tapadás,jó kanyarodás,jó gördülési ellenállás
Hátrány
nagy fékezéseknél szakadnak a bütykök
Tapasztalat
utólag már nem ezt vettem volna
Erre ajánlom
biciklizésre
3 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

16-19 (19 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

26x2.3


 
ajánlott nyomás (bar):

3.5


 
nyomás (bar):

4.5


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

nincs


 
defektvédelem:

nincs


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

770


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Gravity termékkel kapcsolatban: