Continental Mountain King külső gumi

35 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 9.200 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




KTM fan avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Nagyon jól néz ki.Elég széles ahoz,hogy mély homokban is lehessen vele repeszteni.Sárban elég jól kapaszkodik,nagyon jó az öntisztulása.Aszfalton hallatja a hangját:A GUMI ZENÉJE.Legalább hallják,hogy jövök.
Hátrány
Legnagyobb hátránya számomra,hogy defektállósága :0.Röpke 3 hónap alatt 9-szer kaptam defektet az erdőben.Minden alkalommal akác tüskét szedtem ki belőle,pedig nem jártam vele máshol,mint akorábbi gumimmal.Vizes aszfalton 22-23 km/h-nál a nyomvályú miatt lesodródtam az útról.Adrenalinszint megemelkedett.He-he-he.
Tapasztalat
A sok defekt miatt lecseréltem 577 km után elöl-hátul.
Erre ajánlom
Bárkinek aki nem teker sokat akácerdőben és bírja lába a széles gumi okozta nagyobb ellenállást.
Ennyiért vettem
A bringán volt
12 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
méret:

26x2.0, 26x2.2, 26x2.4, 28x2.2, 28x2.4


 
ajánlott nyomás (bar):

3.5


 
nyomás (bar):

4.5


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:

nincs


 
tubeless változat:

van


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

460-800


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.