Continental Mountain King külső gumi

35 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 9.200 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




Nachos avatar
3 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny

Mountain King

A név mond valamit, méghozzá igazat!

Ez egy vérbeli terepgumi, mindenhol elmegy, nem számít, hogy száraz talaj vagy sár vagy murva, állandóan kapaszkodik a talajba.  Ezt hegyre tervezték

Hegymenet: Gyökeressziklássáros 30%-os emelkedőn boldogan, kipörgés nélkül felmegy

Lefelé: ha blokkolod a kereket, felszántja a fél hegyoldalat (egyelőre nekem csak hátul van)

Jó a tömege (pedig nekem nem supersonic van!)

Hátrány

Sajnos a defektállósága nem kimagasló

Hamar kopik a aszfalton

Érezni, hogy nagy a gördülési ellenálása aszfalton, de terepen a sűrű mintázat+a gumikeverék segítenek a haladásban

Tapasztalat

Eddig explorerem volt, AHOZ KÉPEST EZ KING, de az Explorer Supersonic az már hasonlóan király a Mountain Kinghez képest Tehát inkább ezt vegyétek, mint az alap explorert

A defektállóság miatt négy répa

Erre ajánlom

Mindenkinek, aki keveset megy aszfalton, és nem szereti, ha kipörög a kereke

 

 

HÁTULRA

Ennyiért vettem
4000
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
méret:

26x2.0, 26x2.2, 26x2.4, 28x2.2, 28x2.4


 
ajánlott nyomás (bar):

3.5


 
nyomás (bar):

4.5


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:

nincs


 
tubeless változat:

van


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

460-800


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.