Continental Mountain King külső gumi

35 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 9.200 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




Olivera avatar
4 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Még a cengába nem szereltem be, mert ma vettem, de első benyomásra nem rossz. Nekem a 2.2-es 2. osztályos vékonyfalú van, ami önmagában nem hangzik rosszul. Tömege sztem nagyon jó, mintázata nekem tetszik. Tapadásáról fogalmam sincs, első keréknek szánom, majd tesztelem és hozom. Dirtre vettem, majd kiderül.
Hátrány

Baromi vékony a fala. A festés a 2. osztályún el van csúszva ami gyári hiba. (mondjuk ez csak a szépségén alakít vmit) Sokszor a gyártó a festéshibásra égetni szokott egy hatalmas B betűt, jelezvén hogy nem 1. osztályú termék. Ez előfordul hogy kiégeti a gumit, de elvileg a kiégett gumit nem is forgalmazhatják :)

Az enyémen a B betű hiányzik. Talán tényleg a falvastagsága a legnagyobb hátránya.

Erre ajánlom
Dirt, Dh (persze a lightosabb verzióból), egyéb erdei mászkálás
Ennyiért vettem
2600 újonnan
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
méret:

26x2.0, 26x2.2, 26x2.4, 28x2.2, 28x2.4


 
ajánlott nyomás (bar):

3.5


 
nyomás (bar):

4.5


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:

nincs


 
tubeless változat:

van


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

460-800


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.