Continental Mountain King külső gumi

35 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 9.200 Ft

Használt Continental Mountain King eladó
5.000 Ft
új árához képest: -46%

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




szuser avatar
27 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, csak kipróbáltam, túrázgató/városi harcosként
Előny

- Terepen hibátlan, kemény vagy puha földön, soderen vagy döngöl uton tökéletesen tart ez a Continental külső gumi.

- Egyáltalán nem szedi és szorja fel a sarat a Mountain King!

- Nagyon mutatos, B kategoriában hibátlanokat is ki lehet fogni baromi kedvező áron.

- Az enyém hajtogatos kivitel, könnyű a gumi maga és a felszerelése is pikk-pakk... 

Hátrány

- Hááát én a defektektöl tartok a legjobban ezzel a gumival kapcsolatban. Személyes tapasztalatom még nincs defekt terén, de a jelen forum defekt előrejelzéseinek fele igaz, akkor is sokra lehet számítani :(

- Bizok a Slime defetvédelemben, de a héten történt tapsztalataim szerint az sem fog megvédeni minden körülmények között a defekteléstöl... :(

- Maga a gumi aszfalton ráz és kényelmetlen, bár a 2.2-es széleség elég jol csillapitja az uthibákat. 

- Sajna akármilyen keményre fujva is nagy aszfalton a gördülési ellenállása és a kis bütykök tuti gyorsan elkopnak a Continental Mountain King-en...

 

SZERKESZTVE 2012.04

- vizes aszfalton életveszélyes, féktáv iszonyatosan megno illetve kanyarban az első kerék is kicsuszik elég könnyen. Tényleg érdemes vigyázni, két alkalommal nagyon alacsony sebességnél is elszált az eleje kanyarban, pedig az első után már nagyon figyeltem. Ugyhogy tényleg ovatosan!

Tapasztalat

Egy nagyon jol bevált Smart Samet cseréltem le ideiglenesen a contival, a jelen forumon pl a Smart Sam csak dicséreteket kapott, a Conti MK meg hideget is bőven... Kiváncsi voltam, valóban annyira más-e a két gumi. a contit 30-40 km-en tesztelgettem még csak hidegben eslősorban terepen. Ennyi idő alatt nem volt defekt (szép is lett volna :D) de a felrakásakor is látszik, relative kevés a gumi vastagság a futo feluletnél is, igy el tudom képzelni a gyakori defektetket.

Maga a gumi erdőben, töltésen, vizes vagy száraz, laza vagy kemény földön is hibátlan tapadás szempontjából, de mivel én város központban lakok, igy aszfalszton is kényltelen vagyok használni. Aszfalton - ami miatt nagyon jo gumi terepen a Conti - az miatt büntet is.. Ráz! (kb. 4 báron pl nagyon.. ) durva hangja van és magas nyomáson is nagy gördulési ellenállás..

 Summa városba nem ajánlom, terepen szerintem mindenkinek be fog válni ez a Continental külső gumi.. A defeteléstöl tartok, mindenképpen megosztom majd ez irányú tapasztalataimat is.

Ennyiért vettem
2400Ft/db
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
méret:

26x2.0, 26x2.2, 26x2.4, 28x2.2, 28x2.4


 
ajánlott nyomás (bar):

3.5


 
nyomás (bar):

4.5


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:

nincs


 
tubeless változat:

van


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

460-800


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.