Continental Ultra Race külső gumi

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2011 (frissítve: 2011.06.)
  • Listaár: 7.500 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




Moszuke avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • virsli
  • defektálló
  • bírja a 8bart
  • nem nagyon akar kopni
  • puha az oldalfala
  • gördülési ellenállása keményre fújva nulla :)
     
Hátrány
  • könnyen csúszik poros, nedves úton kanyarodás közben
  • a legkülső réteg könnyen sérül, szúródik, vágódik
  • lehetetlen feltenni a felnire
  • nehéz leszedni a felniről
Tapasztalat

Én a sűrű-sűrű defektek miatt döntöttem úgy, hogy az ócska 2000ft virsli külsők helyett most beruházok egy kicsit többet, hátha megtérül.
Így is lett.
Azóta nem volt defektem!

  • Nedves úton kanyarban már estem vele,
  • Vonat gyalogátkelőnél leszállás nélkül átkelve, kanyarogva már nem egyszer megcsúszott

A defekt védelemmel elégedett vagyok, de nem kockáztatom és amikor lehet kikerülöm a veszélyt.
Vannak rajta igen mélynek látszó vágások, sérülések is, de úgy tűnik mélyebbre nem hatoltak ezek a tárgyak.
Lehet vele tekerni mint az őrült, csak a kanyarokat semmilyen formában nem szereti a kerék..:)

Erre ajánlom
  1. egyenesen tekerni nagy sebességgel
  2. defekt elleni harc
Ennyiért vettem
6500
12 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

23x622 25x622


 
ajánlott nyomás (bar):

7,5


 
nyomás (bar):

max. 8


 
szövetsűrűség (TPI):

60


 
ajánlott kerék:

Első és hátsó


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:

van


tömeg:
  • 23x622, 290 g
  • 25x622, 310 g

Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Ultra Race termékkel kapcsolatban: