Continental Ultra Race külső gumi

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2011 (frissítve: 2011.06.)
  • Listaár: 7.500 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




kruppanandor avatar
3 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, 6 hónapig, 4000-8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

- viszonylag olcsó

- jó defektálló (üvegszilánkok nem vágják szét egykönnyen)

- első - hátsó keréken is megfelelően muzsikált eddig

- tapadása jó (száraz időben)

- viszonylag lassan kopik (legalábbis az előző Vittoria Zaforo-mhoz képest)

 

Hátrány

- itt-ott becsúszik azért egy-két defekt

- vizes úton csúszik mint a szappanos hal

Tapasztalat

Nyár elején vehettem ezt a pár gumit, féláron (3000 HUF), amúgy sok helyen duplájáért láttam. Olyan 5000 km-t tekertem bele, és eddig 2 defektet kaptam. Észrevételeim szerint a gumiköpeny könnyen megsérül, de a "defektvédőszalagot" már nem vágja át egykönnyen semmi. (viszont olyan helyzet előfordult, hogy egy szilánk benne ragadt a gumiköpenyben, és ahogy forgott a kerék szép lassan beljebb fúrta magát...pech)
A hátsó gumi értelemszerűen gyorsabban kopik, nemrég cseréltem fel a két keréken (a hátsó már kockás volt, elsőn meg semmi). Vizes úton rettenetesen tud csúszni, főleg sínen vagy aknafedlapon, de induláskor, fékezéskor aszfalton is megcsúszik, szóval csak okosan vele ilyen időben.

Erre ajánlom

munkába járás, amatőr versenyzés, (de úgy hallottam futárok is előszeretettel használják)

Ennyiért vettem
3000
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

23x622 25x622


 
ajánlott nyomás (bar):

7,5


 
nyomás (bar):

max. 8


 
szövetsűrűség (TPI):

60


 
ajánlott kerék:

Első és hátsó


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:

van


tömeg:
  • 23x622, 290 g
  • 25x622, 310 g

Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Ultra Race termékkel kapcsolatban: