- magas bütykök vannak rajta, tehát sárban is jól kapaszkodik
- jól tisztul
- könnyű (bár a drótperemes verzióra 730 gramot ír a gyártó, ami talán sok lehet egyeseknek)
- a defektállósága nekem jó volt
- 2.3"-es változatot használtam, xc-re simán jó
- sárban, porban, sziklás terepen semmi de semmi gond nem volt vele, bátran vennék ilyet
- könnyű leszedni (bár a drótperem okozhat nehézségeket; nekem nem olyannal volt dolgom)
- nagyon jól elnyeli a mechanikai behatásokat (rezgés, gödör, stb)
- nagy a gördülési ellenállása (cserébe viszont tapad)....
- ....így aki sokat megy aszfalton, annak ez a gumi nem jó választás
Eddig még csak egy erdőbényei túrát mentem vele. Az első tapasztalatom, egy aszfaltos lejtőn az utolsó 5 méteren megálláskor az első fék állóra fékezte az gumit, majd így csúsztam (egyébként teljes stabilitással) kb fél métert. Egy élmény volt :D
Ezt egy 30-40km-es hegyi túra követte. Az idő jó volt, viszont az esőzés előzőleg kimosta a földet, tehát maradt a sár és a sziklás terep, itt-ott száraz részekkel. A tapasztalatom az, hogy teljesen jól helytállt, jobban, mint például a Maxxis Ignitor tette volna.
Első gumiként használtam, hátul egy Panaracer FireXCPro-val párosításban. Remekül irányítható, bírja a strapát.
A gyártó azt írja, hogy a gumi otthonosan mozog a legtöbb terepen, alpesi terepen is helytáll, ahol a legfőbb a könnyedség és a jó defektállóság.
Én XC-re, túrázásra mindenképpen, AM is szóba jöhet, meg hasonló kategóriák - mindenképpen hegyi terepre. Hétvégi túrázóknak szerintem "túl jó" is talán (mivel a gördülési ellenállása magas), bár ha ez nem szempont, és szeretsz edzett lenni, hajrá. DH-soknak azért szerintem ez kevés, bár nem DH-ztam még soha, úgyhogy nem tudom.