- Olcsó
- Nagyon hosszú élettartam
- Jó defektállóság
- Szárazon se tapad úgy ahogy kéne, vizesen életveszély
Árához képest nem rossz gumi ez főleg, hogy nem akar elkopni. Vizesen ésszel kell vele menni.
Száraz terepre.
- Olcsó
- Nagyon hosszú élettartam
- Jó defektállóság
- Szárazon se tapad úgy ahogy kéne, vizesen életveszély
Árához képest nem rossz gumi ez főleg, hogy nem akar elkopni. Vizesen ésszel kell vele menni.
Száraz terepre.
Minden pályán otthon érzi magát, de igazán akkor mutatatja meg, mire képes, ha az út göröngyössé válik. Ez az abroncs a legjobb az alpesi túrákhoz, ahol a kis súly és a defektvédelem a fontos.
„Német technológia 1871 óta”
A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.
Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.
A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.
Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.