Kicsi gördülési ellenállás,
Könnyű,
Száraz terepen jó tapadás, jó tempó.
Drága
Defektvédelem gyenge,
A pontos típus, amit használok: Continental Crossking Black Chili Protection 26 x 2.2,
Aszfalton belsővel minimális, belső nélkül közepes gördülési zajt tapasztaltam.
A sarat nagyon összeszedi, emiatt sárban szinte használhatatlan, sármentes talajra érve gyorsan tisztul.
Jól tapad aszfalton, földes, közepesen poros és murvás utakon is, ott is tart, ahol a Raceking meg és lecsúszik., jó tempót lehet vele menni.
Szerintem száraz terepen jobban teljesít mint a Raceking és összességében jobbnak érzem a Crosskinget.
Terepen 1.6-1.8bar nyomáson tapasztaltam a legjobb tapadást, de általában az aszfaltos szakaszok miatt 2..0 bar nyomáson használtam.
Tubelessként "defektem" nem volt vele, legalábbis nem vettem észre, de illúziói senkinek ne legyenek, mert protection verzió létére, egy akáctüske, vagy rozsa tövis simán átböki.
Vegyes felhasználás mellet, ( terep / aszfalt ) kb 2000km után ránézésre még egy 1000 - 1500km biztos van benne, de ha csak terepen használnám, akkor több is, mert eszi a közepét az aszfalt.
Összességében jó terepguminak tartom, bárcsak tartósabb lenne.
2024-ben tavasz - nyári szezonban ismét a Crossking black chill protectiont használtam elől hátul, de most végig belső gumival kb (3500km).
A korábban írt véleményem kiegészítem, hogy tartósabb mint vártam. a kb 3500km után, még mindig nagyon jó az állapota, nem hasadt ki, nem kopott el, nem szakadtak le a bütykök.
Belső gumival kevésbé rugalmas mint tubellesként. És a belső gumival történő használat eredményeként rekord mennyiségű defektet kaptam (9 alkalommal és mind valamilyen tüske, 6 alkalommal lassú defekt ami miatt az utakon nem kellet vele foglalkozni), valószínűleg tubelessként ezeket megfogta volna a sealant, vagy tannus betét, különben foglalkozni kell vele.
Száraz terepre bárhová, sárba ne.