Mióta megvettem nyúzom rendesen. Aszfalton félelmetes a tapadása, kanyarban szinte bármilyen nyomáson veszettül tapad a CST C1391 Traction. Jól fékezhető, döngölt apró köves talajon is bátran lehet vele menni jó tempót. Kivittem vastagon poros útra, ott is jól irányítható maradt a bringa. Egész korrekt a kapaszkodó képessége. Kopásról még nem tudok beszámolni, még a szőr is alig akar kopni, pedig tekerem bele a kilométereket kifulladásig. Update (2012-09-02): ahol lehetett kipróbáltam és eddig csak jó tapasztalataim vannak vele kapcsolatban. Tényleg jól tapad, már a sebességem is nő (kezdek combosodni :-)) ). Aszfalton kellemes vele közlekedni, szépen kisimítja a lágyabb úthibákat (nem kátyukat, meg gödröket!), döngölt apró murvás úton is nagyon jó úttartással rendelkezik. Ha lesz eső, beszámolok arról is ;-) Eddig úgy néz ki, hogy nagyon megérte az árát.
A vizes teszt is megvolt. Nem csapja annyira a H2O-t mint anno a gyári Kenda és ilyen körülmény közben is tapad becsülettel.
2012.12.05. Megvolt a havas teszt is. Irtó jól viseli havat, mentem vele latyakban, útmenti vastag hóban, letaposott havon is. Jól irányítható a gép, jól fékezhető, elrugatni nem igazán tudtam jobban, mint szárazabb körülmények között, nem csapja fel az ember hátát, hála az apró körmöknek (a régi Kendám sokkal gusztustalanabb volt télen :) ), szóval téli közlekedésre is alkalmas. A keményen letaposott havas, bordás útra leszek még kíváncsi, ha lesz lehetőségem és tapasztalatom, akkor meg fogom osztani.
2013.05.31. Újabban kis nyomáson használom (1,8-2,5 bar) és értek kellemes meglepetések. Egyik tekerésem alkalmával eső után sikerült egy erdő melletti betárcsázott úton menni az említett kis nyomással. Pillanatok alatt telerakódott a mintázat sárral. Érezhető volt a tapadás és az irányíthatóság romlása. Viszont kiérve egy szárazabb szakaszra a gumi kb. 200 méteren belül teljesen (!) letisztult. Mintha nem is mentem volna sárba. Mióta kisebb nyomáson használom, megmutatta az igazi énjét. Aszfalt, sár, döngölt út, mindegy... Irányítható a gép, jól fékezhető, nehezen kapar el, ellenben tempós szakaszon élvezetes és haladós a tekerés vele. 600 km-t tettem bele eddig (aszfalt, terep), de nem igazán akar kopni. Van egy pár CST külsőről tapasztalatom, egy közös mindegyikben. Nehezen kopnak, pedig nem rideg keverékű külsőkről van szó.
Kezdő mtb-re határt járni, erdőben tekeregni tökéletes választás.
2013. szeptember. Amire akartam venni, arra célterületre nagyon jó! A hegyekben gyönyörűen muzsikált. Ballonos kialakítása miatt 2-4,5 bar között sokrétűen felhasználható külső. Alacsony nyomáson terepen jól tapad, az úthibák, kisebb kövek által okozott ütéseket szinte teljesen elnyeli. Magas nyomáson városban jól manőverezhető, aszfalton 4-4,5 baron akár túrázni is lehet vele minden zokszó nélkül kinézete ellenére. Abádszalók-Kunhegyes között 26-28 km/h átlaggal simán tudtam vele haladni, nem fulladtam ki.
Nagyon jó abroncs, nehezen kopik, pedig a hegyekben kapott követ, murvát rendesen. Eddig defekt nélkül megúsztam (remélem jó messzire elkerül). A futófelületén a mátrai kirándulás óta kezd látszódni, hogy használva van. Elöl még egy pár helyen az öntési csík látszódik :). Kisebb sárban eszméletlen jó az öntisztuló képessége.