Nem használom hosszú ideje, kb. 3 hónapja egy régi outiba. Az első kerékben teljesít szolgálatot (hátul egy lugano pörögött, helyére egy CST megy ). Itt elöl, eddig tökéletesen teljesített. A kanyarokban jól tart, bátran bemerek szállni 30as tempóval (ha az aszfalt is engedi) és stabilan tart - nem ideges, nem csúszkál. esőben is mentem vele - a vizet azt spricceli rendesen, mivel a futó felölet teljesen sima - de ott sem éreztem, hogy instabil lenne; igaz sokkal óvatosabban haladtam, mert a régi egy forgáspontos modolo fékek hatásfokát ismerve nem akartam kockáztatni.
Hátul a luganot már vágta szét üveg (mellesleg nagyon jól bírta) szóval jártam ezek szerint veszélyes részeken, de elöl a CST-ből eleddig semmilyen idegen anyagot nem kellett kiműteni.
Igazából nem is akartam CST-t venni két luganot akartam, de csak egy volt és hasonló árban a CST. AZ előítéletem teljesen alaptalan volt. A kopás állósága (már ha helyénvaló összevetni első és hátsó keréken futó külsőket) jobb, mint a schwalbe luganonak és majdnem egy bar-ral többet is tehetünk bele a gyártó ajánlása szerint.
A kissé puritán külső és a nem jól csengő márkanév ne tévesszen meg; ennyi pénzért ez ajándék.