Defektálló, első-hátsó keréken egyaránt jól használható. Drótperemes kivitelhez képest nagyon könnyű. Lejtőn, emelkedőn, száraz és nedves úton egyaránt jól tapad. Csöndesen gördül. Nagy sebességnél is biztonságos, remekül fékezhető. Kanyarban jó szolgálatot tesznek az apró oldalsó gyémántminták. Defektvédelem, eltérő alapanyag és mintázat a futófelületen és oldalt - olyan "extrák", amik ennyi pénzért igen ritkák.
Alacsony futásteljesítmény.
Kicsit félve választottam gumit a számomra eddig ismeretlen CST-től, de amellett, hogy nevetségesen olcsó (én még kedvezményt is kaptam amúgy is alacsony árára), megdöbbentően jól viselkedik minden helyzetben. Eddig mentem vele esőben, illetve nedves úton és nagy melegben is, de sehol nem volt vele gond. Nemrég egy közös bicajozásnál egyszerre kényszerültünk 40-es tempónál "vészfékezésre" - ugyanazokat a fékeket használva nekem sikerült csúszás nélkül megállnom, Schwalbe Lugano gumit használó társamnak csak több méteres csúszással... Persze ennyiből nem kell messzemenő következtetéseket levonni, de jó dolog, hogy ilyen helyzetben is számíthattam a gumira.
Drótperemes lévén nem súlybajnok, de még így is könnyebb, mint más nagy gumigyártók belépő modelljei (Continental, Hutchinson, Schwalbe) - ehhez képest még nem kaptam vele defektet: valószínűleg ez az EPS-nek nevezett defektvédő rétegnek is köszönhető.
Az árát bőven megéri!
Mivel többen is kérdeztétek email-ben, hogy milyen újabb, hosszú távú tapasztalataim vannak a gumiról, ezért néhány gondolattal frissítem a véleményemet:
Túl a 2000. km-en még mindig nem volt defektem. Kényszerűségből - más út nem lévén - kavicsos földúton is használnom kellett a bicajomat 1 héten át, itt is meglepően jól teljesített a gumi. Csak ajánlani tudom mindenkinek!
Friss tapasztalat:
A hátsó keréken használva 2700 km-t bírt, a képeken látható módon ért véget a pályafutása. Nagyon sajnálom, mert igazán jó gumi (volt), ahogy fent leírtam. Viszont ez a futásteljesítmény számomra kiábrándító, és igazából különösebben nem is tudom az okát a gyors elhasználódásnak. A futófelületében még volt anyag bőven. Talán a folyamatos magas nyomást bírta nehezen, vagy az eltelt 4 év volt neki sok, vagy a rossz utakon való gyakori használat, nem igazán tudom.
Az első keréken még plusz 100 km-t bírt, azaz 2800 km után ugyanúgy megadta magát, mint a hátsó. Ez így már csak 4 répa nálam.
A fő kérdés, hogy vennék-e újra - ha 3000 Ft alatt lehet(ne) kapni, akkor igen, mert olcsó és könnyű és jól használható. Drágábban már nem nagyon érné meg. Viszont inkább rövid ideig legyen egy jó gumid, mint sokáig egy rossz. Most egy ajándékba kapott Schwalbe Blizzardot használok, azzal sincs gond, semmi extra gumi. Viszont a tömegéhez képest az nagyon drága.
Országúti edzésre.