A Gumi defektvédő szalagja egészen jól funkcionál az üveg szilánkok kifelé lökődnek az apróbb tüskéket is jól bírja! A Gumi 4 évszakos nyáron 5 báros, télen 4,5 báros (már csak a jégre való felfekvést elősegítve) nyomáson elég jól bírja a használatot! Mindkét kerékre tökéletes,de lassítást ajánlok a kanyarokban,mert 30 felett hallatja a hangját (nyikorog,amit jó hallani)! Nedves úton jól tapad,s mivel jól elvezeti a vizet nem úszik fel a tócsákon! Terepen is teszteltem és elég jól bírja a 40-es tempót a 120 kg-mal,de a keskeny nyomvályúkat érdemes kerülni!!! Aszfalton képes elérni az 50-es tempót (5 báros nyomáson egy 27 sebességes [11/32] Deore szettel) Terepen csak szárazon ajánlom! A Gumit könnyű tisztítani a nagyobb bordázat miatt és könnyen kilöki a sarat a bordából! Ajánlom,már csak azért is mert csekély a kopása és nem repedezik még az oldalfalon sem, a reflex csíkos verziót használtam,de problémám nem volt vele,mert a csík sem kopott!
egyenlőre nem tapasztaltam! Eddig nem tapasztaltam! Igaz le kellett 2 év után cserélnem,Mert az egyik gumiban lévő belülről kilátszó szövet miatt nedvesedés miatt szálszakadás lett belőle! Le lettek cserélve egy CST ClassicOtis-ra,ami szintén jól üzemel!
Leginkább Aszfaltra és száraz terepre (lehet földút,homok,murva) aprókavicsos területen csak nagy ívben ajánlott fordulni!