jó defektállóság,1 év alatt még nem kaptam vele defektet!
könnyű ,drótperemes külsőhöz képest
terepesen elég jól tapad a C1503 Copperhead
hóba pedig kiválló ha menetirányának ellenkezően rakjuk fel :)
oldal fala kicsit gyenge
xc, laza terepre
jó defektállóság,1 év alatt még nem kaptam vele defektet!
könnyű ,drótperemes külsőhöz képest
terepesen elég jól tapad a C1503 Copperhead
hóba pedig kiválló ha menetirányának ellenkezően rakjuk fel :)
oldal fala kicsit gyenge
xc, laza terepre
Nagyon olcsó!
Defektálósága szerintem nagyon jó!
Nagyon keveset kopik aszfalton!
Én hátsó keréken használom de szerintem elől is kiváló lehet!
Száraz időjárási viszonyoknál ideális mind aszfalton mind enyhe terepen!
Vizes aszfalton kicsit csúszik!
Dúrva terepen ne mhasználtam de nem is oda való!
Aszfaltra, enyhe terepre!
aszfalton jó nem lassitja a bringát,birja a durva hegyi terepet defekttürö,halk és nem nehéz!!!!!!!!!!
sárba nem jó mert nincs minek megkapaszkodnia,hegyi sziklás kavicsos terepet nem szereti esöben csuszik!!!!!!!!
nálam 2000km-t kibirt egy defektel.......cseréltem egy SCHWALBE SMART SAM-RE!!
városi használat na meg laza terep!
Jol tapad terepen!
Eleg konnyu!
Nagyobb ko eltalalsanal nagy az eselye a defektnek!
Nagyobb utesnel konnyen kaphatsz
defektet.
Mas Semmi!
Michelin volt elotte, ahhoz kepest meg nagyon jol tapad.
Terepre, meg varosba is kicsit jobban felfujva.
Milyen a defeketállósága?
- nos szerintem nagyon jó mentem már mindenféle helyen ahol az előző gumik gyakran kiszúródtak ,de ez nem.
Milyen gyorsan kopik aszfalton? Mennyire tartós? Mekkora a gördülési ellenállása?
Aszfalton eléggé lassan kopik terepen kopik leginkább ,de ott se annyira vészes.
Első, vagy hátsó kerékre ajánlod?
Inkább elsőre hátsóra ,azoknak akik aszfalton is mennek sokat .
Hogy tartja a kerékpárt nagy sebességnél?
Nagyon jól ,esőben viszont gyakran csúszkál .
Milyen terepen, milyen időjárási viszonylatok közt ideális, vagy tilos használni?
Ez száraz kissé vagy kissé vizes útra ,de semmiképpen se esős időben. Annyi a jó benne ,hogy a sarat nem veszi fel olyan könnyen és könnyen le is pereg róla.Terepre is majdnem olyan jó ,mint testvére a Crusader .
Biztos van talán lesz ,de most nem tudok mondani egyenlőre talán a vizes aszfalt azt nem szereti.
Olyabnoknak főleg akik gyorsan szeretnének haladni az országúton ,de egy terepre is kellő tapadású gumit szeretnének.
Az árához képest nagyon jó.
„Hajts gyorsan, költs okosan”
A Cheng Shin Tire-t (CST) 1967-ben alapították Tajvanon. Jelenleg a cég főbb kapacitásai Kínában találhatóak. A CST kezdetben kizárólag kerékpárgumik gyártásával foglalkozott, melyek Maxxis márkanév alatt váltak ismertté és népszerűvé világszerte. A világ legnagyobb kerékpárgumi-gyáraként a Chen Shing a Maxxis-on kívül több másik nagy márka részére is termel.
A nagyobb márkáknál kivívott eredményeket felhasználva, a cég a közelmúltban kilépett a háttérből, és saját márkanév alatt is hozott ki gumikat, a nagyokra jellemző magas ár nélkül. A CST kínálatában ma már nem csak a különböző kerékméretű és felhasználási célú kerékpárokra, hanem egyéb járművekre tervezett gumik is megtalálhatóak.
A cég egy szorosabb együttműködés nyomán 2009-től névadó szponzora a korábbiakban is CST gumikon versenyző, egyik legnépszerűbb hazai csapatnak, a Merida Maraton Team- CST-nek.