CST C1880 Xpedium külső gumi

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2016 (frissítve: 2016.04.)
  • Listaár: 6.990 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

potyka2 avatar
22 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 91%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2016, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Szép megjelenés.

Defekt védet!

Kiválóan gurul!

PRO VÁLTOZAT!!!!!

2018 12 17 Eddig csak az van!

Hátrány

Még nem tudok róla.

Tapasztalat

Hát schwalbe road cruser gördülékenysége közel conti turing plus defekt védelemmel!

A gördülékenység a kezdeti tapasztalat (pár km)a defekt védelem a leírás alaján.

Még friss,majd még írok.

Akkor most egy történet!

Elkezdtem újra bringázni úgy 5-6 éve egy csepel maratonnal akkori 150 kilómmal többet javítottam defektet mint gurultam.

Elég!megvetettem a Hercules trekkingemmet egy continentál turing plus gumival volt szerelve 47-es méretben.

Parancsütésre megszűntek a defektek ,akkor kezdtem el olvasni a témában nem is tudtam hogy van ilyen:DEFEKTVÉDELEM!

A conti jónak bizonyult csak kopott volt utódja rubena flesh stu 42-es méretben szinte azonos paraméterekkel úgy gurult a contihoz képest mint ha ragasztós úton tekertem volna(egy napig volt fent)

A conti nagyon drága !!!Igy a itteni véleményeket olvasva a defektvédelmet lejjebb adva felugrott a gépre egy schwalbe road cruse 47-es méretben gördülésben sokkal jobb volt a elődöknél!! 

Újra a defektek (a véleményben megírtam) aztán a herculest lecseréltem egy scottra átépítésekkel fel került újra egy conti turing plus de akkor 37-es méretben.

A gördülése hasonló volt a schwalbléhoz csak kirázta a belemet,hozzáteszem én minden gumit max nyomás környékén használok"csekély tömegem miatt is" meg túlnyomó részt aszfalton tekerés miatt!

Most így jutottam el a CST-hez!

Defektvédelem? pipa!

Gördülés?pipa!

Komfort ?pipa!

Tartósság meg a többi majd kiderül de egyenlőre pipa!  

2018 03 29  A első benyomások bejöttek !

Eddigi legjobb gumim!

2018 05 01  Kb.:1800km után a vélemény változatlan, télen is jól szuperált (persze a korlátain belül)

 

Defekt:Zéro

2018 08 15 Túl a 4500km-en kopás 0,defekt 0 újszerű állapotú.

Eddigi legjobb gumim!

2018 12 17 6000km fölött némi nyoma kopásnak a hátsón a első újszerű.

Defekt:0 , Egyszer egy majdnem körömnyi szilánkot vettem ki a futóból.Pedig előtte vagy tízet fordult a kerék a aszfalton kopogtatva mire megálltam.

A vágásnyomon kívül máig tökéletes!

Valaha használt legjobb gumim!

2021 12 18  Kb. egy honapja volt hogy végleg kimúlt.

Leírás: Egy félbetört kis üveg  palack nagy szíszenés kisérettével átvágta 2-3cm kereszt vágással.

Gumi le, belső szinte ketté vágva. A külső belsejébe a vágásra két darab gyorsfoltot rábigyesztetem , bele a új belső és haza tudtam vele menni kb.:15km

Kár érte, isten nyugosztalja!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4    

Erre ajánlom

Szerintem inkább aszfaltra,de lehet megállja a helyét enyhe terepen is.  

Ennyiért vettem
4950
34 olvasó 91%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

aytukabozs avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 91%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2019, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Az 5 hónap/1600km alatt egyszer sem kellett defektett javítanom, pedíg az előző, hasonló színtű defektvédettséggel bíró gumimon (Schwalbe Energizer Plus Tour Greenguard https://is.gd/N2K2s9) többször is kifogtak a kerületünkben eléggé elterjedt királydinnye tüskék.

Hátrány

A gördülési ellenállása talán kicsit lehetne jobb, a fent említett schwalbe után egy picit csalódott voltam, de hamar megszokható és nem jelentős a különbség.

Tapasztalat

Vásárláskor kifejezetten egy Schwalbe Energizer Plus Tour-ra megjelenésében, és paramétereiben hasonló gumit kerestem, és azt hiszem meg is találtam.

Nedves aszfalton is viszonylag jól tapad, minden időjárási körülmények közt megállja a helyét, (kivéve nyilván ónos eső).

A gumi mintázatáról 1600km alatt csak az öntési minta tűnt el, durvább kopást nem tapasztaltam.

Erre ajánlom

Városi közlekedés, kisebb túrák.

Ennyiért vettem
5580
Csatolt képek
CST C1880 Xpedium  2019 külső gumi
Összehasonlítás: Schwalbe Energizer Plus
CST C1880 Xpedium  2019 külső gumi
Felszerelve (0km)
CST C1880 Xpedium  2019 külső gumi
Felszerelve (kopás 1600Km után)
11 olvasó 91%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 622/700c 37
  • 622/700c 40
  • 622/700c 47

 
nyomás (bar):

max. 75 psi


 
szövetsűrűség (TPI):

60


 
oldalprizmás változat:

Igen


CST logó

CST márka bemutatás

„Hajts gyorsan, költs okosan”

A Cheng Shin Tire-t (CST) 1967-ben alapították Tajvanon. Jelenleg a cég főbb kapacitásai Kínában találhatóak. A CST kezdetben kizárólag kerékpárgumik gyártásával foglalkozott, melyek Maxxis márkanév alatt váltak ismertté és népszerűvé világszerte. A világ legnagyobb kerékpárgumi-gyáraként a Chen Shing a Maxxis-on kívül több másik nagy márka részére is termel.

A nagyobb márkáknál kivívott eredményeket felhasználva, a cég a közelmúltban kilépett a háttérből, és saját márkanév alatt is hozott ki gumikat, a nagyokra jellemző magas ár nélkül. A CST kínálatában ma már nem csak a különböző kerékméretű és felhasználási célú kerékpárokra, hanem egyéb járművekre tervezett gumik is megtalálhatóak.

A cég egy szorosabb együttműködés nyomán 2009-től névadó szponzora a korábbiakban is CST gumikon versenyző, egyik legnépszerűbb hazai csapatnak, a Merida Maraton Team- CST-nek.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
CST C1880 Xpedium
10 válasz
utolsó: 2017. nov.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű CST C1880 Xpedium termékkel kapcsolatban: