Eredeti hozzászólás 2013. jan. 20.
Frissítések dőlt betűvel!
Nylon peremes, könnyű felrakni a Duro Drive-ot. Viszont úgy tárold, hogy ne deformálódjon el! :(
Terepen nagyon jól érzi magát, slick-hez képest könnyű haladni vele a laza talajon, jól tartja a nyomot, nem dobálja félre semmi, nem csúszik ki, nem pörög el. Jó az öntisztulása, egyedül a nedves ragadós föld tapad meg rajta, minden mást ledob magáról.
Nagyon kényelmes, jól csillapít, de nehéz hajtani.
Felszerelve nem tökéletes a geometriája.
Egy-két milimétert kacsázik a felnin a Drive, bár ez csak esztétikai hiba.
Olcsó volt, na! :)
Amilyen könnyű volt felrakni, olyan iszonyatosan sz.r leszedni! A drótperemesekhez képest ez egy rémálom! Nem tudtam alányúlni a gumileszedővel, torzult a pereme, elhajlott az anyaga és lefordult róla a gumileszedő. Szítkozódtam, marokkal próbáltam letépni, lefordítani, nem ment. Bele is törtem a műanyag szerszámot.
1.9 cst 1218-ról váltottam erre hátsó keréken téli gumi gyanánt.
19*559-es felnire raktam fel, 2,2 bar környékén gurul jelenleg.
Aszfalton közlekedek vele hó hiányában, talán egy picit túl lőttem a célon ezzel a választással. :D
Hóban, jeges foltokon, sárban, füvön abszolút jó. Hajtani nehezebb nyilván, de egy élmény a slick-hez képest. Ahol a slick-ek (elől cst 1446 volt, most Duro Striker) bizonytalanok voltak, félre dobálta a kerekeket a hó, ott a Duro-val maximálisan biztosan lehet haladni. Még jégen is jobb, pedig nem is számítottam erre.
Mikor kimentem a friss hóba tekerni egyet, akkor meglepve tapasztaltam, h sehol nem csúszott meg, vagy forgott el, ahol nem akartam. Sőt jobb volt a tapadásom, mint az autóknak.
Később egy lejtős utcában ahol az előttem lévő kocsi már blokkoló kerekekkel csúszkált, ott én még vígan méregettem a fékerőt. :)
Montis tapasztalatokkal nem igazán tudok szolgálni. Én ezt téli guminak vettem a városi bringámra.
Hajtani jóval nehezebb, 2-3 fokozattal lejebb tekerek vele, viszont biztosan és nyugodtan közlekedek ott, ahol a slick-ek már javában csúszkáltak.
Kopásról, defektről, egyebekről majd a tél vége felé... Addig is 3 répa összehasonlítási alap hiányában.
Mivel itt nincs tél, ezért nem szívattam tovább magam aszfalton. Vissza raktam a slick-eket.
Órába lusta voltam elemet venni, így csak megsaccolni tudom a megtett távot, ami olyan 3-400 km között lehet, 98%-ban aszfalton. A bütykök belépő élein kisebb lekerekítések lettek (olyan 0,5-1 mm lekerekítési sugárral), más látható kopás nincs rajta. Ezek alapján előrebocsájtom hogy néhány ezer aszfaltos km alatt simán el lehet koptatni.
Terepre, laza talajra...
Aszfalton nem szuper. :)
Téli guminak nem okos döntés, kb ágyúval verébre tipikus esete. :D
Bár ha nagy hó van, akkor állat jó! Ha megteheted, h csere kerekeket szerzel be és pár perc alatt kicseréled így a gumikat, akkor viszont elgondolkoztató.

