Defektállóságáról alább olvashatsz, előnynek mondanám, hogy a fel és leszerelés nem volt nagy macera.
Egyáltalán nem bordázott, de ez előnynek is tekinthető.
A gumit 2013.08.21. és 2015.01.20. között használtam, 4449 km-en keresztül.
Nem mondom, hogy teljes mértékben kíméltem, volt hogy földúton, kavicsos úton, sárban is mentem vele, de az esetek többségében azért betonúton, városban, Budapest és Balaton környéki túrákra használtam.
Ezalatt az idő és táv alatt 10 defektet kaptam, a részletes statisztikákat lásd a képek között. Annyit azért hozzáfűznék, hogy a defektek gyakorisága az idővel drasztikusan nőtt, ami annak tudható be, hogy a hátsó gumi a vége fele már konkrétan papírlap vastagságúra kopott. Ez a súlyban is megmutatkozott, az első gumi súlya a leszedés után 300 gramm, míg a hátsóé 277 gramm volt, vagyis a hátsóról 23 grammal több kopott le (ha feltételezzük, hogy kezdetekben azonos súlyúak voltak). Még hozzátenném, hogy a kezdeti 2 defekt valószínűleg az alacsony guminyomásnak volt betudható, azóta figyeltem rá, hogy 7 bár körül legyen benne, illetve a 2014. szeptemberi több mint 1000 km defektmentességbe benne volt 516 km német útszakasz, talán nem véletlen. A defekteket üvegszilánk, tüske, kavics okozta.
Mivel az első országúti gumim, így összehasonlítási alapom nincs, mindenki eldöntheti ezen adatok függvényében, hogy jó-e a gumi, vagy sem... :D