- viszonylag könnyű, vékonysága miatt
- kicsi gördülési ellenállás, könnyűsége miatt
- tapadás a puha anyaga miatt
- apró úthibák elnyelése a ballonosodása miatt
- alacsony maximális nyomás
- erős ballonosodás, kb a nyomástól független
- puha anyag, kopás
- mechanikai behatásnak nem áll ellent : sinek, nagyobb kátyúk. puha az oldalfala. felütés veszély!
Nem használtam sokáig, de gondolom elég hamar el lehetne radirozni az aszfalton, ha fel lehetne fújni rendesen. Kisebb egyenetlenségeket jól tompítja, mert hamar ballonosodik: nálam ez inkább hátrány. Nem keskeny átmérőjű, elég puha anyagból van. A maximális nyomás is túl alacsony volt nekem. (6.5 bar) Esőben minden rendben volt vele. Nem éreztem magam vele gyorsnak, inkább teher a folyton nyúló, tapadó radírozós ballonos gumi.
Kb 200 km-t használtam, amikor leszereltem, mert egymás után 2x ugyanott, ugyanúgy felütöttem vele a belsőt. Elsőre alacsonyabb nyomással, majd kicsit túlfújva is képes volt rá.
Komfort kedvelő, városi, alkalmi közlekedésre ajánlom csak, kifejezetten könnyű súlyúaknak. Nagyobb mechanikai behatásnak nem áll rendesen ellen. Gondolom a dektállósága is ezzel lehet arányos.