Maxxis CrossMark külső gumi

25 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2015
    (frissítve: 2015.09.)
  • Listaár: 7.990 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



16-25 (25 vélemény)
Rendezés

ZsoZ avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
  • A középső mintázata miatt nagyon gyors gumi
  • Döngölt talajra kiváló
  • Aszfalton sem kopik gyorsan
  • A 2.1-es nekem elég jó ballonos, nem ütöttem fel eddig sziklás terepen sem
Hátrány
  • ha nem száraz talajon használod, akkor az oldalsó mintázata összeszedi a sarat és nehezen tisztul
Tapasztalat

Nekem a kedvenc gumim. Egy kifejezett száraz gumi. Az sem baj ha aszfaltra mész vele mert lassan kopik. Nekem teljesen megfelelt a kezelhetősége terepen is. Még a kis sarat is elviseli,ha nem a ragadós fajta, mert az felszedik az oldalsó sűrű bütykei. Egyébként szerintem a súllya is elég jó.

Most már kezd elkopni a régi, de nekem annyira bevált hogy vettem egy új párat belőlle. A képeken az új van.

Erre ajánlom

Ha szeretd a gyors gumit, száraz döngölt talajon az igazi.

Ennyiért vettem
6000
Mért tömeg
490 g
Csatolt képek
Maxxis CrossMark  2009 külső gumi
Maxxis CrossMark  2009 külső gumi
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

rokarudi avatar
22 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Jó a mintázata, ideális hátsó guminak.

Jól kapaszkodik és elég ballonos.

Kemény gumiből készült így nem kopik annyira.

Hátrány

Előre nem a legjobb választás.

Tapasztalat

Ha azt akarod, hogy előre is jó legyen, akkor a sűrű mintázatból lehet kivágni (az oladlán lévő + mintájú gombokat) és máris jobb lesz többféle terepen is.

Erre ajánlom

xc, maraton

köves vagy döngölt terep

Ennyiért vettem
5.000
Csatolt képek
Maxxis CrossMark  2010 külső gumi
CrossMark
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kimura avatar
22 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
  • defektre eddig nem volt panasz
  • aszfalton se nagyon kopik a majdnem egybefüggő mintázat miatt
  • nagyon könnyű
Hátrány
  • sajnos csak döngölt erdei terepre jó, sotteren nagyon csúszik, sárban se használható
  • az egysebis montin van fent, az alacsony egybefüggő mintázat miatt sokszor elkapar hátul
Tapasztalat

edzőguminak megfelel, meg egyszerűbb versenyekre, had kopjon

Erre ajánlom

edzeni, döngölt földes versenyekre, xc versenyekre

Csatolt képek
Maxxis CrossMark  2010 külső gumi
Maxxis CrossMark  2010 külső gumi
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

rikolto avatar
30 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

2 éve használom még egyszer sem volt defektem vele, első kerékre nagyon jó de hátsóra is nyugodtan fel lehet tenni, jól kapaszkodik, jól lehet menni lefelé, megtartja nagy sebességnél a gépet, 

Hátrány

2 év alatt elkopott, kanyarban csúszik, sárban TILOS!!!

Ennyiért vettem
11000
Csatolt képek
Maxxis CrossMark  2009 külső gumi
6 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Skipper avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, csak kipróbáltam, sima XC-sként
Előny
Száraz aszfalton talán jó.
Hátrány
Gyenge oldaltartás. Ld. lentebb. Sárban gyenge öntisztulás.
Tapasztalat
2x tekertem vele (előre van szerelve) Az első után már kicsit furcsa volt, hogy oldalra nem tart. A második alkalom után úgy döntöttem le is veszem. Jellemzően száraz ösvényeken mentem vele. Ha egy picit dől a talaj oldalra vagy egyenetlen, a kerékpár futása bizonytalanná válik. Ha nem a kozépső, hanem az ék alalkú oldalsó minta sor éri a talajt, az ékek "lejtőjén" csúszik meg oldalra. Barátom hátra szerelte és ő is hasonló tapasztalatokról számolt be. Előtte conti Explorer volt elől, az kopottan is jobb volt ettől, csak már a bütykök között leért a köpeny, így cserélni kellett. Ha véletlenül sárba tévedsz vele, az jól benne is marad - gyenge az öntisztulás. Szabályosan félek a kerékpáron, estem már nagyot silány első gumi miatt...
Erre ajánlom
Pincébe a falra.
Ennyiért vettem
3200
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Makky avatar
164 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • Viszonylag alacsony gördülési ellenállás.
  • Szerintem első guminak is jó. Átlagos mértékben simán lehet dönteni. Sőt az igazán gyors gumikhoz képest sokkal jobban dönthető.
  • Nekem az acélos van belőle, de méretéhez képest egész könnyű (26x2,1 és 642 g az enyém).
Hátrány
  • Ha a megfelelő talajon a megfelelő nyomással használod, akkor nem lesz gond.
  • Esetleg az, hogy defekt védelem nincs benne.
Tapasztalat

Kemény és közepesen laza talajon is jól teljesít. Egész laza talajon is elmegy még. Illetve kisebb sár se gond neki. Nagy sarat nyilván nem bírja,  de nem is arra van. Oda túl széles és a mintázata is túl sűrű hozzá. Én az acélperemeset használom (2,1") az edző bringámon. Acélos létére egész jó súlyban van (talán 650g körül). Ennek az oldalafa se túl vékony. (Az összes verseny MTB gumimnak jóval gyengébb oldalfala van.) Én terepen simán megyek vele 2,5 bar körül gond nélkül. Aszfalton meg nem használom. Annyit nem megyek vele, hogy a kopásáról tudjak nyilatkozni, de ránézésre átlagos kopást várok tőle.

Erre ajánlom

Terepre. Aszfaltra fölösleges ekkora méret és bütykök.

9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

xdvalaki avatar
6 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Ballonos

kis gördülési ellenállás

sztem első és hátsó keréknek is jó

aszfalton nem kopik nagyon

brutális hang gyorsításkor:)

száraz terepen remekül helytáll

könnyen szerelhető

Hátrány

nagyobb sárban, hóban könnyen irányíthatatlanná válik

a mintázat középső részén levő keresztekbe a kavicsok könnyen beleállnak

vékony oldalfal

Erre ajánlom
XC-re száraz terepen
Ennyiért vettem
4600
Szerinted hasznos?

hibridbike avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

jol n ez ki,dongolt uton aszfalton , megfelelo nyomassal jol gurul,meg fog a kanyarban, nem nyulik

nem kopik olyan gyorsan aszfalton

Hátrány

nem a legkonnyebb,sarban beleragad a sar es a 2.1es gumibol 2.7es lessz,szoval nem sar gumi, nedves uton aranylag jol fog,nyomastol fugg.  a defekt vedelme se a legjobb, egy tusketol kaptam defektet

Tapasztalat

ha konnyebb lenne egesz jo gumi lenne, de igy sem olyan rossz

ez egy kiferjezett szaraz gumi

Erre ajánlom
xc/maraton ha szaraz es tuske mentes hejen m esz
Ennyiért vettem
4000
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bogyó Péter avatar
8 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

könyű

kimondottan 1 köztes gumi (terep-aszfalt)

csak hátsó guminak jó

a gördülési ellenálása tán 1 hajszállal rosszabb mint 1 átlag aszfaltos, essőmintás guminak.

ha jó a guminyomás benne ugyan olyan eséllyel kap defektet vele az ember mint 1 más gumival.

Hátrány

lehet h 1 picit véknyabb mint kéne 

a keréknyomást jól kell eltalálni:

-ha 2.8bar alá esika nyomás, hallani fogod a hangján erősebb gyorsításkor (nem mondom brutál hangja van ilyenkor:D) akkor beléphet a ,,kígyómarás efektus", mert mivel könyű és vékony megrogyik és könyen kiszúrja 1 élesebb kő/szikla.

-ha 3.8-4 barnál több van terepen nincs tapadása sem vizes úton, aszfalton jobban kopik, és ilyenkor is könyen defekte kap az ember vele.

első keréknek rosz, mert nagy sebességel nehéz vele kanyarodni, nem lehet vele dölni.

az ára: 3600ért vettem de ha drágább lett volna 1 forintal is inkább más gumi után nézek.

Tapasztalat

összegezve: szlessége 2.1es, csak hátulra, nyomásra figyelj (2.8-3.8bar), kopása átlagos

akinek info kell írjon

Erre ajánlom
aki 50% terep 50% azsfalton közlekedik
Ennyiért vettem
3600
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

navigator avatar
16 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Jól gördül, alacson tömeg, ballonos (2.1-es méretben 2.3-asnak is elmenne pl. Contiéknál), jó tapadás terepen, a sarat is kidobálja
Hátrány

eddig semmi,

talán nedves köveken lehet macera vele és esetleg a felütéses defektet nehezen tűrheti, mert kissé vékony az oldalfala(???)

Tapasztalat
Nekem az eXCeption változat van. Nagyon akciósan vettem, ezért nem írtam árat. Idei maratonokon mentem vele. Sarat is látott a ragadós fajtából, de mindenhol remekül szerepelt. Lehet hogy csak szerencsém volt, de defektet sem kaptam még vele. Érthető okokból aszfalton nem használom.
Erre ajánlom
terepre és vegyes terepre
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

16-25 (25 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

26x2.1, 26x2.25, 29x2.1


 
szövetsűrűség (TPI):
  • 120
  • 60

 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:

nincs


 
tubeless változat:
  • van (CrossMark UST)

  • nincs


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

510-640


 
további információk:

Megemelt oldalsó bütykök a jobb kanyarodás érdekében.Gyorsan gördülő központi gerinc. Emelkedő oldalú fogantyú a jobb kanyarodóképességért.


Maxxis logó

Maxxis márka bemutatás

A Maxxis világszerte emberek ezrei által ismert és megbízhatónak tartott márka, mely magas minőségű gumiabroncsokat kínál autókra, kisteherautókra, kerékpárokra, motorkerékpárokra, utánfutókra, gokartokra és kerti gépekre.

A Maxxis-t 1967-ben Tajvanban alapították és mára az egyik legnagyobb és legnagyobb tiszteletben álló gumiabroncs gyár a világon. Többek között Ázsiában, Európában, észak- és dél-Amerikában is működik üzeme a cégnek, és termékeit mintegy 170 országban forgalmazzák, összesen több mint 22.000 embert foglalkoztatásával. A márka mögött a világ legnagyobb gumiabroncs gyára, a Cheng Shin Tire áll, mely a saját márkáin (Maxxis, CST) kívül több nagy márkának is termel.

A Maxxis egyenletes fejlődésének alapját azok a vásárlók adják, akik egész életükben hűvé válnak a márkához. A Maxxis kínálatában minden életkorhoz és kerékpáros stílushoz található megfelelő gumiköpeny.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Hátsónak melyik? Maxxis Aspen, Crossmark, Schwalbe Smart Sam?
Nincs még hozzászólás
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Maxxis CrossMark termékkel kapcsolatban: