Maxxis Flyweight 330 külső gumi

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 3.800 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-6 (6 vélemény)
Rendezés

toronte avatar
23 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • Eszméletlen könnyű a Maxxis Flyweight 330
  • Nagyon könnyű gyorsítani vele
  • Korrekt tapadás terepen a mintázathoz képest (nincsenek nagy bütykök)
  • Ahogy nézem kivétel vagyok, de nekem még nem volt vele defektem, pedig volt már sziklás talaj, levágott fa csonk és bírta.
Hátrány
  • Gyorsan kopik aszfalton
  • Ár (bár nekem a biciklin volt)
  • már nem kapható
Tapasztalat

Amire való a gumi, arra nagyon jó! Ha nem arra használod, akkor nagyon rossz :) Nincs átmenet. Jól meg kell fontolnod mikor rakod fel a Maxxis Flyweight 330-at. A tapasztalataim azonosak a korábbi véleményekkel, de nekem nincs panaszom defektekre (igaz nem is nagyon vadulok).

Én veszek valami könnyebb bütyköset előre és ezeket elkoptatom hátul, mert hajtani el sem tudok képzelmi jobb gumit (hacsak nem nagyon laza a talaj és többet ér a tapadás).

Erre ajánlom

XC, azon belül is inkább a kemény földutakra. Mászáshoz kiváló választás! Szívem szerint hátra tenném.

Mért tömeg
330 g
Szerinted hasznos?

Lőrinatya avatar
7 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Nagyon könnyű és ezért remekül lehet gyorsítani. Szerszám nélkül lehet szerelni és egy csodaszép zöld döglégy virít az oldalán. Szerintem, ahhoz képest, hogy milyen apró kis bütykök vannak rajta, nem is kopik gyorsan. Aszfalton is jó (csak kár érte).
Hátrány
Kritikán aluli a defektállósága. Laza homokos talajon előnytelen a profilja, elássa magát, mint egy vakond. Ha nincs benne 3.5 bar könnyen becsípődik. Ha valakit zavar a hangja, akkor az is, szerintem hülyeség.
Tapasztalat

Ha van rá negyedórád, hogy átszereld a gumikat a napi időjárásnak megfelelően, érdemes tartani belőle egy kollekciót. Száraz kemény talajon nagyon tuti. Nekem van mellette egy pár Xenith egy pár Fat Albert és egy pár Dart/Smoke is.

Pumpát, gumiragasztót nem otthon hagyni! Akácosokat kerülni!

Erre ajánlom
Egy sport (óriás) áruház ajánlása szerint: elsősorban kerékpárosok számára ...
Ennyiért vettem
adták a bicajhoz
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Johnny B Good avatar
8 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Ez tényleg 330 gramm, az egyik legkönnyebb külső ! Ennek megfelelően kissé érzékeny a defektre, ajánlott vmilyen defektvédelemmel használni. Alacsony mintázata ellenére jól tapad, meg is lepődtem, hogy ennyire jól használható. Ja és baró hangja van aszfalton, a gyalogosok messziről hallják, hogy jövök !
Hátrány
Defekt érzékenység. Drága.
Erre ajánlom
Tehetős montisoknak !
Ennyiért vettem
10000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Köbli Krisztián avatar
Köbli Krisztián
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, versenyzőként használtam
Előny
Könnyü de nagyon. Repül a bike vele. nagyon jól tapad a megfelelö pályán.
Hátrány
Drága, hamar kopik.
Tapasztalat
Most tértem át Tubelessre. Ez jobb szerintem...
Erre ajánlom
Szigorúan verseny, Kemény döngölt földútra, stabil köves pályákra. Nyomásra figyelni!!!
Szerinted hasznos?

Misi avatar
Misi
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
A legkönnyebb jelenleg a piacon, ehhez képeset nem is drága. Sok minta. Korrekt kidolgozás. Gyönyörű
Hátrány
Elöl nagyon csúszik. Betonos gyorsan kopik. Városban nem ajánlatos használni, mert hamar megnézheti a kukát. Alacsony nyomáson gyakrabban felüthető.
Tapasztalat
Nagyon könnyű. Első keréken ne használd hegyen, mert nagyon csúszik. Egyébként tökéletes. Ésszel kell használni. Nagy nyomáson (4-4.5) jól megy. az alacsony nyomást nem bírja. Csak XC-re jó.
Erre ajánlom
Xc súlymániásoknak, versenyzőknek, sznoboknak.
Szerinted hasznos?

XC Rider avatar
XC Rider
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, kevesebb mint 1 hónapig, versenyzőként használtam
Előny
kis súly, jó sok minta
Hátrány
még nem volt
Tapasztalat
Talán ez a legjobb semi-slick gumi a piacon. A kis minták ellenére baromi jól tapad, és jól fékezhető. A mászás sem gond vele csak a súlypont legyen a megfelelő helyen.
Erre ajánlom
kizárólag versenyre, csak hátra
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-6 (6 vélemény)
Rendezés
Maxxis logó

Maxxis márka bemutatás

A Maxxis világszerte emberek ezrei által ismert és megbízhatónak tartott márka, mely magas minőségű gumiabroncsokat kínál autókra, kisteherautókra, kerékpárokra, motorkerékpárokra, utánfutókra, gokartokra és kerti gépekre.

A Maxxis-t 1967-ben Tajvanban alapították és mára az egyik legnagyobb és legnagyobb tiszteletben álló gumiabroncs gyár a világon. Többek között Ázsiában, Európában, észak- és dél-Amerikában is működik üzeme a cégnek, és termékeit mintegy 170 országban forgalmazzák, összesen több mint 22.000 embert foglalkoztatásával. A márka mögött a világ legnagyobb gumiabroncs gyára, a Cheng Shin Tire áll, mely a saját márkáin (Maxxis, CST) kívül több nagy márkának is termel.

A Maxxis egyenletes fejlődésének alapját azok a vásárlók adják, akik egész életükben hűvé válnak a márkához. A Maxxis kínálatában minden életkorhoz és kerékpáros stílushoz található megfelelő gumiköpeny.