Maxxis Ignitor 2011 külső gumi

64 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.05.)
  • Listaár: 5.420 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



31-45 (64 vélemény)
Rendezés

MóréBence avatar
5 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

A gumi defektállósága kitűnő, én átlag 220 kilóméterenként szedtem össze vele egyet.

Kitűnően tapad minden esetben, nem okoz neki problémát semmi, még a kavicsággyal is megbírkózik.

A gördülési ellenállása, meglepő, de nem olyan nagy mint azt első ránézésre gondolnánk.

Hátrány
Betonon, egy kicsit kopik, de sok más drága gumi van, ami ennyi idő alatt sokkal jobban elkopott volna.
Erre ajánlom

Azoknak a túrázóknak ajánlom akik hosszabb utakat tesznek meg, szeretik az erdei, hegyi terepet és az aszfaltot egyaránt.

Ha konkrétan nem is erre a célra tervezték, de teljes mértékben megállja a helyét itt is.

DH-ra azért, alkalmatlan.

Ennyiért vettem
Bicón volt
Csatolt képek
Maxxis Ignitor  2009 külső gumi
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

xc65 avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
szerintem a defektállósága kitűnő, főleg hátsó kerékre ajánlom mert iszonyat jó a tapadása minden helyzetben, én már 4et elhasználtam és imádom!!!!
Hátrány
betonon gyorsan kopik, nagy a gördülési ellenállása
Erre ajánlom
xc-re főleg , és terepre
Ennyiért vettem
3000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

belisz avatar
14 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 0-500 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
árához képest olcsó.mintázat tökély. tapad mint az állat még aszfalton is.
Hátrány
nincs
Tapasztalat
Jo.Jo.Jo.Jo.Jooooooooo: k*rva joo ennyi pénzért. egy 3500-as conti explorert megettem 2 hét alatt pedig nem is fékeztem! bátran kanyarodj vele akár télen is.hóban kicsit ereszd le azt' goo.
Erre ajánlom
aki sokat teker és imád bringázni mint városban mint terepen
Ennyiért vettem
120ezer
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

caprineman avatar
caprineman
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Sárban,agyagos talajban nagyon ott van ott érzi magát a legjobban mászáskor nem kapar ki
Hátrány
aszfalton rohadt gyorsan kopik meg zúg is(bár én ezt szeretem) nagy a gördülési ellenállás megtapad a sár benne bár a honlapján azt írták hogy nem tapad meg benne a sár
Tapasztalat
nekem naggyából bejött ez a gumi de majd ha lesz 1 kis summa akkor egyből interneten kiválaszt bolbaelmegy megveszi felszereli naggyából ennyi :-)
Erre ajánlom
xc,túrára,1 ki downhill
Ennyiért vettem
Bájkba volt
Szerinted hasznos?

Dávid avatar
Dávid
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Háát nemsok. Az elején amikor nem olyan kopott akkor tapad. Könnyű.
Hátrány
Drága, nincs defektvédelem, gyorsan kopik.
Tapasztalat
Túrázásra elég gagyibb is, versenyre jobb kell, hamar elkopik, drága és pont akkor kapsz defektet amikor legkevésbé szeretnéd. Ennyiért már inkább valami Schwalbe-t vegyél sokkal jobb modjuk nehezebb de az nagyon nem érdekel.
Erre ajánlom
Talán cc versenyre.
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

balu_01 avatar
balu_01
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Töbször kaptam defektet, de csak becsípődés miatt.
Hátrány
K*va gyorsan kopik aszvalton és nagyon visszafog.
Tapasztalat
Jobb mint az 900ft-os nevenincs külsők, de sztem aszfaltra ne, csak földútra.
Erre ajánlom
Kis hegy kis földút aszfaltra semmikép.
Szerinted hasznos?

"campingbandita" avatar
"campingbandita"
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Jó ár,érték arány(2990ft-ért vettem),erdőben is jól tapad,nem csúszkál az első,homokos talajon is bevált!Sz.-tem elég könnyű is!!!szeretek vele mászni
Hátrány
Ha olyan helyen használod pl.kökénybokorral övezett területen,v,akác stb.garantáltan sűrűn fogsz defektet javítani,nem szereti a nedves fenyőtüskét,és a nedves gyökereken is csúszkál!ja és egy pici kavics is okozott már defektet!!!!!!!aszfalton nagy sebességű kanyarvételnél nem a legjobb
Tapasztalat
Ha valaki nem túl extrém szeret cc-ni hobbi szinten nem aranyárban akar gumit venni jó választás!
Erre ajánlom
erdőbe,agyagos talajra,homokos talajra,száraz körülmények között,aszfaltra csak végszükség esetén(k...va gyorsan kopik!!
Szerinted hasznos?

krapek avatar
krapek
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Födldes szakaszon jól tapad,kicsi sarat is elbir,kanyarban megfelelő a tapadása,de csak ha nem durvul az ember.
Hátrány
Drága.Aszfalton zúg,kopik,és a 25-30-as átlaghoz eszméletlenül kell tekerni!
Tapasztalat
Én hátul használtam,ott megfelelő.De ha valaki enyhébb terepen teker,annak ajánlom a:Schwalbe-hurrican 2.1 tipust.Sokkal előnyösebben lehet vegyesen használni.
Erre ajánlom
Nem is kezdőnek de nem is profinak.Csak aszfaltra,és ott kb 3,5 bárral.
Szerinted hasznos?

McMester avatar
McMester
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
A defektállósága jó, egyszer kaptam defektet, és amikor másoknak a gumija kilukadt, az enyém nem kapott defektet.Kanyarban jól tart, be lehet vállalni az élesebbeket is nagyobb sebességgel, terepen használva tartós, nem kopik, esőben engem jól tartott. Könnyen lejön a felnimről :)
Hátrány
Aszfalton rendesen visszatart, hatalmas a gördülési ellenállása, az aszfalton gyorsan kopik főleg a hajtott keréken. A kevláros változat nem sokkal könnyebb mint a drótperemes
Tapasztalat
Hát a Continental Explorer Pro jobban megfelel az annak amire használom a cuccost. Aszfaltra tényleg nem ajánlatos, de terepen ott van a toppon! 3100 ért megéri, csak nehogy valaki rossz helyen használja, mint én :(
Erre ajánlom
Aki aszfalton bringázik, annak semmiképpen, mert ahhoz drága, hogy 3 havonta cserélgesse az ember. Viszont erdészeknek egy nagyon jó választás, az erdei döngölt, teherautó-taposta utakra tökéletes
Szerinted hasznos?

Tibi.14 avatar
Tibi.14
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Szerintem jól tapad nincs vele semmi gond. Vizben jól tapad és kedveli a homokot.
Hátrány
Hát nekem 3 hónapig birta a hátsó külső. Pedig vigyáztam hogy ne kopjon el . egy nap 3 defektet kaptam és nálam ott fejeződött be az egész már egy fenyőfa levéltől is ki durrant a belsőm. ilyen nincs ! nagyon lágy keverékű anyag vigyázni kell vele 50km/ónál nagyon beremeg és csúszkál a kanyarba. Ennyi
Tapasztalat
sztem nem kell venni ilyet ,de ti tudjátok a helyetekbe egy Continental Trafficot vennék 2000 Huffért annyiért már jobban megéri , mint 3800 Huffért!
Erre ajánlom
senkinek csak annak akinek van pénze új gumira ebből a fajtából rövid távra tökéletesen megfelel.
Szerinted hasznos?

Tomi avatar
Tomi
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 500-1000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
Nagyon király hegyi cángázáshoz...murván és más terepen is nagyon megálja a helyét!
Hátrány
Aszfalton nagyon kopik, illetve lassú tempónál beremeg a canga! Bár ez nekem teccik :) Továbbá, valamelyik délután szántóföldre tévedtem, kicsit nedves volt a talaj ami azt jelentette hogy kb 1,5 cm süllyedtem a talajba! SAjnos a gumi felszedte a földet és 5 métere ismétlem 5 méter után beállt a kerekem , annyi szart szedett fel! A gumi szélessége megduplázódot... Szóval nedves földet kerülni vele!
Tapasztalat
Elsősorban terepre ajánlom! De oda nagyon! :)
Erre ajánlom
Aki szereti a hegyeket...mocskosan :)
Szerinted hasznos?

csabex avatar
csabex
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
Nagyon jol birja a koves es szaraz fold utat fekezeskor fel szantsa ezeket az aszfalton se rosz de nem erre terveztek nagyszeru az erdoben barhol a kanyartartasa az aszfalton eleg elfogathato
Hátrány
Nagyon kopik az aszfalton 3000 utan tejesen sima es nem a fekezesek miatt elege raz meg 25-30 nal szepen zumog (en szeretem).
Tapasztalat
En mentem vele 68 kmh-at es jol ata az erzest, 180 fokos kanyarban max 46kmh-t bir utana csuszik (az aszfalton)
Erre ajánlom
Ha lehet nem aszfaltra van enel jobb erre az utra de mashol minden hol meg alja a helyet .
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

danken avatar
danken
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Egész olcsó,könnyű(bár nem vagyok grammhuszár).
Hátrány
Nagyon kopik!
Tapasztalat
Eddig 1200km-et tekertem le vele,de szinte 30%-ra kopott. Ebből 700km-et terepen mentem,tehát nem is lehet arra fogni,hogy az aszfalt megette. DE amég nem kopott el nagyszerűen fogott lazább talajon,főleg a puha homokot szereti.
Erre ajánlom
CC/XC
Szerinted hasznos?

Ádi avatar
Ádi
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Terepre, puha homokos talajra, enyhe sárra, kiváló de csak erre.
Hátrány
Aszfalton ráz nagy az ellenállás ezért lassít. A SARAT NEM BÍRJA összegyűjti úgy, hogy szinte alig lehet vele tekerni!
Tapasztalat
Sárba nem lehet vele menni. Terepen kiváló.
Erre ajánlom
Annak aki csak az előnyökben leírtakra használja.
Szerinted hasznos?

Tibee avatar
Tibee
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
EGyszerűen jó. Terepen pláne. Én eddig nem vettem észre, h nagyon kopna aszfalton, pedig párszor már volt satufékezésem. Kb 600kmt hajtottam eddig.
Hátrány
2x kaptam defektet. Egyet előre, egyet hátra. De olyan "1 nap alatt leeresztőset". Aszfalton alacsony tempónál ráz (kb 10km/h -ig), de én speciel szeretem ezt az érzést :) A legnagyobb gáz a sár vele. Iszonyat! Használhatatlan. 2 maratont is fel kellett adnom miatta. Részben miatta... Az oldalsó bütykökhöz úgy ragad a sár, hogy még jó 1 centit szélesít a gumin. Persze ezt majd később bepakolja a Vféknek, és beállí a kerék. Volt ahol 2 méterenként tisztitottam (illetve szitkozódtam). Sárban TILOS! (legalábbis a ragadós fajtában, folyós nem gáz)
Tapasztalat
Veszek sárra mást, amúgy jó. Az enyém hajtogatható modell.
Erre ajánlom
aki nem akar felnin tekerni
Szerinted hasznos?

31-45 (64 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

26X1.95, 26X2.10, 26X2.35, 29X2.10


 
nyomás (bar):

max. 4.5


 
szövetsűrűség (TPI):
  • 120
  • 60

 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:
  • van (EXO Protection)

  • nincs


 
tubeless változat:
  • van (Ignitor UST)

  • nincs


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

495-690


 
további információk:

Az Ignitor abroncs mintát a legjobb profi versenyzőknek alkották és még arra is kész, hogy világkupa győzelmet arassanak vele. A jól elosztott abroncs minta biztosítja az alacsony gördülési ellenállást, az ötszögletű mintázat, pedig kiváló tapadást ad a kanyarokban és a közepesen laza talajon. A L.U.S.T technológiával készült köpenyek (csak a tubeless változatok)könnyített oldalfallal rendelkeznek.


Maxxis logó

Maxxis márka bemutatás

A Maxxis világszerte emberek ezrei által ismert és megbízhatónak tartott márka, mely magas minőségű gumiabroncsokat kínál autókra, kisteherautókra, kerékpárokra, motorkerékpárokra, utánfutókra, gokartokra és kerti gépekre.

A Maxxis-t 1967-ben Tajvanban alapították és mára az egyik legnagyobb és legnagyobb tiszteletben álló gumiabroncs gyár a világon. Többek között Ázsiában, Európában, észak- és dél-Amerikában is működik üzeme a cégnek, és termékeit mintegy 170 országban forgalmazzák, összesen több mint 22.000 embert foglalkoztatásával. A márka mögött a világ legnagyobb gumiabroncs gyára, a Cheng Shin Tire áll, mely a saját márkáin (Maxxis, CST) kívül több nagy márkának is termel.

A Maxxis egyenletes fejlődésének alapját azok a vásárlók adják, akik egész életükben hűvé válnak a márkához. A Maxxis kínálatában minden életkorhoz és kerékpáros stílushoz található megfelelő gumiköpeny.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Maxxis Ignitor termékkel kapcsolatban: