Maxxis Ignitor 2011 külső gumi

64 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.05.)
  • Listaár: 5.420 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



46-60 (64 vélemény)
Rendezés

Latz avatar
Latz
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Tapasztalat
Az előbb lehagytam, hogy 2x is defektet kaptam vele, bár ez lehet egyszerű pech is. De azért azon a héten ezt furcsállottam.
Szerinted hasznos?

Latz avatar
Latz
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Terepen tényleg jó. Puha, avaros erdei ösvényeken felfele, lefele egyaránt nagyon jól bevált. 2.1-es sok kontrollt ad, lehet nyomni lefelé.
Hátrány
Aszfalton sokat elnyel a mozgási energiából, nagy az ellenállása, ekkor gyorsan kopik is, és a súlya sem kevés.
Tapasztalat
megvétel előtt érdemes elgondolkodni az aszfalt/nem aszfalt arányon. Aszfalton érezhetően lassit, terepen viszont sokat ad és akkor nem is kopik annyira.
Erre ajánlom
terepre, nem aszfaltra, azon belül akármihez jó.
Szerinted hasznos?

Nem lesz publikus avatar
Nem lesz publikus
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Jó gumi!Nme csúszik , a sarat nagyon birja jó a kapaszkodó képessége!Terepre!!!!!!!!!!!!!!!!ja és télen is eléggé jó csak nem jégen, ne koptassátok le mert télen semmit sem fog majd, óvatosan a macska kövön meg a márványon, csak terepre télen is akkor főként!
Hátrány
NINCSEN!Csak annyi hogy aszfalton kopik
Tapasztalat
Már leirtam én mostanám!De csak akopásért 4 répa különben b****tt jó!
Erre ajánlom
Annak aki sokat jár terepen sáros helyen és földes kidöngölt utakon és emlekdőkön!
Szerinted hasznos?

Doms avatar
Doms
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, varacskosdisznóként használtam
Előny
még nem sikerült vele defektet szednem. emelkedőn jó, lejtőn jó, kanyarban is kurva jó, szép kerek gumi, nem állnak ki az oldalsó recéi, így frankón lehet dönteni.
Hátrány
aszfalton gyorsan kopik, de ide is jó.
Tapasztalat
nagyon frankó gumi. nekem elől van ilyen, de nagyon bevált. hóban is kipróbáltam, és ott is klappolt minden.
Erre ajánlom
majdnem mindenre, ami terep. de az én 70 kilómnak még a lépcsőkre is jó volt.
Szerinted hasznos?

Nem mondhatom el neked avatar
Nem mondhatom el neked
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Defektet nem kaptam.Kopik egy picit de én marhára sokat használtam egy nap.Mindkét kerékre vettem.Emelkedőn jó, lejtőn nagyon jó, kanyarban is szerintem elfogadható,nem beton utra van de jól fog.Kis gördülési ellenállás, mély sárban nem a legjobb, de nem rossz annyira.
Hátrány
Nem tudom eddig nem vettem észre hátrányt.
Tapasztalat
Jó kis kerék.
Szerinted hasznos?

zoulk tkudt avatar
zoulk tkudt
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Nagyon jól tapad kurva gyors sárban és aszfaltin is kiváló
Hátrány
NINCS!!!!!!!!!!
Tapasztalat
2 hete használom nekem nagyon bejön. Várom a telet hogy ott is repeszthessek!!!!!
Erre ajánlom
Mindenre
Szerinted hasznos?

Tracker avatar
Tracker
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Nagyon-nagyon-nagyon jól mászik hátul!!!!! (alig várom a telet, hogy havon is állatkodhassak vele!!!) A mintázat nagyon ideális terepezésre/ösvényezésre, bütykei puhák ezért jól kapaszkodnak mindenbe lefelé menet. Mély atomdurva duruzsolás betonon lefelé (én szeretem). :-D
Hátrány
Sajnos nagyon drága volt, darabja 5900 Ft! 2-3 km/h sebességgel gurulva RÁZZA a biciklit durván.
Tapasztalat
Nekem most elöl és hátul is ez van fent, hátul megfordítva lett beszerelve! 2.35-ösöket vettem 1,7-2,1 báron használom őket CC-re, köves vízmosásokban lefelé, gyökeres helyeken, sáros-avaros mély völgyekben, stb... Betonon nagyon odafigyelek, hogy csak elsőfékkel fékezzek, mert nem szeretném a hátsómat lekoptatni feleslegesen. Terepen más, ott harap a hátsó kerék is és ha az ülésre terhelem a testsúlyomat, akkor a hátsókerék nem blokkol(ha akarom), hanem forogva fékez. Defektre nem tudok mit mondani, mert a legdurvábban használva is most 2 éves az első és a hátsó belsőgumim!!!!!!! (Continental 2.1-2.5 vastagfalú belső elöl, Semperit 2.1-2.3 hátul) Idáig LarsenTT-vel használva, most átraktam Ignitor alá. Esetleg tudnám ajánlani a Conti belsőt (ismérve: ultra hosszú szelepcső ami miatt benzinkútnál nem lehet felfújni, csak otthon a jó öreg pumpával)
Erre ajánlom
CC-XC-re a 2,35-öst is nyugodtan! 2,2-2,5 báron is nagyon jó terepezni vele, harapja a földet, sárban is jó, meg poros helyeken is jó.
Szerinted hasznos?

doug96 avatar
doug96
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
midenen jól használható csak betonon nem mert ott gyorsan kopik.
Hátrány
betonon kopik és ráz kis sebességnél
Tapasztalat
ha nem lenne hátránya akkor tökéletes lenne.De azért jó kis külső
Erre ajánlom
cc
Szerinted hasznos?

Radek avatar
Radek
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Olcsó, viszonylag künnyű. Terepen király. könnyen tisztul a távoli minták miatt. defektet nem kaptam.
Hátrány
Aszfalton nagyon ráz és gyorsan kopik
Tapasztalat
terepen alacsonyabb nyomáson job (kb 2,5 bar) kopás miatt csak 4répa viszont kategoriában occsó
Erre ajánlom
enyhébb terepre
Szerinted hasznos?

REtroCon avatar
REtroCon
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon jol tapad terepen (döngölt föld), wiszonylag könnyü wele kanyarodni de csak a nemtuléles kanyarokban , ezenkiwül jol is néz ki
Hátrány
aszfalton nagyon ráz és iszonyat durwán kopik, éles kanyart olyan 40-50 km/h sebességgel képtelenség bewenni (bár ez walszeg énbalfaszságom), ha lekoptak a bütykök akkor nemajánlatos használni, csomo felütésem és defektem wolt de ez a felnim hibája is meg az enyém is
Tapasztalat
másom még nemnagyon wolt
Erre ajánlom
kezdö dh-soknak, illetwe dirt-re
Szerinted hasznos?

Omby avatar
Omby
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Azok inkább terepren: nagyon megállja a helyét, jól fékezhető, jól mászik, főleg keményebb földutakon, kanyarban is jól tapad. Sárban egész türhető, nedves fű -> lásd nedves aszfalt
Hátrány
Aszfalton: fékezhetősége nagyon lecsökken, könnyebben megcsúszik(a hátsó mindenképpen, használd az első féked), kanyarban sem az igazi, nagyobb sebességben ráz, s a bicajod átalakul masszírozó géppé :) Esős időben javul a fékteljesítménye Gyorsan kopik az aszfalton(főleg fékezésnél ugye mert könnyebben blokkolódik)
Tapasztalat
Szerintem már mindent elmondtam amit lehet, vagy amit kell.... Nekem nemjött be, mert én mire elérek egy jó terepre, addig sokat kell mennem betonon. Defektügyben nemtudok hozzászólni, mert még nemvolt(ez felírható a kerék pozitívumának is). De ennyi árért bárkinek megéri, aki sokat jár terepre..
Erre ajánlom
Száraz időben: Főleg terep, kis aszfalt is elmegy, freeridera(de akkor pumpáld kicsit puhábbra, hogy ne pattogjon) Esőben: Csak terep, kerülni az amúgy is csúszósabb helyeket(fű, aszfalt), erdőre
Szerinted hasznos?

kiskb avatar
kiskb
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
az 1,95-ös lazább terepen k. jó, de egy durvább, köves, csúszós úton már nem annyira. 1szer volt defektem:-(
Hátrány
aszfalton egy kicsit könnyebben csúszik...
Tapasztalat
3,5bar felett pattog de gyors, 2,5 körül jó terepen...
Erre ajánlom
CC+lazább terep
Szerinted hasznos?

mbbk avatar
mbbk
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Döngölt erdei úton nagyon jó! Hátsó keréken volt nagyon bevált.
Hátrány
Azért kaptam vele felütéses defektet! na jó kicsit oda durrant, mert a felni is horpadt.. Sárban nem az igazi, és betonon tényleg kopik!
Tapasztalat
Nekem a kevláros van és az már borsosabb áru volt, ahogy emlékszem kb 5 ropi..
Erre ajánlom
XC-re, maratonra nagyon jó!
Szerinted hasznos?

Ati radeon avatar
Ati radeon
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Én városban használtam de nagyon jó vizes úton is megállok vele elsőkeréken. Az éles téglán kívül még nem volt defektem.
Hátrány
Hidegen kevésbé tapad betonra és a betonon gyorsan kopik
Tapasztalat
A kopás miatt 4répa Nagyon occsóóóóóóóó
Erre ajánlom
Bármire
Szerinted hasznos?

treb avatar
treb
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Aszfaltom szerintem elég jól tapad, szereti a döngölt erdei utakat.A sarat jól kitisztítja magából.Jó a defektállósága is.
Hátrány
Homokban nem jó.Gyorsan kopik, bár ez az ára a tapadásnak.
Tapasztalat
Ilyen árban az egyik legjobb, mert nem drága és elég sokat nyújt teljesítményben, ha még a hibáit is kijavítanák...
Erre ajánlom
Túra/maraton
Szerinted hasznos?

46-60 (64 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

26X1.95, 26X2.10, 26X2.35, 29X2.10


 
nyomás (bar):

max. 4.5


 
szövetsűrűség (TPI):
  • 120
  • 60

 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:
  • van (EXO Protection)

  • nincs


 
tubeless változat:
  • van (Ignitor UST)

  • nincs


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

495-690


 
további információk:

Az Ignitor abroncs mintát a legjobb profi versenyzőknek alkották és még arra is kész, hogy világkupa győzelmet arassanak vele. A jól elosztott abroncs minta biztosítja az alacsony gördülési ellenállást, az ötszögletű mintázat, pedig kiváló tapadást ad a kanyarokban és a közepesen laza talajon. A L.U.S.T technológiával készült köpenyek (csak a tubeless változatok)könnyített oldalfallal rendelkeznek.


Maxxis logó

Maxxis márka bemutatás

A Maxxis világszerte emberek ezrei által ismert és megbízhatónak tartott márka, mely magas minőségű gumiabroncsokat kínál autókra, kisteherautókra, kerékpárokra, motorkerékpárokra, utánfutókra, gokartokra és kerti gépekre.

A Maxxis-t 1967-ben Tajvanban alapították és mára az egyik legnagyobb és legnagyobb tiszteletben álló gumiabroncs gyár a világon. Többek között Ázsiában, Európában, észak- és dél-Amerikában is működik üzeme a cégnek, és termékeit mintegy 170 országban forgalmazzák, összesen több mint 22.000 embert foglalkoztatásával. A márka mögött a világ legnagyobb gumiabroncs gyára, a Cheng Shin Tire áll, mely a saját márkáin (Maxxis, CST) kívül több nagy márkának is termel.

A Maxxis egyenletes fejlődésének alapját azok a vásárlók adják, akik egész életükben hűvé válnak a márkához. A Maxxis kínálatában minden életkorhoz és kerékpáros stílushoz található megfelelő gumiköpeny.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Maxxis Ignitor termékkel kapcsolatban: