Kiválló a tapadása minden körülmény között. Az első gumi mintázatának a kialakítása páratlan, mivel az oldalt lévő bütykök hatalmas mértékben segítik a kanyarodást bármilyen helyzetben. A középső mintázatnak hála nem túl sűrű, de nem is ritka így az elsőkeréken a fékhatás sokkal hatékonyabb(nak érezhető). A hátsó gumi mintázatának, kiválló fékező erőt add teljes mértékben és minimális az ellenállása terepen.
Sok fajta kivitelben kapható a Maxxis Minion DH. (pl.: szimpla falú és erősített oldal falú, keverékek stb.)
Drága a Minion DH.
Nekem eleinte nem tetszett, aztán végül mégis... ballonos eléggé és mivel én a 3C-s változatot használtam csak így elég volt 1-1,2bar nyomással használnom és fél év alatt sose kaptam defektet. Viszont a tudásának ellenére drágának vallom, mert tény hogy versenyzésre szánt legcsúcsabb kategóriába tartozik a 3C verzió, de én biztos nem addnék ez alá mivel ez a legkompromisszum mentesebb gumi ami létezik. 4-5db verseny hétvége, folyamatosan jártam vele aszfalton is. Rengeteget kapott az a gumi és annak ellenére a 63euro azaz 25.000Ft/gumi ár azért kicsit meredek.
Most a Nokian Gazzalodi DH gumikat tesztelem hogy azok mire képesek mert még csak fele annyiba sem kerűlt és elvileg ugyan azt tudják vagy hanem többet.
Visszatérve ezeket a Minionokat minden fajta körülmény között kipróbáltam és kellemes csalódás volt. (pl.: télen a hóban, nyáron a szárazságban és egyaránt viharos, esős, saras időjárásban sem hagyott cserben)
- DownHill