Michelin Axial Bi Sport külső gumi

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2001
  • Listaár: 7.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

starquake avatar
starquake
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 1 évig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Elfogadható ár, kevlár.
Hátrány
Az első 150 km-en furcsán csúszkált a kanyarokban.
Tapasztalat
Lassan egy éve használom (olyan szép citromsárgám van). A mintázata ezidő alatt (kb 9000 km) szinte semmit sem kopott. Kitűnő esőgumi!! Sajna mostanában elkezdtek hajszálrepedések mutatkozni a kevlározás fölött, szóval lehet, hogy hamarosan cserére szorul, ez kicsit csalódás, de egyébként minden gond nélkül megjártam vele az Alpokat, kb 20kg teherrel, és kibírta bármilyen szálszakadás nélkül. Sajnos csak 7-7.5 bar-ra fújható.
Erre ajánlom
Olyan kezdő outisoknak, akik nem a legvékonyabb külsőt akarják.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bérces Balázs avatar
Bérces Balázs
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 1999, több mint 1 évig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Egyszerűen nagyon jó. Nem túl széles, nem túl keskeny, jó anyagból van, nem kopik hamar, jó a defektállósága.
Hátrány
---
Tapasztalat
Lsd. fent.
Erre ajánlom
Amatőr oútisoknak, triatlonosoknak, bármilyen oútisnak aki néha picit lemerészkedik a tükörsima aszfaltról.
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Michelin logó

Michelin márka bemutatás

A cég története gumilabdák gyártásával kezdődött 1829-ben. Édoard Daubrée és felesége, ráébredve a gumi benzolban való oldhatóságára gyerekjátékokat kezdett gyártani. 1889-ben Édoard Michelin vette át az irányítást, azóta az ő neve alatt fut a cég, melynek közlekedés iránti érdeklődése már ekkora megnyilvánul a csendes, gumi anyagú fékpofák piacra dobásában.

1891-ben egy bringás elhatározta, hogy beszerzi a Dunlop gumija javításához szükséges eszközöket. 3 órás javítás és egész éjjel száradó ragasztó- ez az, ami Michelin-t egy könnyen javítható kerékpárgumi megálmodására ösztönözte. Bejegyezte szabadalmait egy negyed óra alatt javítható gumiról, mely a Párizs-Brest-Párizs vesenyen Charles Terrint győzelemhez segítette, így széles körben ismertté lett.

1892-ben a Michelin testvérek egy versenyt szerveztek, melyen tüskéket szórtak szét, mintegy bizonyítva, hogy szerelhető gumival nem is olyan nagy szám egy defekt. Az 1895-ös Párizs-Bordó-Párizs versenyen a testvérek saját építésű, Éclair nevű autójukkal álltak rajthoz, amely a világ első levegős abroncsokon futó autója volt.

A cég történetének szerves része a szimbólummá vált Michelin baba. 1894-ben egy kiállításon két gumi oszlop volt a standjukon, amiről Édoard csak két kezet és lábat hiányolt, felismerve benne az emberi alakot. Végül 1898-ban O’Galop plakáttervező által kelt életre az azóta is használt figura.