Olcsó, gyakorlatilag slicknek számít (és mivel nincsenek rücskök, kis esőnél még nem csapja fel az ember hátára a vizet sárvédő nélkül sem :D), átlagos használatra teljesen ideális a V80 Syrinx. Közepesen defektálló, a kopási tulajdonságaival kapcsolatban nincs igazán jó összehasonlítási alapom, de átlag városi használat mellett teljesen jól bírt kétezer-párszáz kilométert. Ha nem adom el bringástul, még egyszer ennyit biztosan mentem volna vele.
Különösebb hátrányt nem tapasztaltam. Összesen két defektet kaptam be vele, az egyiknél nem találtam meg az okozó tárgyat, a másiknál viszont egy jó defektvédő szalag talán megfogta volna a gumit átlyukasztó fémforgácsot. Versenyszerű vagy fixis használat mellett persze biztos sokkal több hátránya előjönne, nyilván nem véletlenül van az árskála alján a V80 Syrinx.