Rubena V89 Nitro külső gumi

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3]
  • Modellév: 2011 (frissítve: 2012.01.)
  • Listaár: 1.800 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

100Martin avatar
1 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, BMX gyilkolóként használtam
Előny

olcsó, ideiglenes megoldásnak jó a Rubena V89 Nitro (kb 1 hétig)

Hátrány

- szar

-gyorsan kopik

-vékony a szövet és ritka szövésű --> egy kisebb fadarab is kiszúrja a belsőt

-nemelég hogy kopik, még deformálódik is

Tapasztalat

- hátul szarrá kopott, nyolcas lett a gumiban (nem a felniben), beleért a vázba, le kellett csiszolni

- kb 3 naponta lyukadtam ki mert egy élesebb kavicsdarab már ki is lyukasztotta

-2 hét alatt szarrá kopott

Erre ajánlom

ha nincs pénzed jobb gumira SE vedd meg!!

Ennyiért vettem
2000/db
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ÓcsaSreetBMX avatar
7 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, BMX gyilkolóként használtam
Előny

havernak van ilyen és elég jó az árához képest a V89 Nitro! nagyonn jól tapad street-en és dirt-ön is! megéri az árát

Hátrány

nem nagyon van neki talán csak az hogy sok a gyártási hibás és kiszakad oldalt. meg még talán a is hogy durvább használatnál kopik egy kicsit ez a Rubena külső gumi.... ha például egész nap csúsztatod fékel vagy anélkül.. :D

Erre ajánlom

street, dirt  parkra nem igazán mert ott egy kicsit csúszik és könnyen el lehet vele taknyolni.

Ennyiért vettem
2000
Mért tömeg
640 g
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 20×1,1/8"
  • 20×1,3/8"
  • 20×2,0"
  • 20×1,75"

 
nyomás (bar):
  • 20×1,1/8", max. 8
  • 20×1,3/8", max. 6
  • 20×2,0" , max. 4,2
  • 20×1,75", max. 4,5

 
szövetsűrűség (TPI):
  • Classic: 22
  • Racing Pro: 127

 
ajánlott kerék:

Első és hátsó


 
tubeless változat:

Nincs


 
oldalprizmás változat:

Nincs


tömeg:

20×1,1/8"

  • Racing Pro: 220 g
  • Classic: 410 g

20×1,3/8"

  • Racing Pro: 265 g
  • Classic: 450 g

20×2,0"

  • Radical Ride: 720 g
  • Racing Pro: 440 g
  • Classic: 640 g

20×1,75"

  • Racing Pro: 420 g
  • Classic: 620 g

Rubena logó

Rubena márka bemutatás

A mai Rubena 1999-ben alakult két különálló cseh cég a Rubena, és a Gumokov egyesüléséből.

A Rubena városában, Náchod-ban nagy hagyománya van a gumiiparnak, már 1908-ban gyártott kenőanyagokat és tömítéseket Josef Kudrnáè. 1928-ban partnerével kerékpár külsők és belsők gyártásába kezdtek, 1929-ben pedig legyártották az első cseh autó abroncsot és belsőt. A második világháború után a céget államosították, és 1947-ben a Rubena nevet kapta. 1960-ban kezdték a befecskendezéses préselési technológiával készülő technikai gumik gyártását. 1989-ben a cég visszanyerte függetlenségét az államtól, 1996-ban pedig a CGS társaság része lett.

A Gumokov cég Hradec Králové-ben alakult 1928-ban, eredendően a Hakauf család tulajdonaként. 1930-ban a Gumovka nevet vette fel. A termelés a második világháború alatt sem szakadt meg. A háború után azonban az eredeti tulajdonosok nem tértek haza, így államosították a céget, és összeolvasztották a náchodi céggel. 1953-ban ismét önállóvá vált, majd 1990-ig külön is működött. 1900-ben az államosítások során megalakult a Gumokov, amely 1997-ben szintén a CGS csoport tagja lett. 2 évvel később összeolvasztották a Rubena-val.

A Rubena 2007-ben indított egy, a kormányzat által is támogatott, komoly fejlesztési programot, melynek célja, hogy a vállalat erősödni tudjon a rugalmasság terén, és felvehesse a küzdelmet a világpiacon.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Rubena V89 Nitro termékkel kapcsolatban: