Schwalbe City Marathon 1.4-2.5 külső gumi

10 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.9]
  • Modellév: 2001
  • Listaár: 3.200 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-10 (10 vélemény)
Rendezés

_Stefan20_ avatar
_Stefan20_
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
2000 km alatt 1 defektet se kaptam, pedig nem kímélem!! Volt szerencsém 4-5 mm-es dróthoz is, mentem tovább...Kanyarokban jól tapad.
Hátrány
Vizes időben nagyon nagy a vízkihordása
Tapasztalat
.
Erre ajánlom
Város, országút
Szerinted hasznos?

Máté avatar
Máté
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Száraz aszfalton jól tapad, kanyarokban is stabil, jól véd az apróbb úthibák ellen (és a nagyobbak ellen is), és eddig 1800 km alatt még nem akpott defektet se az első se a hátsó. Csendes, és akár még enyhébb földutakon is használható (mélyebb homoban, vagy kavicsban viszont könnyen borul, de nem is erre találták ki)
Hátrány
Nedves úton már gyengébb a tapadás, óvatosabban kell vele menni ilyenkor. Látványosan kopik, nekem már meg kellett cserélnem az elsőt és a hátsót.
Tapasztalat
Csak ajánlani tudom, mert bár nem a legolcsóbb, de sok kellemetlenségtől mentheti meg az embert egy hosszú úton.
Erre ajánlom
Hosszú aszfalt túrákra nagyon jó, nem hagyja cserben az embert, mint írtam nekem még 1800 km óta nem volt defektem, pedig nincs telszkópom, és mentem már bele kátyúba nagy sebességgel, csomagokkal megrakodva. Ha esteleg földúton, vagy terepen kell átmenni, még akkor is hazsnálható, de óvatosabban!
Szerinted hasznos?

Fülöp Gábor avatar
Fülöp Gábor
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagyon jó a defektállósága. Hátsó keréken használtam,száraz úton mindehol megálta a helyét,miután kopni kezdett esőben fékezésnél csúszkált.
Hátrány
Szerintem gyorsan kopott.
Tapasztalat
Nekem nagyon tetszett.
Erre ajánlom
Én szinte csak városban használtam néha mentem vele Esztegomba, megjárta a Bécs-Budapest marathont is.
Szerinted hasznos?

orosz lászló avatar
orosz lászló
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
kics göri ellenállas, könnyen szerelhető, keresztmetszete jó kanyarstabilitást eredményez (1.75-ös)
Hátrány
apró tüskéket nekem nehezen viselte ellenbem a szilánkokkal.
Tapasztalat
nekem ezt produkálta: bécsújhelytől nem messze a Hohen wandról lefele 59km/h-val kanyarban, elötte kb 10m alatt70km/h ról fékezeve. 48-as átlag esztergomra dobogókőről volt rendesen kanyarsebesség + eső. a szemüvegem szigetelése fogott vissza.
Erre ajánlom
város ,aszfaltos túra. én erre használtam.
Szerinted hasznos?

Enosz avatar
Enosz
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2000, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagyon jól tapad szárazon és nagyon csendes. Kevlar belted, már mentem át vele tört üvegen is és semmi baja nem lett.
Hátrány
Villamos sínekre csak merőlegesen (pont belefér, már próbáltam... kellemetlen...). Macskakövön vesektövet zúzza rendesen.
Tapasztalat
Nagyon jó kis gumi, a városba tökéletes és messze jobban lehet vele közlekedni mint a XC gumikkal, ja és nem megy tönkre...
Erre ajánlom
Városba, aszfaltra vagy kemény poros utakra (csak óvatosan).
Szerinted hasznos?

gregg avatar
gregg
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Aszfalton, kíváló tapadás, gyors, nem kapsz agyrázkódást a rücsköktől.
Hátrány
Több defekt. Amint lazább szerkezetű anyagra érkezel pl. 1 cm sár vagy homok, megszűnik a tapadás. De hát nem is erre találták ki.
Tapasztalat
Február 10 körül raktam fel újra, a csalóka olvadás/jó idő hatására. Utána még jött egy kis hó+fagy. Lefagyott úton gyorsabban haladtam mint a téliekkel, nem csúszkált, szigorúan figyelve az EGYENES haladásra, kanyarban semmi döntés. Napi 2x20 km-t tekertem a melóba, fagy ide-oda esés nélkül. (5 perccel voltam gyorsabb átlagban). A téli gumikkal bátrabb voltam előtte, össze is jött két perec...
Erre ajánlom
Aszfaltra bárkinek száraz időben. Esőben is használható ÉSSZEL.
Szerinted hasznos?

big Z avatar
big Z
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Sima felület, nagyon alacsony gördülési ellenállás, eddig defekt mentes, 30-40 körül döntve kanyarodik mint állat ( de vizes úton ne probáld !!! ) nagyon jól fékezhető !!!
Hátrány
Mivel minimum 6 bár-al használom(1.4-es) a magyar utakon elég rázós (merev villa cool !!:-)) és ad a keréknek rendesen. Csak az vegyen , akit nem zavar ,hogy a monti egy kicsit megalázottnak tűnik a vékony slick gumikkal !!! csak aszfaltra (de hát oda csinálták :-)
Tapasztalat
csak 6 bár felett !! de nem lúd=ne legyen kövér !!!! 1.4 cool !!! én 2990 HuF-ért vettem, szerintem normál ár. Ha nem radirozzák a tartóssága is ok.
Erre ajánlom
Városi száraz aszfaltra szágoldozni, cikázni mint állat !!!
Szerinted hasznos?

Andrási Zsolt (AZso) avatar
Andrási Zsolt (AZso)
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
A külső surlódása nagyon alacsony, ezért a korábbi XC gumikkal szemben azonos edzettség mellett is 2-5 km/h sebességnövekedés tapasztalható. Csendes. A korábbi gumik fütyülnek, dübörögnek, ráznak - itt semmilyen rezgés nem tapasztalható. A teljes bütyökmentesség ellenére a kanyarban és vizes aszfalton is jól tapad.
Hátrány
A teljesen sima felület miatt a budapesti kerékpárutak üvegszilánkos, törmelékes felülete miatt nagyon gyakori a defekt, vagy az üvegszilánkok miatti vágott sérülés a gumi futófelületén. Nagyon könnyen lyukad a kevláros defektvédelem ellenére.
Tapasztalat
Ezek a külsők alighanem európai körülmények közé kiválóak - Magyarországra még koraiak...
Erre ajánlom
Olyan helyre ajánlanám aszfaltra (montihoz), ahol nincsenek teleszórva üveggel az utak.
Szerinted hasznos?

Villámcsiga avatar
Villámcsiga
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagyon könnyű futás, defektmentesség.
Hátrány
Városi gumi révén nem meglepő, hogy csak betonon az igazi, mert 4-4.5 barra szoktam fújni és az pl. macskakövön elég rázós tud lenni.
Tapasztalat
Más városi külsőt még nem használtam, de ezzel a kevláros gumival maximálisan meg vagyok elégedve, mert több mint fél év alatt nem kaptam defektet és suhan mint az ezüstnyíl.
Erre ajánlom
Annak ajánlom aki városban tempósan tekereg és nem bánja ha nem a traktorgumik "csendességével" suhan az úton.
Szerinted hasznos?

Kiki78 avatar
32 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, versenyzőként használtam
Előny
Tartos.
Hátrány
Vizes uton csuszhat mivel slick.Csak aszfalton hasznalhato.Mondjuk arra is van kitalalva :)
Tapasztalat
Az 1.4-est hasznalom.7barra is fel lehet fujni(gyari max 6.5).Szaraz uton nagyon jol tapat.Szinte elnyuhetetlen.2x kaptam mindossze defektet vele - az egyik egy rajzszog miatt volt - pedig mar sokezer kilometert mentem vele,es sokszor voltam kenytelen uvegszilankon atmenni.
Erre ajánlom
Varosban,aszfaltos turakon,TT-ken(pl.B200),teli alapozasra.
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-10 (10 vélemény)
Rendezés
Schwalbe logó

Schwalbe márka bemutatás

A Schwalbe név mögött álló Bohle cég 1922 óta él, és azóta is családi vállalkozásként működik, jelenleg a harmadik generációval az élen. Az abroncsok termelése Indonéziában történik, a koreai Hung-A gumigyárral partnerségben, a központ pedig Németországban található.

A Schwalbe kerékpárgumijai a világon mindenhol megtalálhatóak, az USA-tól Ausztrálián és Japánon át Dél-Afrikáig, ráadásul Európában piacvezető a márka.

Mi lehet ennek az oka? Az egyik: Fanatizmus a gumigyártás iránt. A Schwalbe teljes mértékben a kerékpárgumikra koncentrál, ami mellett pár éve kerekes székekhez is kínálnak gumit. A másik: A gyártó gumijai nem kaphatóak akárhol, csakis és kizárólag szaküzletekben. A cég álláspontja szerint a segítség a gumiválasztáshoz és a jó kiszolgálás alapszükséglet, ezt a két tényezőt pedig csak a szaküzletek tudják megadni.

A gyár termékeinek egyik erőssége a Puncture Protection defektvédelem, mely az alapmodelleknél egy átszúrás elleni gumibetétet jelent, mely akár egy rajzszöggel is megbirkózik, a komolyabb modelleknél pedig egy speciális, vékony, könnyű, de átszúrhatatlan betétet a gumi szerkezetében. A márka minden belsőgumija 24 órás nyomástartási vizsgálaton esik át, mielőtt a polcokra kerülne.

A Schwalbe jelentése fecske, mely Koreában a szerencse jelképe, a cég számára pedig azt jelképezi, hogy a kerékpározás egy csodálatos formája a személyes helyváltoztatásnak: gyors, könnyű, természet közeli, barátságos és ingyenes.