- Árhoz képest jó tapadás (nekem sárban és vizes úton is jól tapadt, ehhez lehet kellett a 130 kilóm is)
- Jól gurul
- Csendes
- A súlyát nem tudom, de könnyűnek mondanám
- Nekem jól reagált a manőverezéseknél is
- ez a puncture protection egy nagy kamu
- kb 1500 km alatt elkopott, ekkor cseréltem le, miután 1,5 km-es útszakaszon 8 tüskét szedtem fel vele és mind meg is luggatta a belsőket
- száraz, félnedves földút halál rajta (ha nem akarod tolni, akkor ne menj rá) :D
Ha egy kicsit masszívabb lenne a gumi, nem kopna ilyen gyorsan, valamint nagyobb lenne a defektállósága simán választanám ismét. Így elgondolkodtató a dolog. Elég vegyes használatban volt nálam, aszfalt sík terep, aszfalt hegyi terep, földút - múrvás hegyi és sík terep is. Nem extrém használat, hanem ésszel történő bringázás volt. Szépen elment a múrvás 10-20 cm saras terepen, csakúgy, mint a hegyi aszfalton. Amit nem szeret, az a porszáraz, enyhén földnedves földút. Lehet a súlyom is hozzájárult, de egy irányíthatalan valami lett belőle.
Continental Country Ride-ra cseréltem, ez 47 széles és 500 km alatt egyszer már elszállt alólam a kecske :), Ilyen a cx-el nem volt. Ha nem lett volna 2500 ft a két új gumi, valószínűleg nem vettem volna meg. A két gumi között mind szélesség beli különbség, mind tartás beli különbség is van. A conti maszívabb, így reménykedem a kevesebb defektben is.
száraz - enyhén földnedves útra (szekér út..) nem, egyébként ésszel történő bringázásra máshol mindenhova (múrva, fűves, akármilyen..)