- A leírások szerint defektálló, de ebben még nincs tapasztalatom.
- Bivaly erős- és vastag oldalfal.
- A nagy tömege szélviharban előny lehet
- Úthibák miatti rázkódásokat, érezhetően csillapítja.
- Frissítés: 2017.09. Arra lettem figyelmes tekerés közben, hogy az első gumi futófelületének szélére, fel van ragadva valami és forog a kerékkel. Megálltam hogy levegyem. Egy nagy királydinnye tüskéje volt. Olyan vastag a gumi defektvédelme, hogy nem érte át a tüske, pedig tövig benne volt. Nem is füves helyen mentem, csupán a bicikliút repedései közül kinőtt gyomon hajtottam át....
- Nagy gördülési ellenállás.
- Nem gurul.
- Ahol a Vittoriával elengedett kormánnyal gurulok 15-20km-es sebességgel, ott ezt a vackot hajtani kell nehogy eldőljek, mivel ott ez csak 5-el gurul.
- Piszok nehéz vele menni, mintha állandó szembeszélben hajtana az ember.
- Kínszenvedés ezzel menni.
- Nagyon nehéz
Nekem 25 / 622-es méretű van. Mivel nem gurul és még drága is, nem éri meg az árát. Én legalábbis nem venném meg újra. A Vittoria Rubino III fele ennyibe kerül és azzal eddig 3000km alatt egy defektem volt. Tehát nem értem ez a Durano mire fel ilyen drága és nehéz.
Viszonyításképp:
Haverral csináltunk egy próbát. Dombtetőn egyszerre hagytuk abba a tekerést és kb 1km lejtő végére lemaradtam mögötte 200 méterre. Ha a Vittoria gumival mentem volna, én hagytam volna le őt, mivel korábban ugyanott mindig Vittoriával gurultam és sokkal gyorsabb voltam. Szóval az outiról lekerül és megy a boltbajárós bicajra.
- Azoknak ajánlom, akik félnek a nagy sebességtől.
- Akik nem akarnak hosszú távot menni, mégis veszettül ki akarnak fáradni.