- defektállósága (1.85-ös kevláros) jó lehet, nem kaptam vele defektet (mondjuk figyelni is szoktam, hogy ne menjek bele minden szarba)
- nagy sebességnél is jó, de csak egyenesben
- gördülési ellenállása kicsi
- sima száraz aszfalton jó (kanyarban óvatosan döntve)
- sárban, esőben hibátlanul viselkedik, áll a garázsban és várja, hogy felszáradjon odakint :)
- eléggé kopik, bár én nehéz is vagyok. egy blokkolásnál komplett lekopik a finomabb recézés
- kanyarban poros aszfalton vagy esetleg murván, kavicson életveszélyes az oldalsó bütykök miatt. azok tartani nem tartanak, ahhoz kicsik és puhák, ellenben olyan, mintha taknyon kanyarodnál. bár el nem estem vele, de ez csak a szerencsén múlt (utána már óvatosan mentem vele, nem döntöttem)
- kavicsban, porban, ha nem tudjuk kikerülni, akkor lendületesen és nyílegyenesen, valamint erősen imádkozva tessék vele menni, ellenkező esetben jön a zakó.
igazából bringán volt, és mivel én nem nagyon megyek le aszfaltról, ezért jónak tűnt, gondoltam: jó lesz ez aszfaltra, és ha esetleg mégis földútra tévedek, majd akkor is jó lesz azért. tévedtem. nekem ezek az oldalsó bütykök nem jöttek be (vagy ezt már mondtam volna?), de megtanultam velük együtt élni.
a hibrid felhasználású gumik állatorvosi lova: aszfaltra nem igazán jó, terepre meg pláne nem. hibrid gumiban is van ennél jobb, olcsóbban.
így utólag utánanézve az árának, ez egy elég drága(?) gumi, így ha nem lett volna rajta a bringán, külön semmiképp nem vennék ilyet, ennyiért.