Szerintem az, hogy Schwalbe, az már garancia a minőségre.
- Defektállósága egyszerűen fantasztikus. 5000Km vegyes terepen (földút, aszfalt erdő, ösvény) és ezalatt 0 defekt. Slime-os belső nélkül. Ez valószínű, hogy a vastag futófelületének köszönhető, és a Schwalbe defekvédelemnek.
- Gördülési ellenállása nagy nyomáson(kb4bar) nagyon jó, aszfalton csak a semi slick középső futófelület ér le, és ha terepre érek akkor az oldalsó bütykök egyből a talajba harapnak.
- Ahogy már írtam mindenféle terepen használom, és msot olyan 5000Km van benne és már azért látszanak a kopás jelei, de még egy jó ideig bírni fogja. Ha kb 1000Km-enként cseréljük az elsőt-hátsót akkor nagyjából egyformán kopnak, és így tovább lessz használható a pár.
A sár, és legfőképpen a folyós sárban nyújtott képessége a hátránya. Ragadós sárban még úgyahogy megtapad, de folyósban semmi eséllye, de igazából nem is dagonyázásra tervezték.
Esős úton még egészen jól tapad a vízelvezetőknek köszönhetően.
Én nagyon szeretem azt a külsőt. Szinte mindig ez van a bringámon, kivéve, ha durvább terepezésekre megyünk, akkor fölteszem a Panaracer FireXC külsőm, ami azért jóval bőségesebb mintázattal rendelkezik.
(a harmadik képen jól látszik, hogy milyen a külső egy olyan terepezés után, ahol a terep eléréséhez 20Km-et kell menni aszfalton.)
Mindenkinek csak ajánlani tudom, aki nem szeret defekt miatt megálni a tűző napon gumit szerelni. Ezenkívül azoknak, akik egy sokat bíró mindenes külsőt keresnek, mert ezzel használni lehet a bringát városban, és ha kedvünk van akkor külső csere nélkül indulhatunk egy lazább terepű túrára.