Schwalbe Land Cruiser külső gumi

74 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.09.)
  • Listaár: 4.490 Ft - 5.990 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



31-45 (74 vélemény)
Rendezés

pubyy avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
jól gurul, kicsi a gördülési ellenállása, ha unod az aszfaltot, elkalandozhatsz vele gyengébb terepre de inkább erdei ösvényekre
Hátrány

Egy ideig ezzel jártam dolgozni. Eddig nem tudtam milyen idegesítő, ha sok defektet kap valaki, hát ezzel megtanultam ( már becsukott szemmel tudom - kerék ki, gumi le ragaszt, vár, gumi vissza, stb..)

Iszonyat mennyiségű defektet szedtem vele össze, néha olyan parányi tüskéktől, hogy nagyító kellett hozzá.

A gumi oldalfala egy év alatt  széthasadozott, mintha késsel vagdosták volna össze, a bütykök körülrepedeztek, a futóél pedig borzalmasan megkopott, pedig még egy ezres sem volt benne.

ASzfalton is csak addig OK miíg meg nem jelennek az első esőcseppek, mert onnantól korcsolya...

 

Tapasztalat

az első szerelés után mind aszfalton, mind erdei talajon nagyon szerethetőnek tűnik, amolyan jó kis allrounder de sajnos ez az érzés az idő múlásával ( és ez nem túl hosszú idő ) elmúlik.

Most is épp azon agyalok milyen mindenes gumival váltsam ki, mert mégegyszer ilyen nem kell !!

Erre ajánlom
ezek után ? igazából csak olyan hobbikerekeseknek akik keveset ülnek bringán.
10 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

maci avatar
13 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 2000-4000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny

A 3-4 évvel ezelőttihez képest, kb. az összes előnyének durván a felét ELVESZTETTE!

El lehet olvasni az előző véleményem arról a Land Cruiser garnitúrálól, ami 10.000km-en felül pár évig teljesített.

Na most, nem tudom mi lelte a gyárat, de ez a tavalyi, mintha másfélszeres áron lett volna másfélszer gyengébb minőségű..

Hátrány

Nem egész egy év alatt úgy megkopott, mint az elődje kb. 2 év és dupla-tripla km után..

Az oldala szétszakadt, előtte belülről repedezett, majd ez vágta ki a belsőt is..na most az elődje is így halt meg, de neki sokkal több idejébe tellt, mire erre a szintre jut..

Tapasztalat

Egyszerűen katasztrófa..ennyi pénzért ilyen szar gumit..bár ez már a gyártó hibája, igaz hozzáteszem, a városba kb. fél évet rohangásztam azért, hogy egy Land Cruiserem legyen, erre meg ez a hála..

Most a legújabban a CST-t tesztelem, és érdekességképp leírom, hogy az előre szerelt Traction jobban bírta eddig a kopást, míg a Schwalbe Silento2 elődje ebben az adott időtartamban..

Erre ajánlom
Mostmár igazából csak annak, aki hetente egyszer ül a gépre, és elmegy a piacra zöldségért, semmi többre..
Ennyiért vettem
3600Ft
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

HillBen avatar
76 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
aszfalton jól tapad gyors kanyaroknál nem volt vele gondom (nem volt poros az út) terepen jól tapad de.....
Hátrány

a sarat nem tűri 42/15-ös áttételnél kipörgött

nekem ez van fent hátul és kimentem vele a hóba tekeri. minimális tapadása volt nagyon könnyű volt elfékezni a kanyarokban csúszott mint a fene de könnyű volt megfogni ezért lehetett 30-40km/h menni. legérdekesebb az volt h mikor mentem le a bicikliútról h levágjam hazafelé az utat az erdő havas volt ahova le akartam kanyarodni. megyek le takarított aszfaltról az első kerék ( CST Traveller City Classic C1313 külső)megtapad. mire a hóba ér a hátsó kerék rohadtul kiment alólam a bringa nagyon nehéz volt megfogni de sikerült...(egy jó csaj meg is nézett:) )egy  CST Traveller City Classic C1313 sokkal jobban tapad hóban mint ez a schwalbe. de hátulra azt írták h kopik a cst szal hátra schwalbe előre cst és ha hóban mész nagyon csúszik a hátsó külső(schwalbe) de könnyű megfogni:)

eddig lefutott kb 2500 km-t és 40 %-os a középső rész pedig nem blokkoltam.

Tapasztalat

nagyrészt városban használom oda megfelel

ma leesett 40cm hó a guminak zéró volt a tapadása 

Erre ajánlom

aszfaltra

száraz terepre a sárra kevés a tapadása

Ennyiért vettem
3000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bulletrider avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 0-500 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Aszfalton jó időben szuper jól lehet vele suhanni. Én olyan 3,8-4,0 bar nyomáson használom. (4,5 bar max) Középső élen gyönyörően gördül.
Hátrány
A fent említett nyomáson nem tapad le a teljes kerék az útra és bizony csúszik. Főleg a aszfaltos poros kanyarokra kell vigyázni.
Erre ajánlom
All terrian köpeny szerintem. Ha terepen használnám akkor puhábbra fújnám, hogy több letapadjon.
Ennyiért vettem
3200 / köpeny
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zbzb avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Jól tapad aszfalton és csak enyhe a kopása. A gördülési ellenállása se túl nagy, jól lehet vele menni főleg jó minőségű aszfalton. A defektállósága is jó.

Hátrány
Néha bizonytalanná válik főleg blokkoláskor, de könnyen korrigálható.
Tapasztalat

Nekem elöl és hátul is ez van és meg vagyok vele elégedve, azonban a gumin elöl és hátul is vannak kisebb repedések. 

Erre ajánlom
Városba és akár terepre is.
Ennyiért vettem
kettőt 4400ft-ért
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

NWAKaresz avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

- lassan kopik

-jól lehet használni terepen is és aszfalton is de persze a csodák kizárva nem váletlen h a nagytestvárei 3x ennyibe kerülnek

-mivel atom erősen rögzül esélytelen h leforduljon

Hátrány

-az a defekt kizárva véleményre re rácáfolnék 1 év és 2szett gumiután volt 5 defektem ebből 3 pesten azfalton

-leszedni eléggé nehéz de mivel atom erősen rögzul szvalm minden jóban van vmi rossz is

Erre ajánlom
aki nem akar dhzni de terepre is szeretne menni de nem túlzottan dúrvulni
Ennyiért vettem
3250
Csatolt képek
Schwalbe Land Cruiser  2009 külső gumi
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

fgy avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- aszfalton, akár nedves, vizes úton is, jól tapad

- nagy a kanyarstabilitása (ha poros vagy sóderos az út, azért ne várj csodát...esni fogsz...!! )

- elég lassan kopik

 

Hátrány

- "szúrós fegyverekre", mint pl. szög, akáctüske elég érzékeny

- aránylag nehéz "bepattintani" a helyére, mikor cseréled.

Tapasztalat
szerintem bármilyen terepre alkalmas, mivel a gumi kiképzése olyan, hogy a közepe sima (alkalmassá teszi "országútinak), a széle pedig bütykös, bordázott, amivel lazább talajon is tud kapaszkodni. az eddigi gumik közül a legjobb, csak ajánlani tudom.
Erre ajánlom
városban, kisebb nagyobb tekerésekre az erdőben
Ennyiért vettem
kb. 3000HUF/db
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

duke533 avatar
22 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- defekt szinte teljesen kizárva
- frankó aszfalt / offroad gumi
- ésszel és kis odafigyeléssel bármilyen úton mehetsz vele 

Hátrány
- aszfalton: nem versenygumi, nem tapad olyan jól kanyarban, de ha "ésszel" használod, soha nem látod a hiányosságát..
- terepen: nem kifejezett terepgumi, keményebb terepen odafigyelve hajts!
- nahéz
- kopik (a hátsót lefutod ~5000km alatt)
Tapasztalat
kb. 5 éve használom, és továbbra is pártolom (26x1.9)
Erre ajánlom
Mindenkinek aki sokat megy aszfalton, de néha könnyebb terepen is tekerne.
Aki nem akar több defektet :)
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

KisTamás avatar
4 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Előny, az sok van neki. Kicsi gördülési ellenállás, jó kanyartartás, nehezen kopok, viszonylag jó defektállóság, stb. Körülbelül ugyan azt tudom mondani, mint a többiek. Lásd. többiek.

Hátrány

Talán kicsit nehezebb, mint egy átlag gumi.

Puha gumi révén tényleg nem ajánlott mindig satu féket használni mert akkor könnyen elkopik a viszonylag kicsi futófelülete.

Tapasztalat

Kb. 3 éve használom, de a véleményem továbbra is pozitív. Sokan írják, hogy kanyarban, poros aszfalton nem tart. Hát persze, de más gumi sem! :)  (fizika)

Defektállósági jobb, a vastag középső mintának köszönhetően, mint egy normál guminak. Nekem így, hogy lassan elkopott, az utóbbi időben volt egy-két defektem. De ha azt nézem, hány darab üveg szilánkot, tüskét és egyéb hegyes tárgyat szedtem ki a mintázatból, ez nagyon jó arány.

Erre ajánlom

Azoknak akik szeretnek rövidebb, hosszabb túrákra menni csomaggal vagy csomagnélkül vagy csak simán munkába járáshoz. Főleg mivel a tour/city kategóriájú gumiról van szó.

Ennyiért vettem
2000-3000 Ft között
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Lobo avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Aszfalton és földes úton jól teljesít, esőben sem jön zavarba. 1.9-es van elől-hátul. Meg vagyok elégedve velük. Poros aszfalton instabilnak érzem,  egyébként jó kanyarvételi sebessége van.
Hátrány
Én kicsit hangosnak találtam az szfalton az elején, később halkult. Igazából egy összvér mintázat, ennek minden előnyével, hátrányával.
Tapasztalat

Mivel főlek Pesten tekerek, kipróbálom a Schwalbe City-t. Ha túrázni megyek felteszem ezeket.

Uptade: 1000 kilométer után fentartom a  véleményem, hogy ez egy jó all-in gumi kezdő kerékpárosoknak. De közben rá kellett jönnöm, hogy miért volt akciós.

Ugyanis mindkét gumi oldalfalai és a bügykök 'talpa' elrepedtek.  Akciós gumi = öreg gumi?

Erre ajánlom
Kezdő bringásoknak, Pesten melóba járásra és hétvégi túrákra.
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Giot avatar
6 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

1,5 év tapasztalat: Korrekt gumi korrekt áron! Univerzális felhasználás! Aszfalton kanyarba élmény betempózni és medönteni. Egyenesben a középen lévő sima futófelület miatt nem tapad le jól lehet vele tartani a tempót! Könnyű terepen is elboldogul tempós kanyarokkal csak óvatosan. Nem 1 Racing Ralph igaz az ára sem annyi!!! Jól fékezhető gumi de mégsem kopik túl hamar! Deffekt állósága sem rossz!

Hátrány
Vicces gumi!!! Ha az aszfalton van 1 kis por CSÚSZIK NAGYON! Én még nem estem el vele desokszor indult már meg a bringa alattam! Alíg tudtam megfogni. Erősebb terepen bizony kevés. Nem is arra tervezték! Nagyobb homokban teljes halál megsüllyedsz és vége!
Tapasztalat
Nekem még a múlt évben pár hónaposan a hátsó kirepedt a felninél nem tudom hogyan!! A bringaszerelőm ki tudta cseréltetni! Erre a bringámra +int ilyet fogok venni!!!
Erre ajánlom
aszfalt és terep vegyesen melóba járáshoz!
Ennyiért vettem
3e-ft
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Danibogar avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Defektem még nem volt vele,jól tapad emelkedőn és kanyarban egyaránt. Egyedül a murvás,sóderes,kavicsos utakon nem a legjobb,lehet érezni h keresi a tapadást "ficánkol jobbra ballra"de ez nem is terep gumi. Gördülési ellenállása minimális,és nagyon halkan fut.

Hátrány
Eddig nem tapasztaltam semmi hátrányt,megbízható gumi.
Tapasztalat
Very good..  :)
Erre ajánlom
Mindenkinek bátran ajánlom,megbízható jó gumi..  ;)
Ennyiért vettem
3500
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

daveed avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
A defektállósága nagyon jó. Agördülési ellenállás szinte 0. Atartás is kiválló, még farolás közbe is(amikor még nem volt kopott). Akkor tapad, mikor kell!
Hátrány
Néha nagyon durván ki tud csúszni(Murva, Éles kanyar, 20 km/óra EGYÜTT).Ha farolsz vele(aszfalt, poros aszfalt), Volt egy jó gumid.
Erre ajánlom
street
Ennyiért vettem
Bringával kaptam
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

dk001 avatar
16 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny
Gyors, jól tapad aszfalton és terepen is megállja a helyét. Előre az 1.75-ös hátulra meg 1.95/2.1-es verziót ajánlom. kis gördülési ellenállása van és halk.
Hátrány
nincs
Erre ajánlom
aki olcsó és nem dhzó gumira vágyik
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

O.peter avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
 Ez gumi a legjobb amit trekkingre gyártottak. Nem hittem el de tényleg nincs hangja. Kiválóan működik terepen városban egyaránt. Az ára sem vág padlóra.
Hátrány
Sárban meghal de ez csak annyit jelent hogy lassaban megyek vele.
Tapasztalat
Főleg városban van használva de megjártam a Bükk fennsíkot ahol mindenféle terepen volt hajtva. Egyedül a bánkúti sípályán kellett visszavenni a lendületet mert éreztem hogy mászik az elsőkerék oldalra (ázott avar és nedves föld).
Erre ajánlom
Aki nem akar több garnitúra gumit tartani. Versenyre nem hiszem hogy megfelelne.
Ennyiért vettem
5000/ pár
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

31-45 (74 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 24 x 1.75
  • 24 x 1.90/2.00
  • 26 x 1.75
  • 26 x 1.90/2.00
  • 700 x 35C
  • 700 x 40C
  • 28 x 1.75

 
szövetsűrűség (TPI):

50


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

nem


 
defektvédelem:

van (Kevlar Guard)


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

van


tömeg:
  • 24 x 1.75 Kevlar Guard SBC Black 690 g
  • 24 x 1.75 Kevlar Guard SBC Reflex 690 g
  • 24 x 1.90/2.00 Kevlar Guard SBC Black 790 g
  • 24 x 1.90/2.00 Kevlar Guard SBC Reflex 790 g
  • 26 x 1.75 Kevlar Guard SBC Black 760 g
  • 26 x 1.75 Kevlar GuardSBC Reflex 760 g
  • 26 x 1.90/2.00 Kevlar Guard SBC Black 900 g
  • 26 x 1.90/2.00 Kevlar Guard SBC Reflex 900 g
  • 700 x 35C Kevlar Guard SBC Black 615 g
  • 700 x 35C Kevlar Guard SBC Reflex 615 g
  • 700 x 40C Kevlar Guard SBC Black 695 g
  • 700 x 40C Kevlar Guard SBC Reflex 695 g
  • 28 x 1.75 Kevlar Guard SBC Black 860 g
  • 28 x 1.75 Kevlar Guard SBC Reflex 860 g

 
további információk:

511-216


Schwalbe logó

Schwalbe márka bemutatás

A Schwalbe név mögött álló Bohle cég 1922 óta él, és azóta is családi vállalkozásként működik, jelenleg a harmadik generációval az élen. Az abroncsok termelése Indonéziában történik, a koreai Hung-A gumigyárral partnerségben, a központ pedig Németországban található.

A Schwalbe kerékpárgumijai a világon mindenhol megtalálhatóak, az USA-tól Ausztrálián és Japánon át Dél-Afrikáig, ráadásul Európában piacvezető a márka.

Mi lehet ennek az oka? Az egyik: Fanatizmus a gumigyártás iránt. A Schwalbe teljes mértékben a kerékpárgumikra koncentrál, ami mellett pár éve kerekes székekhez is kínálnak gumit. A másik: A gyártó gumijai nem kaphatóak akárhol, csakis és kizárólag szaküzletekben. A cég álláspontja szerint a segítség a gumiválasztáshoz és a jó kiszolgálás alapszükséglet, ezt a két tényezőt pedig csak a szaküzletek tudják megadni.

A gyár termékeinek egyik erőssége a Puncture Protection defektvédelem, mely az alapmodelleknél egy átszúrás elleni gumibetétet jelent, mely akár egy rajzszöggel is megbirkózik, a komolyabb modelleknél pedig egy speciális, vékony, könnyű, de átszúrhatatlan betétet a gumi szerkezetében. A márka minden belsőgumija 24 órás nyomástartási vizsgálaton esik át, mielőtt a polcokra kerülne.

A Schwalbe jelentése fecske, mely Koreában a szerencse jelképe, a cég számára pedig azt jelképezi, hogy a kerékpározás egy csodálatos formája a személyes helyváltoztatásnak: gyors, könnyű, természet közeli, barátságos és ingyenes.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
CST/ Rubena/ Schwalbe/ Maxxis a linkeltek közül melyik jobb?
8 válasz
utolsó: 2012. ápr.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwalbe Land Cruiser termékkel kapcsolatban: