Schwalbe Land Cruiser külső gumi

74 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.09.)
  • Listaár: 4.490 Ft - 5.990 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



61-74 (74 vélemény)
Rendezés

HellslayeR avatar
53 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Nagyon jó siklás az úton, kevés ellenállás a középső élnek köszönhetően, sárban és kanyarban pedig az oldalsók megfognak, egyszóval fasza! Ja meg nem is kopik valami gyorsan.
Hátrány
Talán az, hogy nincs is neki. Grammániásoknak talán.
Tapasztalat
Nagyon jól megy, könnyű vele tekerni, nem szakadnak le az oldalsó bütykök sem, még akkor se ha a pedál súrolja a földet. Nem is drága. Ilyet VEGYÉL! (Képem nincs róla sajna) És még mindig pocsék helyesíró vagyok :D.
Erre ajánlom
XC -re használom, erre mindenképp a legkirályabb!
Ennyiért vettem
2200
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zsoltee avatar
Zsoltee
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Kegyetlen jó a defektvédelme! A tegnapi bringázás után tisztogattam a gépet, és 3 tüskét is kiszedtem a gumikból, de egyik se hatolt át rajta! Semmi defekt :) A tapadása is nagyon király, kanyarban még soha se szálltam el, pedig néha durvulok. Esőben is ugyanolyan jól tapad, mint szárazon!
Hátrány
Kicsit lassabb lett a canga egy kommersz semi-slick gumi után (kicsit nehezebb is nála, valószínüleg ezért)
Tapasztalat
Ezen kívül nekem kényelmesebbnek is tűnt ez az előző külsőnél (csillapít kicsit a rázkódáson). Ja 1,75" széleset használok...
Erre ajánlom
Ez a legtutibb városi/túra gumi. Bárkinek, aki nem akar gyakran az út szélén gumit foltozni :)
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Roland avatar
Roland
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Jól gurul, kanyarban nagyon erősen tartja a bringát és az irányt csak aszfalton. Olcsó
Hátrány
Nehéz, de nem tűnik nagyon fel, mert elképesztően gurul a kinézete ellenére. Jól fel kell fújni, ennyi...
Tapasztalat
Összeségében egy nagyon jó gumi, bár még nagyon új. Én túrázni használom a gépet, vegyítve persze mezei és földes terepekkel. Arra ez a gumi nagyon megfelelő. Fel a hátizsákot tele kajával, és lehet falni a távolságot. Erre való, és erre kell használni. Nah meg ezért a pénzért tuti nincs jobb erre a célra, tudom, mert átfésültem a kínálatot alaposan:)
Erre ajánlom
Mindenkinek, aki főleg aszfalton teker, földúton, köves talajon észnél kell lenni, de elég jól tart. 35-ös tempónál éles kanyarban megcsúsztam vele, de akkor mi van??? Mással is valszeg... Dirt, DH, általánosan vadulásra teljesen alkalmatlan, ezek az egyének keressenek tovább...:)
6 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

M. Zoltán avatar
M. Zoltán
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Olcsó, strapabíró.
Hátrány
Eddig még nem vettem észre, hogy lenne.
Tapasztalat
A napokban volt egy hátsó durrdefektem, mert egy kisujjnyi vasdarabra mentem rá egy ipari területen. Sajna, oldalt kapta el. Ezt még egy autógumi is megérezte volna. Attól féltem, hogyha felfújom a belsőt 3,5-barra, akkor a külső nem fogja bírni és szétdurran. Bírja, pedig 110 kg vagyok. Szerintem nagyon megéri az árát!
Szerinted hasznos?

KisTamás avatar
4 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
A városi forgalomba kitűnően lehet használni, egyszerűen zabálja a kilómétereket, pedig elég robosztus a kinézete, a kanyarokban az oldalsó bütyköknek köszönhetően tényleg stabil. Defektállóságát még nem tudtam kipróbálni, de őszintém megvalva nem is szeretném :) Kopása tényleg elenyésző, kb egy hónapja vettem, de minden nap rendszeresen használom de még mindig megvannak a kerék futófelületén a "felesleges" gumimaradékok.
Hátrány
Ha keményre felfújod (4,2-4,4 bar) akkor földúton megmutatkozik a keménysége és eléggé pattog a köveken. Ha terepre mész vele inkább kicsit vedd vissza a keménységét.
Tapasztalat
Az ára nem a legolcsóbb de szerintem azért amit nyújt megéri megvenni.
Erre ajánlom
Azoknak tudom ajánlani akik szeretnek túrázni, felpakolni nagy hatizsákkal és hagy szóljanak a kilóméterek, de mind emelett előfordul az is, hogy na akkor motyót le mert a hegy tetején láttam egy zergét és meg akarom nézni.
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kovács Géza avatar
Kovács Géza
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Olcsó. Ha nem méred le és még nem fogtál fél kilós külsőt soha, nem is tűnik nehéznek a majd 1 kikója... A súlyt ellensúlyozza gördülékenysége és a kiváló tapadása aszfalton. Olcsó. Defektet nem kap.
Hátrány
Nehéz. Terepen, (csak laza talajon-öklömnyi köveken) dobálja a cangát. Nekem elöl van>elejét dobálja.
Tapasztalat
Olyan gyors kanyarokat csinálok vele, amiket eddig nem is álmodtam. CSAK SZÁRAZ,tiszta aszfalton!!! Nagyon jó érzés, hogy a fejem 20 centire van a földtől a kanyarban. :) És ilyenkor keményen duruzsol az oldalsó bütykös rész, de nem csúszik. Legfeljebbsodródik egy kicsit, de ezzel számolni kell. Király gumi, én szeretem,csak nehéz.
Erre ajánlom
Kezdőknek, városba elsősorban, ha néha terepezel is és nem akarod naponta csrélni a külsőt egy terepre. Áltatlános felhasználásra mindenkinek.
Szerinted hasznos?

Jonny avatar
27 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
olcso, aszfalton kivalo, kis gordulesi ellenallas, jol tartja az iranyt, halk, defektbiztos, nem kopik, masszivnak es elnyuhetetlennek tunik, birja a terhelest
Hátrány
nehez, terepen jobban csuszik mint kellene, a sar beletapad a bordakba
Tapasztalat
Nagyon tetszik ez a gumi es amire hasznalni lehet. Igazabol aszfaltra valo, ott jol tapad, fantasztikusan lehet vele kanyarodni. A kozepso futofeluletnek koszonheti jo tulajdonsagait aszfalton es az oldalso bordak itt jol tapadnak. Meg nem hasznaltam olyan sokat de kopast nem igazan latok rajta. Aszfalton vigyazni kell hogy a kozepso futofeluletet megvezethetik a keskeny, hosszanti szakadasok amik pl. az aszfalt javitasa utan maradhatnak, de ez inkabb csak kellemetlen vagy akkor veszelyes ha epp nem fogjuk a kormanyt. Terepen mar rosszabb a helyzet, de a gondok inkabb csak akkor jonnek ha gyorsan akarunk menni. Kemeny talajon jol viselkedik, de barmilyen puha talajon konnyen megcsuszhat. Sajnos az oldalso bordak sem tapadnak jol terepen szoval nem szivesen jon ki pl. vajukbol. A sar beletapad a mintazatba ami tovabb csokkentheti a tapadast. A sulya miatt nehez vele felfele tekerni, ki is poroghet sarban, lefele viszont megallithatatlan (szo szerint:). Ezek miatt nem ajanlom versenyzesre. Hogy miert hasznalom? Mert rengeteget megyek aszfalton es jo hogy nem kopik, az erdoben is jo ha turasabbra veszem a tempot, defektbiztos es nem is hagyott meg ott sehol, a suly nem szamit ha csak ugy otthon edzegetek, egyaltalan kenyelmes es tokeletes turakhoz (!) vagy oszi (mondom ooszi vagy mi) levezeto tekeresekhez. Ja es olcso. Megint: a tokeletes turagumi!!! (Vessetek meg de egy versenyen fennhagytam hatul a sok aszfalt miatt es nem volt vele komoly gond a sok sar ellenere sem) Amire jo arra 5-os, sok csillaggal.
Erre ajánlom
Annak aki foleg aszfalton teker de azert szeret terepen is menni es nem fontos neki a nagy teljesitmeny. A tokeletes turagumi.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ancitrus avatar
ancitrus
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Remek mintázat mint azt már mások is kifejtették... Az elő 500km-ig észre sem vehető szinte h használt, 1000km-nél már a futófelületen apró bemélyedések vehetőek észre (kavicstól, üvegtől, stb.), most már 1500km-t tettem bele és már az oldalsó mintázaton is látszik a kopás. 1000 és 1500 km közt 3 apró szilánkot is kiszedtem belőle amikkel ki tudja mennyit mentem és ennek ellenére sem volt defektem mert a belső réteg nem engedte át a szilánkokat. Szóval nem csak kamu a defektvédelem!! A vizet is csak kis mértékben fröcsköli fel.
Hátrány
Farolgatni tényleg nem lehet faszán vele. :) De ez is tud csíkot húzni!
Tapasztalat
Mindenki olyan gumit válasszon ami az ő használatára a legmegfelelőbb. Rossz választásért meg ne a gumit hanem magát hibáztassa! Ha keveset mész betonon akkor inkább egy rücskös terepgumit vegyél, ha meg sokat aszfaltozol h terepre juss akkor egy ilyen átmenetest vegyél!
Erre ajánlom
Aki betonon megy sokat és szeretne gyorsan, kényelmesen haladni. Terepre is jó de azért inkább városi használatra.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Daron Malakian avatar
Daron Malakian
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Csendes, eddig úgy tűnik bírja a max 2 méteres lépcsőzést, szép olcsó, és eddig nem volt defektem.( mindíg szartam attól hogy egyszer a karaly DH belsőmet meg kell ragasztanom.
Hátrány
Kisgyerekek nem tudnak vele farolni mert az oldalán azok a bütykök túl jól tapadnak ahoz hogy ne remegjen be az egész bringa, de ez használ a vesekőnek. Ha letérek az útról akkor kicsúszik alólam.
Tapasztalat
Jólo tapad, szép, karaly.
Erre ajánlom
Játszótéren farolgató kcsgknek nem nagyon, de másnak igen. De kizárólag betonon!!!!
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tomi avatar
Tomi
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
a középső futóél miatt az asztfalton király, az oldalsó bütykök pedig a terepen teszik azzá. Szinte lehetetlen defektet kapni vele
Hátrány
Hamar lejön a celofán a Schwalbe feliratról...
Tapasztalat
Elég régóta rovom az utakat és az ösvényeket, rengeteg féle gumit próbáltam már, de ennyire sokoldalú külsővel még nem volt dolgom. Amíg ilyet gyártanak "Fecskéék" csak ilyen lesz a gépemen.
Erre ajánlom
Olyan kollégáknak akik kénytelenek sokat tekerni, mire kiérnek az erdőbe
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

SanDiablo avatar
SanDiablo
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Összefüggő középső sáv, kicsi gördülési ellenállás. Oldalbütykök miatt rendkívül jó oldaltartás, kanyarstabilitás. Jó öntisztuló képesség. Némi defektvédelem.
Hátrány
Laza dolgokat (murva, sóder, homok, sár) nem igazán kedveli, de némi technikával ellensúlyozható.
Tapasztalat
Terepen is, aszfalton is gyűröm, de eddig még nem hagyott cserben. Defektállósága jó, de ez szerencse kérdése is. (Rozsdás, enyén hajlott 65-ös szög ellen mág nincs hatásos védelem.) 1,75-öst használok 4,2 Bar-ral és komolyan mondom ennél jobb gumim még nem volt, de nem is kell.
Erre ajánlom
Olyan túrázóknak, akik nem rettenek meg a tereptől sem.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kamis avatar
20 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagyon halk, gyors, és megbízható
Hátrány
kicsit vékony a középső összefüggő sáv ezért sárba nem ajánlott
Tapasztalat
Nagyon kellemes kis gumi. Elől és hátul is ez van. Először Silento-t akartam venni, de ez nagyon bejött. Ha ez elkopik a Silentot is ki akarom próbálni, nagyon megtetszettek ezek a Schwalbe köpenyek. Lényeg hogy 50-60 km-es túrákra használom ahol 40et mindenképpen aszfalton megyek, és maradék 10-20 km-es földes vagy füves szakaszokon is meglepően stabilan lehet menni vele. Gyors, és kialakításának köszönhetően ha kisebb kitaposott földes vájatban megy az ember, bent tartja a gumit. Terepgumival 30km/h-s sebesség mellet már 6szor kimentem volna az ösvényről. Szerintem enyhén múrvás helyeken is elmegy, mivel a garázsunkhoz vezető úton is az van leszórva, még nem volt vele bajom. eBike-on 1.500ért bőven megéri.
Erre ajánlom
Főleg városba, aszfalton vagy betonon esteleg macskakövön, de füvön és félkemény földes úton is bőven megállja a helyét.
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Cseya avatar
Cseya
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
A középső gördülősáv kicsi ellenállást biztosít, ezért főként aszfaltra jó. Kanyarban, esőben nem csúszik, nem úgy mint
Hátrány
ha véletlenül letérsz az útról mondjuk sóderre vagy sárba. Na akkor megáll a tudomány, kipörög, csúszik.
Tapasztalat
Kaptam vele jópár defektet, de sohasem a gördülősávon keresztül. Jó vétel.
Erre ajánlom
Városba, vidékre, de kimondottan szilárd útra. De arra nagyon. Az ára is elég kellemes, négyezer km alatt alig kopott.
Szerinted hasznos?

ggx avatar
ggx
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nekem nagyon bejött a mintája, aszfalton csak a középső csíkon fut, így szerintem elég kicsi a gördülési ellenállás! 2,6*1,90-es-et használok! Van benne felütés elleni védelem, részben ennek is köszönheti a viszonylag nagy súlyát.
Hátrány
Nehéz. Ezen kívül még nem találkoztam hátránnyal.
Tapasztalat
Nekem nagyon bejött ez a minta, meg a méret is, bár lehet, hogy valakit zavarhat a nagy súly, viszont ezt ellensúlyozza, hogy meglehetősen robosztus felépítésű, és nem is kopik nagyon, szóval valószínűleg tartós darab. Remélem tényleg így lesz.
Erre ajánlom
Annak ajánlom, aki terepen is bringázik, de nagyrészben azért kénytelen a városban, betonon is tekerni.
Szerinted hasznos?

61-74 (74 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 24 x 1.75
  • 24 x 1.90/2.00
  • 26 x 1.75
  • 26 x 1.90/2.00
  • 700 x 35C
  • 700 x 40C
  • 28 x 1.75

 
szövetsűrűség (TPI):

50


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

nem


 
defektvédelem:

van (Kevlar Guard)


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

van


tömeg:
  • 24 x 1.75 Kevlar Guard SBC Black 690 g
  • 24 x 1.75 Kevlar Guard SBC Reflex 690 g
  • 24 x 1.90/2.00 Kevlar Guard SBC Black 790 g
  • 24 x 1.90/2.00 Kevlar Guard SBC Reflex 790 g
  • 26 x 1.75 Kevlar Guard SBC Black 760 g
  • 26 x 1.75 Kevlar GuardSBC Reflex 760 g
  • 26 x 1.90/2.00 Kevlar Guard SBC Black 900 g
  • 26 x 1.90/2.00 Kevlar Guard SBC Reflex 900 g
  • 700 x 35C Kevlar Guard SBC Black 615 g
  • 700 x 35C Kevlar Guard SBC Reflex 615 g
  • 700 x 40C Kevlar Guard SBC Black 695 g
  • 700 x 40C Kevlar Guard SBC Reflex 695 g
  • 28 x 1.75 Kevlar Guard SBC Black 860 g
  • 28 x 1.75 Kevlar Guard SBC Reflex 860 g

 
további információk:

511-216


Schwalbe logó

Schwalbe márka bemutatás

A Schwalbe név mögött álló Bohle cég 1922 óta él, és azóta is családi vállalkozásként működik, jelenleg a harmadik generációval az élen. Az abroncsok termelése Indonéziában történik, a koreai Hung-A gumigyárral partnerségben, a központ pedig Németországban található.

A Schwalbe kerékpárgumijai a világon mindenhol megtalálhatóak, az USA-tól Ausztrálián és Japánon át Dél-Afrikáig, ráadásul Európában piacvezető a márka.

Mi lehet ennek az oka? Az egyik: Fanatizmus a gumigyártás iránt. A Schwalbe teljes mértékben a kerékpárgumikra koncentrál, ami mellett pár éve kerekes székekhez is kínálnak gumit. A másik: A gyártó gumijai nem kaphatóak akárhol, csakis és kizárólag szaküzletekben. A cég álláspontja szerint a segítség a gumiválasztáshoz és a jó kiszolgálás alapszükséglet, ezt a két tényezőt pedig csak a szaküzletek tudják megadni.

A gyár termékeinek egyik erőssége a Puncture Protection defektvédelem, mely az alapmodelleknél egy átszúrás elleni gumibetétet jelent, mely akár egy rajzszöggel is megbirkózik, a komolyabb modelleknél pedig egy speciális, vékony, könnyű, de átszúrhatatlan betétet a gumi szerkezetében. A márka minden belsőgumija 24 órás nyomástartási vizsgálaton esik át, mielőtt a polcokra kerülne.

A Schwalbe jelentése fecske, mely Koreában a szerencse jelképe, a cég számára pedig azt jelképezi, hogy a kerékpározás egy csodálatos formája a személyes helyváltoztatásnak: gyors, könnyű, természet közeli, barátságos és ingyenes.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
CST/ Rubena/ Schwalbe/ Maxxis a linkeltek közül melyik jobb?
8 válasz
utolsó: 2012. ápr.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwalbe Land Cruiser termékkel kapcsolatban: