Schwalbe Land Cruiser külső gumi

74 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.09.)
  • Listaár: 4.490 Ft - 5.990 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




KisTamás avatar
4 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Felsorolva: 

- tartós

- a középső csíknak köszönhetően nagyon jó a gördülése

- az oldalsó bütykök viszon kanyarodáskor biztosítanak jó tapadást

- hangtalan

- nagyon sok helyen használható, de ez egyben az egyedüli hátránya is.

Hátrány

Hátránya szerintem a nyári-téli autós gumihoz hasonlítható. Egyik időben sem a megfelelő.

Ezt kerékpárra átfordítva nem rendelkezik a trekkingek előnyeivel, nehezebb és nagyobb a gördülési ellenállása. Hegyi terepre, crossra sem a legjobb, hiszen a középső egybefüggő felület miatt nem a legjobb a tapadása.

Csúnya szóval élve ez egy öszvér kerék. Mind a két oldalról hoz valamit, de igazából egyikre sem a legjobb. És direkt azt a szót használom, mert a gumi tényleg NEM ROSSZ!

Tapasztalat

Kb. másfél éve használom és igazából számomra nincsen hátránya.

Hogy én miért szeretem? Mert mindenhol tudom használni. Szeretek hosszabb túrákra menni, csomagokkal jól megpakolva. Induláskor jól felfújom (max. 4.5 bar), ami azért jó, mert a gumi tartása nagyon jó, aminek köszönhetően az oldalsó bütykök nem érnek le az egyenes haladáskor. Kanyarban, földúton a bütyköknek köszönhetően nehéz elszállni. Próbálj meg sima gumival  földútonlendületből kanyarodni + 20 kilóval a csomagtartón. :)

A túrák mellett néha előfordul, hogy feltekerünk egy két domboldara is, ilyenkor a bütykök jönnek jól. Más a sima felületű gumival sokkal könnyebben elkapar emelkedőn felfelé, ahol te simán felmész.

De a legjobb: itt Budapesten  :) Mint azt mindenki tudja BP nem kerékpáros barát város. Útpatkák, macskakó, idiótán parkoló autósok és még sorolhatnám. Nagyon jól gyorsul a gumi és nagy sebességnél is jól lehet kanyarodni az oldalsó bütykök tapadása miatt.

Defekt szempontjából nézve az első defektet kb. 2 hete kaptam és így muszáj volt tüzetesen átvizsgálni az abroncs állapotát. Hát mit mondjak nagyon elcsodálkoztam, hogy csak egy defektem volt eddig. Karcolások, bevágások, mélyedések tarkítják itt-ott a futófelületet. Ez a „defekt" is olyan volt, hogy kb. 1 hét alatt kezdett lapos lenne a gumi. Valószínűleg a középső futófelülett mellett mehetett át valami. Defektállósága meg szerintem sokkal jobb mint egy hagyományos trekking guminak.

A 4 répát a miatt kapta, hogy tényleg egy öszvér megoldás, de szerintem a LEGJOBB. Én nagyon meg vagyok elégedve vele, biztos, hogy ilyet veszek megint, ha már elhasználtam.

Erre ajánlom
A fent említett hátrányok miatt azoknak tudom ajánlani, akik nem kötelezték el nagyon magukat egyik irányba sem. Szeretnek túrázni csomagokkal jól megrakva, de mindemellett néha felszaladnak egy-egy ösvényen valamelyik domboldalra, vagy a városban a járdaszegélyeket nem kímélve hajtják a vasat.
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 24 x 1.75
  • 24 x 1.90/2.00
  • 26 x 1.75
  • 26 x 1.90/2.00
  • 700 x 35C
  • 700 x 40C
  • 28 x 1.75

 
szövetsűrűség (TPI):

50


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

nem


 
defektvédelem:

van (Kevlar Guard)


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

van


tömeg:
  • 24 x 1.75 Kevlar Guard SBC Black 690 g
  • 24 x 1.75 Kevlar Guard SBC Reflex 690 g
  • 24 x 1.90/2.00 Kevlar Guard SBC Black 790 g
  • 24 x 1.90/2.00 Kevlar Guard SBC Reflex 790 g
  • 26 x 1.75 Kevlar Guard SBC Black 760 g
  • 26 x 1.75 Kevlar GuardSBC Reflex 760 g
  • 26 x 1.90/2.00 Kevlar Guard SBC Black 900 g
  • 26 x 1.90/2.00 Kevlar Guard SBC Reflex 900 g
  • 700 x 35C Kevlar Guard SBC Black 615 g
  • 700 x 35C Kevlar Guard SBC Reflex 615 g
  • 700 x 40C Kevlar Guard SBC Black 695 g
  • 700 x 40C Kevlar Guard SBC Reflex 695 g
  • 28 x 1.75 Kevlar Guard SBC Black 860 g
  • 28 x 1.75 Kevlar Guard SBC Reflex 860 g

 
további információk:

511-216


Schwalbe logó

Schwalbe márka bemutatás

A Schwalbe név mögött álló Bohle cég 1922 óta él, és azóta is családi vállalkozásként működik, jelenleg a harmadik generációval az élen. Az abroncsok termelése Indonéziában történik, a koreai Hung-A gumigyárral partnerségben, a központ pedig Németországban található.

A Schwalbe kerékpárgumijai a világon mindenhol megtalálhatóak, az USA-tól Ausztrálián és Japánon át Dél-Afrikáig, ráadásul Európában piacvezető a márka.

Mi lehet ennek az oka? Az egyik: Fanatizmus a gumigyártás iránt. A Schwalbe teljes mértékben a kerékpárgumikra koncentrál, ami mellett pár éve kerekes székekhez is kínálnak gumit. A másik: A gyártó gumijai nem kaphatóak akárhol, csakis és kizárólag szaküzletekben. A cég álláspontja szerint a segítség a gumiválasztáshoz és a jó kiszolgálás alapszükséglet, ezt a két tényezőt pedig csak a szaküzletek tudják megadni.

A gyár termékeinek egyik erőssége a Puncture Protection defektvédelem, mely az alapmodelleknél egy átszúrás elleni gumibetétet jelent, mely akár egy rajzszöggel is megbirkózik, a komolyabb modelleknél pedig egy speciális, vékony, könnyű, de átszúrhatatlan betétet a gumi szerkezetében. A márka minden belsőgumija 24 órás nyomástartási vizsgálaton esik át, mielőtt a polcokra kerülne.

A Schwalbe jelentése fecske, mely Koreában a szerencse jelképe, a cég számára pedig azt jelképezi, hogy a kerékpározás egy csodálatos formája a személyes helyváltoztatásnak: gyors, könnyű, természet közeli, barátságos és ingyenes.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
CST/ Rubena/ Schwalbe/ Maxxis a linkeltek közül melyik jobb?
8 válasz
utolsó: 2012. ápr.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwalbe Land Cruiser termékkel kapcsolatban: