Könnyen beszerezhető. Gördülési ellenállása viszonylag alacsony.
Teljesítményéhez viszonyítva drága. A futófelület aránylag gyorsan elhasználódik. A gumi csúnyán repedezik a váll bütykeinek tövénél. Havas, maszatos, poros utakon vigyázni kell vele. Terepen nem valami híres. A defektvédelem gyengécske. Mindezek tetejébe jó nehéz. A sártól és egyebektől eléggé nehezen tisztul meg.
Megvettem ezt a gumit – ajánlották. Ettől függetlenül éppen akkor nem is találtam volna megfelelőbbet. A futófelület alapján aszfaltra és döngölt talajra szánták, de nyilvánvaló, hogy könnyebb terepen is helyt kell állnia. A koronán keskeny, összefüggő, fűrészes borda fut körbe, a vállon pedig rombusz alakú bütyköcskék sorakoznak. Az egyes elemeket eléggé szűk csatornák választják el egymástól. A mintázat jellegéből adódóan a köpeny első és hátsó kerékre is jó.
Aszfalton és keményre döngölt talajon a keskeny korona miatt jól gurul, de azért nem nyújt olyan teljesítményt, mint egy igazi városi vagy túra gumi. Komolyabb sebességet nehéz vele elérni, 20 km/h fölött igencsak jó erőnlét kell hozzá. Tapadása, úttartása száraz körülmények között megfelelő. Havas, maszatos, poros utakon hajlamos csúszkálni. Nem hajtok esztelenül, egy alkalommal mégis kifogott rajtam, csak a sok éves gyakorlat mentett meg az dicstelen elhasalástól. Oldalirányban is eléggé jól tart, lejtőn oldalazva, illetve süppedős talajon azonban hajlamos félrecsúszni. A futófelület egyébként majdnem hangtalan.
Laza talajokon, kavicson, homokon gyengén teljesít – alacsony nyomáson sem jobban –, hiába a többé-kevésbé megfelelő szélesség. Kacsázik, el-el süllyed. Sáros földutakon sem jó vele gurulni, nehezebb terepen meg végképp nem. A sár beleragad, felülete aránylag nehezen tisztul.
Anyaga meglehetősen erős, kellően rugalmas, de csúnyán repedezik a váll bütykeinek tövénél. A futófelület jó vastag, de szükség is van rá, mert kopik erősen. Valamivel több mint egy év és 5000 km után jó négy millimétert kopott: aszfalton többet, terepen kevesebbet gurultam ez idő alatt. Defektvédelme rossz hatásfokkal dolgozik: inkább a korona vastag anyagában akad el a tövis, mint a szúrás ellen védő rétegben. A királydinnyének végképp nem tud ellenállni, így aztán legtöbbször az fúrta át. Talán két tucatszor kellett foltoznom a belsőket, átlagosan egyszer 200 kilométerenként.
Városi közlekedéshez és túrákhoz való. Szilárd burkolatú utakon és döngölt talajokon megfelelően gurul, főleg száraz időben, amikor a Nap is magasan áll az égen. Nehezebb terepre, úgy vélem, nem alkalmas.
Nem rossz köpeny, de szerintem nem éri meg az árát. Sikerét valószínűleg annak köszönheti, hogy városi-túra gumi gyanánt többnyire ezt kínálják, kapható széles változatban is, neve és viszonylag magas ára pedig jó minőséget sugall. Hasonló tudású gumit (akár ugyanilyen mintázattal) nagyjából fele ennyiért is kaphatunk, igaz, nehezebben juthatunk hozzá.



