Az aszfalton és más szilárd(abb) burkolatú utakon a futóélnek köszönhetően tempósan lehet haladni. Lazább szerkezetű talajokon már óvatosan kell kezelni a bicajt, sárban sajnos felszedi az anyagot és nehezen is engedi el.
Nehéz. Most már drága is. Nem gyártanak hajtogatható verziót.
http://revomag.hu/2013/schwalbe-land-cruiser-tartosteszt-elet-a-csucs-alatt/
Eddig több mint 15000 km-t tettem bele a 2010-es gyártású LC garnitúrába. A hátsó tükörradiál, a defektvédő szalag helyenként kilátszik. Mióta feldobtam a kerekekre, nem kaptam defektet. Biztos csak az őrangyalom miatt:) Sok felé jártam már ezekkel a gumikkal, nem csalódtam benne, csak a kíváncsiság miatt használnék más típust (meg is van a másik jelölt).
Leginkább túrázgatni és járni az utakat (szilárd és földutak egyaránt). Ha ezeket az egyszerű szempontokat észben tartod, akkor nem sok csalódást fog okozni.