+ Terepen jól kapaszkodik
+ Nedves úton sem csúszik
+ Köves, gyökeres (rázós) úton stabil marad, nagy sebességnél is
+ Kicsi gördülési ellenállás
+ Nagy mintázat miatt sokáig használható
+ Vagány kinézet
+ Ár
- Nehéz, nehéz, nehéz, föleg a 47-622
- Defektállóság csekély, annak ellenére, hogy elvileg defekálló
- Aszfalton kanyarban könnyen billen, döl, ezért az az érzés, mintha instabil lenne (de nem az)
Két szettet is használtam 42-622 és 47-622 méretekben. Trekkingre raktam és terepen használtam, amire - mint a neve is mutatja - való. Felrakás és elsö elindulás után igencsak meglepödik az ember, mert olyan érzés, mintha el akarna dölni a bicikli, aszfalton totál instabilnak hat. De nem kell megijedni, dölésnél az oldalbütykök leérnek és megtartják a kereket. Ennek oka, hogy középen van egy kiálló keskeny futófelület, ami sík felületen kis gördülési ellenállást biztosít. Terepen pedig a bütykök müködnek, mégpedig igen jól. Frankón kapaszkodik a talajon, nem pörög ki, még nagy emelkedökön is fel lehe vele kaptatni. Barázdákból könnyen kijön, nem fogsz vele elesni, és a nedves fűcsomón sem csúszik meg. Terepre eddig a legjobb amit próbáltam.
Sajnos nehéz, föleg a 47-es szélességü, arról mindenkit lebeszélek. A 42-es is tudja ugyanazt és jóval könnyebb. Totál nem defektálló, ha van benne kevlár, azt akár ki is spórolhatták volna belöle, még a súlya is csökkene legalább. Kopása átlagos, árban rendben van, egész olcsó.
Azoknak ajánlom, akik terepen bicikliznek. Erdei utakra, földútra nagyon jó.
Az aszfalt nem az ö világa, arra ott van a Road Cruiser meg a Marathon. Városban, országúton is használható, de akkor el kell fogadni, hogy a súlya miatt lassúak leszünk és furcsán viselkedik kanyarban.