Schwalbe Nobby Nic külső gumi

31 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.08.)
  • Listaár: 6.990 Ft - 19.990 Ft

Schwalbe Nobby Nic 29x2,6
5.500 Ft
új árához képest: -72%

Schwalbe Nobby Nic 27.5x2.35 bronz 2 db
12.500 Ft
új árához képest: -37%

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-15 (31 vélemény)
Rendezés

BikeTom avatar
1 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

A legegyszerűbb EVO verziót vettem, az első erdei túrán kaptam is egy jó nagy (király dinnye) tövist, másnapra eresztett, csak le. Nálam viszonylag jól bírja, de már 500 km után látszik, ez bizony kopik, főleg aszfalton - na de nem oda való :) Az első keréken megfordítottam a forgásirányt mert terepen belekapott mindenbe, majdnem bukfenc is volt belőle. Piszkosul tapad, MINDENHOL! Igazi harcos, bár nem a leggyorsabb, Racing Ralph-al párosítva ajánlom.

Hátrány

Előre maximum fordítva.

Erre ajánlom

 TEREP

Ennyiért vettem
7500
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gál gt avatar
5 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Jól tapad, még sárban is

Hajtogathatós

Kanyarokban jól tart

 

 

 

Hátrány

Gyorsan kopik ha a hátsó keréken használod.

Mivel eredetileg sárgumi, így lassú mintázata van

Kicsit nehéz (570g 26x2,25-ös méretben)

Gyenge defektállósság

Tapasztalat

Előre ajánlom csak hátul nagyon hamar megeszi még a terep is, de amíg van addig jó.

Erre ajánlom

Laza talajra, sárba

Ennyiért vettem
kaptam
Mért tömeg
570 g
14 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

colew avatar
21 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Nagyon jól bírja a defekteket.
Aszfalton 1 év alatt alig kopott, tartós kis gumi, bütykös létére nem túl nagy a gördülési ellenállása.
Mindkettő keréken használom, a fehér csíkos változatot.
Emelkedőn, lejtőn, jól viselkedik, kanyarokban kicsit fura, az oldalbütykök miatt, de megszokható.
Nagy sebességnél nagyon durva hangja van.
Nedves időben még nem próbáltam, de szárazon nagyon jó.

Hátrány

Még nem tapasztaltam

Erre ajánlom

XC, enyhe DH

Ennyiért vettem
10000
Mért tömeg
540 g
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bula avatar
11 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 1 évig, brutálfutárként használtam
Előny

Panaracer Smoke volt az anyja.

Hátrány

Csak hátsó kerékre fasza.

Tapasztalat

A tökéletes mindenes hátsó. Aszfalttól a DH-ig mindenre jó, csak a guminyomással kell játszani. Szépen gurul, mindenen felmászik, lefelé mindenben megkapaszkodik. A kereszttartásával vannak gondok, a perembütykök nem szeretik a döntést, elmásznak, igaz szépen érezhető a sodródás és csúszáshatár, úgyhogy élvezetesen kontrollálható. Hátra nem tudok jobbat, univerzálisabbat. Párban vettem, de első keréken szar, ideges, nem bírja a döntést, kivéve puha talajon.

Defektet hosszú idő alatt sem kaptam vele többször, mint más gumikkal. A defektállósága és a felütéstűrése típusonként kalibrált, vagy tíz féle kivitelben gyártják, ezt mindenki keresse ki magának a katalógusból.

A kopása átlagos, az aszfalt annyira eszi, mint az átlag gumikat, viszont ez terepen (és aszfalton is) messze az átlag fölött teljesít.

Azt hiszem, hogy amíg gyártják, hátra csak ilyet veszek. Kb 20 évig használtam a Panaracer Smoke-ot, de az újak nem haladnak a korral, a Schwalbe viszont igen.

 

[Nem értem azokat, akik azon csodálkoznak, hogy az aszfalton nem tartós. Azért nem, mert nem aszfaltra tervezték, ez egy terepgumi. Az csak hab a tortán, hogy aszfalton is jól fut. Egyébként a titok a gördülési ellenállásra: guminyomás. Ha már gumit nem cserélgetünk, legalább erre figyeljünk oda.]

Erre ajánlom

Aki egy bringát akar egy gumival, és mindenre használni akarja, ilyet vegyen. Aki specifikusan vásárol, az az aszfalt és a kemény DH kivételével találni fog magának ütős kivitelt a Nobby-ból a maratontól az enduroig. És többször mondtam: hátsó kerékre.

Ennyiért vettem
9900
Mért tömeg
545 g
20 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

karaton1148 avatar
14 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Én még sosem kaptam vele defektet.

A kompromisszumok netovábbja. Lényegében minden talajra megfelel (magamfajta hobbistáknak, persze)

Nyilán nem véletlen, hogy létezik 26" és 29" méretű is, bár most láttam, hogy az ebike-nál már a 27,5"-os is fent van.

Részemről a 2.1-es szélességűt használom városban, terepen, felfelé és lefelé, szárazon és vizes úton... Mondjuk terepen érdemes lejjebb ereszteni, kevésbé ráz.

A HS411 Performance változat volt 8.790 Ft (ebike.hu)

Hátrány

Jól használható, nincs hátránya.

Erre ajánlom

Általános felhasználású mtb-re, ha mondjuk csak egy bringád van.

Ennyiért vettem
8790
8 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Foxus avatar
32 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Eddig általam használt terep gumik közül ez tetszik legjobban.Majdnem úgy gurul mint a Racing ralph, szinte nincs külömbség. Jobban fog mint a Rocket Ron. Eszméletlen stabilitást ad erdei utakon, és aszfalton is gyorsan gurul, bár itt elég zajos.Én latex belsővel használom, 2e km-er alatt nulla defekt. Pedig csuda helyeken gurultam már át, és mégsem.Úgyhogy a gördülési ellenállása, és a defekttűrése nálam 5-ös. A rubosztus kinézete ellenére a súlya is elenyésző.Rendkívül jól fékezhető laza talajon, a sárban is jól viselkedik.A sok próbálgatás, és tesztelések után, ennél a típusnál horganyozok le.

Hátrány

Még nem találtam.

Erre ajánlom

Bárkinek aki inkább terepen közlekedik.

Ennyiért vettem
5000
Csatolt képek
Schwalbe Nobby Nic  2013 külső gumi
8 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Shineoto avatar
47 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Laza talajon iszonyatosan jó
  • Kanyarokban nagyon jól tart, 
  • Inkább első kerékre ajánlott, magasabb gördülési ellenállása miatt.
  • Sarat nagyon jól kidobja
  • Könnyű súly
Hátrány

Eszméletlenül gyorsan kopik. Áprilisban vettem, és már nagyon látványosan meg van kopva.
Az első 100km-en belül 3 defektet szedtem vele össze. Előtte olcsó Kenda gumival sosem volt defektem. Szerencsére az azóta eltelt kb 6-800km-en csak egy újabb defekt volt.
 

Tapasztalat

Összességében egy nagyon jó gumi, nagyon jól viselkedik vele a bringa terepen, főleg laza talajon érezni az előnyeit, viszont rettentő gyorsan kopik és a defektvédelme sem a legjobb.
Azaz Kompromisszumos. Valószínűleg többször nem veszek ilyent.

Erre ajánlom

Ha többnyire autóval viszed ki a bringádat a terepre, akkor simán jó, de ha gurulsz odáig, az aszfalt nagyon hamar megeszi ezt az amúgy is gyorsan kopó gumit.
Am-re maratonra tökéletes.

Ennyiért vettem
kb 8000/db
Csatolt képek
Schwalbe Nobby Nic  2013 külső gumi
Schwalbe Nobby Nic  2013 külső gumi
8 olvasó 63%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

laceszv avatar
17 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Még nincs rajta sok km ,de eddig nagyon fasza a Nobby Nic. Kicsi gördülési ellenállás. Kettő lépcsőfokon felelé nem pörög ki a hátulja és még csak ki sem kell emelnem. Porban  elég jó ,de a mögöttem lévőnek már kevésbé :D. Sárban még nem próbáltam

Hátrány

nincs

Erre ajánlom

AM . Maraton,XCO-,

Ennyiért vettem
31 euró
Mért tömeg
570 g
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zeokeston avatar
17 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

- Nagyon jól kapaszkodik felfelé

- Kanyarokban stabil, jól irányítható

- Lejtőn szintén

- Sarat gyorsan kidobja

Hátrány

- A puha keverék miatt nagyon gyorsan kopik

- Drága

Tapasztalat

- Defektállóságról egyelőre nem nyilatkoznék. Legelső alkalommal egyből bekaptam egyet :) de ebből azért komoly következtetéseket nem akarok levonni. Azóta nem volt vele gond.

- Korábban Racing Ralphot használtam. Az kevésbé kopott, viszont a Nobby Nic lényegesen jobban teljesít. Porzósabb mészköves és laza tőzeges talajon használom. Mindkettőt szereti.

Erre ajánlom

XC, AM, Maraton

Csatolt képek
Schwalbe Nobby Nic  2012 külső gumi
Sárban is oké volt :)
Schwalbe Nobby Nic  2012 külső gumi
Defekt :(
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

freeride69x avatar
154 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

2008-as 26X2.1-es UST-s Nobby Nic-em volt.Defektállósága tömítő folyadék nélkül is jó.Gördülési ellenállása magas,ezért xc/maraton felhasználásra előre ajánlott,kivéve saras körülményeknél,itt jól jön a magasabb de ritkább minta.Sártűrése jó.Tökéletesen működik.

Hátrány

Ára a hazai fizetésekhez mérten magas,ill. 2.1es méretben 2008ban szinte lehetetlen volt hozzájutni,nem kis utánajárásomba került a forgalmazónál.

Erre ajánlom

XC/maratonra verseny körülményekhez,edző guminak drága.

Ennyiért vettem
15990
Csatolt képek
Schwalbe Nobby Nic  2008 külső gumi
Schwalbe Nobby Nic  2008 külső gumi
10 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

- Mikey - avatar
138 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Defektállóság: korrekt, eddig nem volt vele gond.
  • Tubeless ready, tehát elvileg használható belső nélkül, de én eddig csak belsővel használtam.
  • Elöl-hátul jó, alattam nem mászkált el.
  • Ez egy puha gumi, tehát inkább terepre, földre, murvára való. Ott remek, de aszfalton hamar elfogyhat. Én könnyű vagyok, alattamaszfalton sem kopott annyira ez a Schwalbe külső gumi.
  • Fölfele, lefele és kanyarban is tapadt rendesen, nem voltak zűrös helyzetek.
  • A ritka minta miatt gyorsan tisztul, nem ragad bele a sár.
  • Száraz és nedves időben is jó a Nobby Nic.
  • Hajtogatható, úghogy könnyű feltenni, magunkkal vinni, vagy tárolni.
  • Nagyon menőn néz ki.
Hátrány
  • Hát, bizony meg kell fizetni. Csoró hobbistáknak nem pálya, onnan felfelé igen.
  • Mivel puha gumi, aszfalton jobban kopik.
Erre ajánlom

XC

Csatolt képek
Schwalbe Nobby Nic  2011 külső gumi
Schwalbe Nobby Nic  2011 külső gumi
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

farmin avatar
53 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Nem a kedvenc Schwalbe gumim. Elől használok ilyet. Jól tart a kanyarban. Nem kopik annyira mint a társai. Én inkább edzésre ajánlom. Én inkább Rocket Ron-t vagy Racing Ralphot vennék. Nekem azok jobban bejöttek. De ez sem rossz, csak nem az én izlésem. 

Hátrány

Felkapja a köveket és tönkre teszi a vázat.

Erre ajánlom

edzés

Ennyiért vettem
bringán volt
Csatolt képek
Schwalbe Nobby Nic  2009 külső gumi
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zeke avatar
65 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Schwalbe Nobby Nic 2.25 EVO:

Emelkedőn nagyon kiegyensúlyozott és stabil mászóképesség , elég jó oldalkapaszkodással.

Jól érezhető vele a határ.

A keverék elég puha ahhoz , hogy még télen is rendesen tapadjon , sőt , hóban kifejezetten jól viselkedett ami számomra nagy meglepetés volt.

Nagyon könnyen szerelhető , mégsem fordul el a felnin!

Hátrány

Van bizony olyan finom por szerű homok ahol abszolút nem tapad meg. Ezt egy rendkívül hosszú féktáv és egy karambol bizonyította...

Nagyon drágának találom , nekem ugyan a bringán volt rajta , de nem mennék be a boltba listaáron elhozni , a reális árát 7e forintra lőném be.

Aszfalton hangos , ráz , zümmög és folyamatosan fékez (2.2bar nyomás mellett) , a gördülési ellenállása elég nagy , de ennek terepen meg is van az előnye.

Tapasztalat

Jó guminak tartom , de nem a legjobb , ezt ki merem jelenteni , az árát figyelembe véve pedig nem erre esik legközelebb a választásom.

Erre ajánlom

Mindenes guminak nem ajánlom , csak és kizárólag terepre XC/AM vonalon , másra nem jó.

Csatolt képek
Schwalbe Nobby Nic  2010 külső gumi
7 olvasó 71%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Killer7 avatar
10 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Még soha nem kaptam vele defektet !! 
aszfalton eléggé gyorsan kopik  gördülési ellenállása nem nagy:)
előre hátra egyaránt ajánlom nekem is ez van elöl hátul :) 
emelkedőn lejtőn is pöpec :) 
kanyanban egyenesen isten anynira tapad hogy az valami hihetetlen ! :)
nagy sebességnél is tart rendesen a Schwalbe Nobby Nic :)
minden terep és időjárási viszonyt szivessen elvisel !:)

Hátrány

hátránya oldalt már nem egynem volt szálszakadása ami meglehősen kellementlen számomra enyni énzéert de emellet imádom ! :)

Erre ajánlom

terepen való bicózás

4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

spider77 avatar
8 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

-Óriási minőség.

-3 éve, 2009 Mátra XCM óta gyakran van elöl ~benne van min. 6000 km, ebből ~harmada aszfalt! Nem értem, hogy mért nem kopott még szét. (78-73 kg, 2,5 bar)

-Elölre használom a Schwalbe Nobby Nic-et, mert: -nagyon jól tapad az oldala is, -dagonya sárban is jól tisztul, egész kormányozható.

-Egész kényelmes, ballonos (2,1), nekem csak a 2011 TransHM-en sikerült "direkt" felütnöm egy rejtőzködő sziklában. Így 3 év után az oldalfala néhol kicsit megkopott, tubelessnek már nem biztos, hogy jó lenne.

-Kiválóan fékezhető, nehezen csúszik meg (mind elölre-mind oldalra) DH banditának érezhettem magam vele. 2010 Balaton BF-től kezdve tárcsafékkel, lefelé a köveken megtépem a hézagos oldalbütyköket, behasadtak, de a gumi alatt a szürke "komponens" az oldalbütyköket mai napig megtartja, bár a nagy részüknek a fél oldala már elnyalódott-letépődött!

-Sokféle terepre jó, bírja a sarat is.

-A Schwalbe gyártja talán a legkönnyebb még normális gumikat.

-Versenyen is könnyen, kézzel szerelhető.

-Idén Rocket Ron-nal mentem (volna), de függővé váltam: Ron visszajelzés nélkül kicsúszott a kanyarokban, nagyon visszafogott Nic-hez képest.

Hátrány

-Haverom szerint ez egy traktorgumi.

-Pl. Maxxis-hoz képest drága és úgy hallom nem csak a "(hand)Made in Germany" verzió létezik, talán az évjárat sem mindegy.

Tapasztalat

A kedvenc gumim a Schwalbe Nobby Nic.

Egy ilyen drága gumit nem koptatnék szét hátul, nem jönne ki a többlet amit tud, hátulra vannak gyorsabb mintázatok, olcsóbb, király gumik (1. Maxxis, 2. Michelin, 3. WTB, 4. Hutchinson).

Maxxis Crossmark-nál, Rocket Ron-nál sokkal jobb elölre, mást meg még nem raktam.

Egyre több gyors és tudatos embernél látom elöl(!?); elgondolás: a gördülési ellenállást úgyis a hátsó leterhelt gumma adja, oda raknak vmi. gyorsabbat.

Erre ajánlom

Elölre, amolyan mindenesnek. Ha félsz a kanyarban. Ha nem félsz a kanyarban :) Ha fontos a stabilitás mindenképp jó választás.  Maraton-XC-re.  Baromi jó irányíthatóságot kapsz mindenféle terepre-körülményre némi lassulás árán. Ellenőrizd le a verzióját, drágán csak "első oszályút" vegyél!

Ennyiért vettem
12500
21 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (31 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 26 x 2.10
  • 26 x 2.25
  • 26 x 2.40
  • 27.5 x 2.25
  • 27.5 x 2.35
  • 29 x 2.25
  • 29 x 2.35

 
szövetsűrűség (TPI):

67


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:
  • van (Double Defense)

  • nincs


 
tubeless változat:
  • van
  • nincs

 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:
  • 26 x 2.10 TL Ready PaceStar 475 g
  • 26 x 2.10 Double Defense, TL Ready PaceStar 570 g
  • 26 x 2.10 Tubeless PaceStar Black-Skin 690 g
  • 26 x 2.25 TL Ready PaceStar Black-Skin 545 g
  • 26 x 2.25 TL Ready PaceStar Fehér Csíkos 545 g
  • 26 x 2.25 TL Ready PaceStar Grafit 545 g
  • 26 x 2.25 SnakeSkin, TL Ready PaceStar 580 g
  • 26 x 2.25 SnakeSkin, TL Ready (4X) GateStar 580 g
  • 26 x 2.25 Double Defense, TL Ready PaceStar 635 g
  • 26 x 2.25 Tubeless PaceStar 745 g
  • 26 x 2.35 TL Ready PaceStar 595 g
  • 26 x 2.40 SnakeSkin, TL Ready PaceStar 650 g
  • 26 x 2.40 SnakeSkin, TL Ready TrailStar 650 g
  • 26 x 2.40 Tubeless PaceStar Black-Skin 1,6-3,5 810 g
  • 27.5 x 2.25 TL Ready PaceStar Black 575 g
  • 27.5 x 2.25 SnakeSkin, TL Ready PaceStar 685 g
  • 29 x 2.25 SnakeSkin, TL Ready PaceStar 650 g
  • 29 x 2.35 SnakeSkin, TL Ready PaceStar 725 g
  • 26 x 2.10 Performance ORC 520 g
  • 26 x 2.25 Performance ORC 590 g
  • 26 x 2.40 Performance ORC 670 g
  • 27.5 x 2.35 Performance ORC 675 g
  • 29 x 2.25 Performance ORC 645 g
  • 26 x 2.10 Performance ORC 595 g (drótperemes)
  • 26 x 2.25 Performance ORC 660 g (drótperemes)
  • 26 x 2.40 Performance ORC 710 g (drótperemes)

 
további információk:
  • színek: grafit, fehér csíkos(26x2.25)
  • Külön ligában játszik. Mindenütt szeretik, és évek óta különbözOE MTB gumitesztek nyertese. Miért? Mert a Nobby Nic hihetetlenül sokoldalú. A mintázat verhetetlen kontrollt biztosít minden helyzetben. A legmagasabb EVO szintı felépítés és gumi összetétel gyors és könnyı a versenyeken. Ettől a hihetetlen teljesítménytOEl lesz igazi ‘Allgrounder’.

Schwalbe logó

Schwalbe márka bemutatás

A Schwalbe név mögött álló Bohle cég 1922 óta él, és azóta is családi vállalkozásként működik, jelenleg a harmadik generációval az élen. Az abroncsok termelése Indonéziában történik, a koreai Hung-A gumigyárral partnerségben, a központ pedig Németországban található.

A Schwalbe kerékpárgumijai a világon mindenhol megtalálhatóak, az USA-tól Ausztrálián és Japánon át Dél-Afrikáig, ráadásul Európában piacvezető a márka.

Mi lehet ennek az oka? Az egyik: Fanatizmus a gumigyártás iránt. A Schwalbe teljes mértékben a kerékpárgumikra koncentrál, ami mellett pár éve kerekes székekhez is kínálnak gumit. A másik: A gyártó gumijai nem kaphatóak akárhol, csakis és kizárólag szaküzletekben. A cég álláspontja szerint a segítség a gumiválasztáshoz és a jó kiszolgálás alapszükséglet, ezt a két tényezőt pedig csak a szaküzletek tudják megadni.

A gyár termékeinek egyik erőssége a Puncture Protection defektvédelem, mely az alapmodelleknél egy átszúrás elleni gumibetétet jelent, mely akár egy rajzszöggel is megbirkózik, a komolyabb modelleknél pedig egy speciális, vékony, könnyű, de átszúrhatatlan betétet a gumi szerkezetében. A márka minden belsőgumija 24 órás nyomástartási vizsgálaton esik át, mielőtt a polcokra kerülne.

A Schwalbe jelentése fecske, mely Koreában a szerencse jelképe, a cég számára pedig azt jelképezi, hogy a kerékpározás egy csodálatos formája a személyes helyváltoztatásnak: gyors, könnyű, természet közeli, barátságos és ingyenes.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Schwalbe Hans Dampf vs Nobby Nic vs Rocket Ron
2 válasz
utolsó: 2014. szept.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwalbe Nobby Nic termékkel kapcsolatban: