Schwalbe Nobby Nic külső gumi

31 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.08.)
  • Listaár: 6.990 Ft - 19.990 Ft

Schwalbe Nobby Nic 29x2,6
5.500 Ft
új árához képest: -72%

Schwalbe Nobby Nic 27.5x2.35 bronz 2 db
12.500 Ft
új árához képest: -37%

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



16-30 (31 vélemény)
Rendezés

balancefreeride avatar
9 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Tökéletes minőség, szép felirat, tökéletesen tapad, stabil, jo defekt álloság, kevésbé kopik aszfalton, kicsi gördulési ellenállás, egy álom a kanyarodás vele, nincsn neki hibája, nagyon kőnnyű.

Hátrány

Eléggé drága ez a Schwalbe külső gumi.

Tapasztalat

Tökéletes a Nobby Nic vedd meg ha futja rá.

Erre ajánlom

Saras utakra, terepre, mindenhova jo szinte, de terepen az igazi.

 

Ennyiért vettem
talaltam az eriben
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Princewall14 avatar
31 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

-Minőség.

-Nem sokáig használtam,de ilyen rövid idő alatt is meggyőzött,hogy ez valóban minőségi gumi :)

-Nem könnyű defektet kapni vele.

-Jó súlyban van a Nobby Nic

-Lassan kopik(sőt!) havernak fél év alatt semmit se kopott vegyesen terepen és aszfalton.

-Jó kinézet

-Más nem jut eszembe.

Hátrány

-Borsos ár.

Tapasztalat

Ez egy minőségi gumi.Akinek van 25ezre 2 gumira annak nyugodtan.

Erre ajánlom

Aszfalt és terep vegyesen,de főleg terep.

Ennyiért vettem
Haveré
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

DannyL81 avatar
23 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Double Defense-es változat:

  • Defekt tűrő,
  • Állati jól betapad kanyarban,
  • Jól bírja a sarat is,
  • Felfele, lefele és kanyarban is nagyon jól tart,
  • Könnyű ez a Schwalbe külső gumi.
Hátrány

Double Defense-es változat:

  • Viszonylag nagy gördülési ellenállás,
  • Drága ez a Schwalbe külső gumi.
Erre ajánlom

Első kerékre ajánlom, mert nagyon jól tart. Viszont eléggé nagy az ellenállása, így hátra mehet egy RacingRalph inkább.

Csatolt képek
Schwalbe Nobby Nic  2011 külső gumi
10 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

attila 20 avatar
28 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

nos 1. schwalbe.. : )

2.jó a futofelülete kiválo tapadás

3.jol elhelyezett bütykök szépen néz ki :)

4. defektálosága milyen? szerintem tökéletes 1 defektem nem voltvele..

5.nem kopik gyorsan ez + pont a Nobby Nic-nek .)

Hátrány

hát.... mindenguminak van...de ennek még nem találtam :)

Tapasztalat

nos..esöben hogy viselkedik? hát mivel nem csusztam meg 1 xersem igy egészjolbirja :)

hova ajánlanám? hát a Nobby Nic 1 terepre tökéletes gumi nem nevezhetö a kopás bajnokának szoval elég sokáig kibirja :) persze aszfaltra még még elmegy természetesen ott kopni is fog  rendesen mert nem oda találták ki :)  szerintem probléma nincs ezzel a gumival veddmeg nyugottan és használd :)

Erre ajánlom

hát...freeride,DH,dirtre...még elmegy ..streetre semiképp.

Ennyiért vettem
ingyenvolt :)
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

nsblackmarket avatar
237 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- nagyon jó a futófelülete

- jól tapad, a kanyarokban is

- nagy sebeséggel simán bevesz minden kanyart

- a vizes homokos utakat is szereti

- viszonylag jól ellen áll a durva anyagoknak (üveg, éles kövek, stb...)

- a gördülési ellenállása nagyobb mint egy sima felületű szlik guminak, de ez természetes

- viszonylag lassan kopik...

Hátrány

- egy kicsit drága, de megéri az árát, szal nincs neki semmi hátránya...

Csatolt képek
Schwalbe Nobby Nic  2010 külső gumi
15 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

SiMoon avatar
69 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Igazi sártúrógép, nagyon jól tapad és én a sokat emlegetett kopást sem tapasztaltam (igaz, nem használtam olyan sűrűn)

Hátrány

maximum az ára, de a Schwalbe magasabb kategóriája nem az olcsóságáról híres

Erre ajánlom

Terepre, versenyre, élvezkedni

Csatolt képek
Schwalbe Nobby Nic  2009 külső gumi
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kraslan avatar
30 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Egy lassú defektem volt csak vele, tüske miatt, belsővel használva. Meglepően jól bírja az aszfaltot is, ezért váltottam Racing Ralph-ról ,meg mert hamar tisztítja magából a sarat, gondolom a nagy bütyköknek köszönhetően. Előre és hátra is tökéletesen jó, még a Buda-maraton nyúlós, taknyos, agyagos trutyijában (2011) is jól teljesített, abszolút kontrollálhatóan csúszott vele a gép, egyedül a vastagsága (2.25) miatt kellett sokat takarítanom, sárba vékonyabb kellett volna.

Hátrány

Nem ingyen van, az biztos.

Tapasztalat

Ez is és a Racing Ralph is bevállt, ez sokkal jobban bírja a sarat és nem kopik olyan hamar aszfalton.

Erre ajánlom

Ha meg tudod fizetni, amire szertnéd.

Ennyiért vettem
3500 Ft
Csatolt képek
Schwalbe Nobby Nic külső gumi
Schwalbe Nobby Nic külső gumi
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

superbikemen avatar
20 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny

tapad mint a pióca az aszfalton 

nem tul hangos

terepre a legjobb vétel

Hátrány

nekem nem való mert többetvagyok aszfalton na erre nagyon drága sajnálom de mit tegyek

szóval aszfaltra ne .azért kappot ár ra is öt öt mert nem aszfaltra való.

Erre ajánlom

xc-re de aszfaltra ne.

Ennyiért vettem
bicoval volt
Csatolt képek
Schwalbe Nobby Nic  2010 külső gumi
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

corman avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
nagyon jó gumi terepre király
Hátrány

városban nagyon nagy a légellenállása de ezen kívül pöpec :))

én aszfalton lejtőn nagyon hangosnak találom de hát ez nem is oda való

Erre ajánlom
terepre bátran mindenkinek :))
Ennyiért vettem
10000
14 olvasó 7%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

radnaib avatar
64 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
nagyon jol tapad, konnyu, jol birja a sarat.
Hátrány
nekem 2 helyen kihasasadt, elotte a haveromnal is, tobbszor is ledefektelt.  kopik rendesen. igen draga
Tapasztalat
inkabb IRC. fele annyi ugyan olyan jol tapad, ugyan annyira kopik.
Erre ajánlom
all montain
Ennyiért vettem
ajandek
8 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zscs avatar
67 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 2000-4000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
  • földes, köves és kisebb sziklákkal tűzdelt úton kiváló tapadás
  • amíg a mintázat nem túl kopott, átlagon jóval felüli kapaszkodóképesség a hátsó keréken
  • kiváló tapadás zúzós lejtőkön az első keréken
  • sokáig használható, mivel kapaszkodáskor még kopott állapotban is hoz egy jó átlagos teljesítményt, ami mindenképp pozitív
  • Tapasztalataim szerint a "sima" Evo változat is viszonylag defektálló
Hátrány
Az eddig megtett több mint 2000 km alatt számomra csak egyetlen zavaró tulajdonsága akadt. Viszonylag drága. De ettől még 5/5 nálam. :-)
Tapasztalat

2.25-ös méretben használom és All-Mountain kerékpáron, jelenleg a "sima" Evo változatot. Akinek plusz oldalfalvédelemre van szüksége, választhatja a drágább SnakeSkin változatot, aki pedig a tüskék ellen szeretne további plusz védelmet, választhatja a DoubleDefense verziót (SnakeSkin + extra defektvédelem). Olcsóbb, de szintén jó megoldás az Evo alapverzió megvásárlása plusz defektvédő folyadék töltése a belsőkbe.

Leeresztéskor szembesülhetünk azzal, hogy a gumi oldalfala nagyon vékony, már-már hihetetlen, hogyan nem szakad ki - például - a János-hegy piros jelzésű útjának sziklás, köves szakaszain, felfelé tekerve. De bírja, és nagyon jól!

Megjegyzés: 2010-re részben megújult és kb. 30 grammot könnyítettek ezen a külsőn (2.25-ös méret).

Erre ajánlom

Durvább terepen történő maratonozáshoz, örömbringázáshoz, túrázáshoz bármely olyan durvább terepen, ahol mászáskor és a lefelé száguldás alkalmával az átlagos, agyonkönnyített vagy éppen low-cost noname külsők már nem sokat érnek.

Amire NEM ajánlom: folyton-folyvást faralgatni vele az erdőben (ezzel nem kicsit károsítva a túristaútvonalakat). Lehet ésszel is közlekedni, hatékonyan lassítani és ráterelni a bringát az ideális ívre, ami alatt - és nem mellékesen, de - a hátsó külsőnk élettartamát is jelentősen növelhetjük.

Ennyiért vettem
7000
24 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gabrowich avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Most vettem a gumát.Pár hete tesztelgetem.Egyenlőre csak havas lefagyott erdei ösvényeken gurulgatok vele.Ami egyből szembetőnő az előző 800grammos Conti-hoz képest a SÚLYA...Nagyon érezni a különbséget.Nagyon xépen csendbe fut,tapad is rendesen.Defektállóságát sztárolják arról még nem tudok mit mondani.
Hátrány

Az oldaltartásáról még vannak fenntartásaim,csak ma 2X csúszott ki alólam a gép,nem is nagy sebesség és döntés mellett..Lehet mondjuk a lefagyott tölgylevelek is közrejátszottak,picit..: )

Az ára sem piti,és a kiválló tapadás érdekében kopik is xépen úgy hogy aszfaltot nem is látott...

Erre ajánlom
DH-n kívül szinte bármire..
Ennyiért vettem
8800
5 olvasó 20%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

stgabesz avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Nagyon jól tapad esőben is. Halkan fut betonon is! Szép!
Hátrány
Elég drága! Ha betonon befog a hátsó fék akkor ledarál belőle egy kis darabot. De amiért kopik azért fut halkan, mert puha. Nem beszélve a tapadásról.
Tapasztalat
Ha városba is mész érdemes még egy pár olcsóbb gumira beruházni. Az ára miatt 5 és 4 répa
Erre ajánlom
xc
3 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

cskanal avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Jol tapad, megfogott minden kanyart pedig 100+ os versenyzo vagyok :D
Hátrány
Ma ugy kihasadt mint a sicc..Kb egy centis hasadas. Kerestem mi vaghatta ki de semmi olyat nem talaltam ami eleg eles lett volna. Az ufok :D Kerdeses a defektallosaga, bar lehet hogy minden mast kivagott volan az a valami.
Tapasztalat
Veszek meg egyet a biztonsag kedveer. Ha az is hamar defektes lesz, nagyon le repazom :D
Erre ajánlom
En XC re hasznalom, aszfaltra sajnalnam az ara miatt.
Ennyiért vettem
8000-9000 kozott
7 olvasó 57%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szzsolt avatar
szzsolt
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
sztem ottvan nagyon..terepen király, de aszfaltot is bírja nagyon. nem kopik a cucc. szinte bárhova jó!
Hátrány
farolni NEM!de azt nemis szoktam
Tapasztalat
azé az ára nem kevés, de hosszú ideig jó szinte bárhova, szóval sztem megéri!
Erre ajánlom
hegyre, aszfaltra, sárba(nem helyetttesíti azé a sárgumit)
Ennyiért vettem
a kettőt 16000ér
7 olvasó 29%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

16-30 (31 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 26 x 2.10
  • 26 x 2.25
  • 26 x 2.40
  • 27.5 x 2.25
  • 27.5 x 2.35
  • 29 x 2.25
  • 29 x 2.35

 
szövetsűrűség (TPI):

67


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:
  • van (Double Defense)

  • nincs


 
tubeless változat:
  • van
  • nincs

 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:
  • 26 x 2.10 TL Ready PaceStar 475 g
  • 26 x 2.10 Double Defense, TL Ready PaceStar 570 g
  • 26 x 2.10 Tubeless PaceStar Black-Skin 690 g
  • 26 x 2.25 TL Ready PaceStar Black-Skin 545 g
  • 26 x 2.25 TL Ready PaceStar Fehér Csíkos 545 g
  • 26 x 2.25 TL Ready PaceStar Grafit 545 g
  • 26 x 2.25 SnakeSkin, TL Ready PaceStar 580 g
  • 26 x 2.25 SnakeSkin, TL Ready (4X) GateStar 580 g
  • 26 x 2.25 Double Defense, TL Ready PaceStar 635 g
  • 26 x 2.25 Tubeless PaceStar 745 g
  • 26 x 2.35 TL Ready PaceStar 595 g
  • 26 x 2.40 SnakeSkin, TL Ready PaceStar 650 g
  • 26 x 2.40 SnakeSkin, TL Ready TrailStar 650 g
  • 26 x 2.40 Tubeless PaceStar Black-Skin 1,6-3,5 810 g
  • 27.5 x 2.25 TL Ready PaceStar Black 575 g
  • 27.5 x 2.25 SnakeSkin, TL Ready PaceStar 685 g
  • 29 x 2.25 SnakeSkin, TL Ready PaceStar 650 g
  • 29 x 2.35 SnakeSkin, TL Ready PaceStar 725 g
  • 26 x 2.10 Performance ORC 520 g
  • 26 x 2.25 Performance ORC 590 g
  • 26 x 2.40 Performance ORC 670 g
  • 27.5 x 2.35 Performance ORC 675 g
  • 29 x 2.25 Performance ORC 645 g
  • 26 x 2.10 Performance ORC 595 g (drótperemes)
  • 26 x 2.25 Performance ORC 660 g (drótperemes)
  • 26 x 2.40 Performance ORC 710 g (drótperemes)

 
további információk:
  • színek: grafit, fehér csíkos(26x2.25)
  • Külön ligában játszik. Mindenütt szeretik, és évek óta különbözOE MTB gumitesztek nyertese. Miért? Mert a Nobby Nic hihetetlenül sokoldalú. A mintázat verhetetlen kontrollt biztosít minden helyzetben. A legmagasabb EVO szintı felépítés és gumi összetétel gyors és könnyı a versenyeken. Ettől a hihetetlen teljesítménytOEl lesz igazi ‘Allgrounder’.

Schwalbe logó

Schwalbe márka bemutatás

A Schwalbe név mögött álló Bohle cég 1922 óta él, és azóta is családi vállalkozásként működik, jelenleg a harmadik generációval az élen. Az abroncsok termelése Indonéziában történik, a koreai Hung-A gumigyárral partnerségben, a központ pedig Németországban található.

A Schwalbe kerékpárgumijai a világon mindenhol megtalálhatóak, az USA-tól Ausztrálián és Japánon át Dél-Afrikáig, ráadásul Európában piacvezető a márka.

Mi lehet ennek az oka? Az egyik: Fanatizmus a gumigyártás iránt. A Schwalbe teljes mértékben a kerékpárgumikra koncentrál, ami mellett pár éve kerekes székekhez is kínálnak gumit. A másik: A gyártó gumijai nem kaphatóak akárhol, csakis és kizárólag szaküzletekben. A cég álláspontja szerint a segítség a gumiválasztáshoz és a jó kiszolgálás alapszükséglet, ezt a két tényezőt pedig csak a szaküzletek tudják megadni.

A gyár termékeinek egyik erőssége a Puncture Protection defektvédelem, mely az alapmodelleknél egy átszúrás elleni gumibetétet jelent, mely akár egy rajzszöggel is megbirkózik, a komolyabb modelleknél pedig egy speciális, vékony, könnyű, de átszúrhatatlan betétet a gumi szerkezetében. A márka minden belsőgumija 24 órás nyomástartási vizsgálaton esik át, mielőtt a polcokra kerülne.

A Schwalbe jelentése fecske, mely Koreában a szerencse jelképe, a cég számára pedig azt jelképezi, hogy a kerékpározás egy csodálatos formája a személyes helyváltoztatásnak: gyors, könnyű, természet közeli, barátságos és ingyenes.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Schwalbe Hans Dampf vs Nobby Nic vs Rocket Ron
2 válasz
utolsó: 2014. szept.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwalbe Nobby Nic termékkel kapcsolatban: