FULL defektálló külsők(turing plus,rubena stop thorn ultimét)után ezt választottam.
A defektállósága nem tudom milyen,kop-kop lekopogom még nem kaptam vele,de a
full defektálló gumik után meglódult a gép!!!!
Minimál gördülési ellenállás,kis súj a defektállóbb gumikhoz képest!
Eddig semmi kopás(kb:5-600km)
Eddig még semmi!!
Defektállóság??????
Hát sajnos megjöttek a első defektek!!
Én eddig a maximális defektálloságra,masszivságra törekedtem a gumi vállasztáskor.
Most beprobálkoztam eddig minden OKÉ!!!
A sebbeség ! Ég és föld csak defekt ne legyen!!
UPDATE:Balatonkör,Tatabánya-Velencei-tó tókör és vissza,több kisebb túra után.
Kopás zéró!!
Hosszú esős túrán(Balatonkör esőben) jól visekedett széppen tartott frankó!!
Csak még mindig a defekt para,bár még nem volt vele KOPP-KOP FOLYTATÁSKÉNT
a páromnak a bringájára is ezt a külsőt vettem a legnagyobb megelégedésére!!(schwalbe silentót váltot)
Update: A megszokottnak mondható repedések nálam is megjelentek, de nem okoz problémát.
Kopásnak szinte nyoma sincs, eddig frankó (2016 12 29)
UPDATE: Egy kerékpár vásárlás-átépítésből szerzett continental turing plus gumit ugrasztottam fel a gépre helyette !
Gondoltam 37-es kb egy súlyú a 47-es schwalbe külsővel , ráadásul keskenyebb is.
Igy haladósabb lesz! ÓRIÁSIT TÉVEDTEM! visszakerült a cruser , ég és föld!! (2017 08 05)
Sajnos mégis vissza a conti mert 3 napon belül 2 defekt is volt.
A út szélén lévő apró zúzottkő darabkákat összeszedték a gumik és 1-1 ki is fogott rajtuk első, később a hátsóval is.
Nem tudom mi történt a gumikkal , de eddig nem volt gond ezen a útszakaszon most meg nem győztem kiszedni a gumiból a kő darabkákat (defektjavításkor,de első után máskor is)
Nem értem? A mintázaton nincs semmi komoly kopás de mintha lágyabb lenne a gumi és mindent összeszed (Érdekes a nagy melegben nyáron nem volt problem)
Gőzöm sincs hogy mi történt, de így nem merem használni! A teljesítmény így 3-as.
Tempóssabb haladásra aszfalton döngölt földúton