Schwalbe Silento külső gumi

27 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.04.)
  • Listaár: 8.460 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



16-27 (27 vélemény)
Rendezés

Barthati avatar
Barthati
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Csendes("Silento"),nem repedezik,terepre is viszonylag jó,defektálósága sem rossz
Hátrány
Aszfalton nekem kurvára csúszik,farolásoknál több métereket,de lehet,hogy azért van,mert már soakt használtam...
Tapasztalat
Összességében egy jó gumcsiról beszélhetünk,bár nekem a II.-es változat van.Nem lesz rossz vétel az biztos!
Erre ajánlom
Hm.mm....párásztós embereknek akiknek több föld utuk van,mint aszfalt,mert azon eléggé kopik,de nem vészes
Szerinted hasznos?

freean avatar
freean
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
jólguruló-aligkopó-olcsógumi
Hátrány
jól fel kell pumpálni (4bar) - ettől nagyon el szoktam fáradni + ha sokáig nézem lassú gurulás mellett az első gumi "mintázatát", mindig hallucinációim támadnak. olyankor megállok...
Tapasztalat
évente váltogatom a külsőket, megfordult már néhány kezeim között, de eddig a legjobb cuccos - erre a célra. A csekély kopásra jellemző, hogy ~1000km kellett a hátsó közepén lévő, gyártásból visszamaradt vékony "gumiuszony" elkopásához. 80kila vagyok...
Erre ajánlom
főleg aszfaltos túrákra
Szerinted hasznos?

Balázs avatar
Balázs
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Gyönyörűen siklik az aszfalton, elég nagy sebességet lehet vele elérni. Nedves úton látszik, hogy hiába 1,9-es a gumi, a közepéből csak kb. 10-12 mm ér le az aszfaltra, így kicsit versenybringás feelingje van.
Hátrány
Nem a legkönnyebb, ha jól emlékszem 700 gr. körüli darabja.
Tapasztalat
Nekem Silento II-m van, és ez az eddigi legjobb külsőm. Jól siklik (ha az ember felgyorsít mondjuk 25 -re és abbahagyja a tekerést, jó sok méter kell, mire mondjuk 15-ig lecsökken a sebesség), abszolút halk, nem is drága, elég jól megáll vele a bringa (V fékem van pedi).
Erre ajánlom
Városi tekerésre, túrára tökéletes
Szerinted hasznos?

jaci avatar
jaci
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Csendes, 5 baron nagyon kis gördülési ellenállás! Ez fontos!
Hátrány
Semmi defektvédelem 5 baron különösen érzékeny
Tapasztalat
Kizárólag aszfaltra! Viszont oda nagyon jó trekkingre meg pláne
Erre ajánlom
Kizárólag aszfaltra!
Szerinted hasznos?

Heryng avatar
Heryng
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Városban és környékén is egyaránt versenyképes. Aszfalton kiemelkedően stabil, csenbes.Ha nem szekálod, nem is kopik nagyon.
Hátrány
Szélsőséges időjárásban hagy maga után kivánivalót.Extrén terhelhetősége korlátolt (sár,eső, fagy...).A defetállósága is elég gyenge.
Tapasztalat
Eleinte kételkedtem a Schwalbe-ban, de be kellet látnom, hogy nagyon versenyképes. Ajánlom minden Kerekes számára!!
Erre ajánlom
Olcsón, Jót! Nekem főleg aszfalton szolgált, de erdőben is használtam (20%). Azoknak ajánlanám, akik ilyen utviszonyok mellett kerekeznek és az ár nem mellékes.
Szerinted hasznos?

ronintilla avatar
ronintilla
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
5 barra felfújva igazi országúti teljesítménytúra bajnok, legalábbis a GoodYear Lucky Stonejaimhoz képest.
Hátrány
Homokban, esőben nem érdemes használni, mindkét említett helyen, körülményben csúszkál.
Tapasztalat
2000 Ft-ért kira!!!
Erre ajánlom
Országúti teljesítménytúrázáshoz nekem bejött.
Szerinted hasznos?

cyrex avatar
cyrex
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Halk, gyors, mint a barom, olcsó.
Hátrány
Defektállósága semmi, nagyon gyorsan kopik.
Tapasztalat
1000 km városi tekerés alatt szarrá kopott, legalább 10 defektem volt vele. Esőben életveszélyes, kanyarban megcsúszik. Száraz időben, sima úton baromira lehet vele menni.
Erre ajánlom
Csak aszfaltra.
Szerinted hasznos?

Lait avatar
Lait
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Tapasztalat
Kis gördülési ellenállás, emellet jó tapadás. 4 bar fölé fújva olyan, mintha slick lenne (ált. így használom), 2,5 bar környékén könnyű terepre is. Esőben közepes (rajt lehet maradni az úton, de virgonckodni nem lehet). A Mátrában felfelé/lefelé is megbízható. :)
Szerinted hasznos?

Skletron avatar
Skletron
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Jó gördülési ellenállás, első hátsó keréken is jó, hóban kielégítő.
Hátrány
Kicsit nehéz, jobb lenne kevlár peremes kivitelben.
Tapasztalat
6 hónap alatt városi használat közben nem volt még defekt, ha jó keményre fújod nagyon jól szalad, felüléses defekt sem volt. Sokkal komfortosabb, mint egy teljesen slick vékonygumi.
Erre ajánlom
Városba, én csak erre használom, de minden időjárási körülmény közepette jól tart, biztonságos.
Szerinted hasznos?

Cseya avatar
Cseya
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Aszfaltra jó, esőben nem csúszik (vagy legalábbis nem vészes). Viszonylag olcsó.
Hátrány
Hátsó keréken használtam, nem kapaszkodik, vizes fűre, földre érve könnyű vele kaparni. 700 km után annyira elkopott a futófelülete, hogy mindennaposak lettek a defektek. A defektvédelem egy kalap szamócát sem ér.
Tapasztalat
Elől Land Cruiser-t használok, most beszereztem egyet hátulra is.
Erre ajánlom
Olyan bringásoknak, akik finoman hajtják a gépet és kizárólag közúton.
Szerinted hasznos?

Salix avatar
Salix
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Szép. Igényesen formált oldalsó fogak. Csendben gurul.
Hátrány
Repedezik. Mintázatánál fogva terepre (homokra, kavicsra, faleveles útra) nem használható. Esős aszfalton kanyarban csúszik.
Tapasztalat
2000 km aszfalt után a hátsó futófelülete lekopott. Első keréken dinamó vonal felett 2-5 mm repedések keletkeztek, illetve az oldalsó fogak tövében 1-2 mm-sek. Pedig a tavasz-nyár időszak még kímélő tárolást is lehetővé tett. Meglepő volt, hogy a névtelen Chen Shin Tire külsőim, a nem kímélt (téli-nyári) használat és igénytelen tárolás mellett is kevésbé repedtek 2e-3e után. (Ráadásul a brutális oldalsó fogai miatt nem emlékszek, hogy akárcsak egyszer is megcsúsztam volna velük, szemben a Silentoval.)
Erre ajánlom
Ajándékba kocabringásnak.
Szerinted hasznos?

Ignácz István avatar
Ignácz István
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Csendes,jól fut az aszfalton,de erdőben is megállja a helyét.(kokira,pont ma mentem vele barna erdőtalajon és kiválóan megálja a helyét.Holnapra kiderül kapott-e defektet)
Hátrány
Ha sokat durvulsz vele aszfalton,hamar kopik.
Tapasztalat
Ezeket már elmondtam,sokkal jobb mint,a gyári ami elvileg terep,de annál még ez is jobb terepen.(abba egy nap után,egy gumiba,két defektet sikerült produkállnom)
Erre ajánlom
Hosszú túrákra,városba,lényeg,hogy aszfalton legyen.
Szerinted hasznos?

16-27 (27 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 26 x 1.75
  • 700 x 35C
  • 700 x 40C
  • 28 x 1.75

 
ajánlott kerék:

Első és hátsó


 
hajtogatható változat:

nem


 
defektvédelem:

van (Kevlar Guard)


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

Igen


tömeg:
  • 26 x 1.75 Kevlar Guard SBC Reflex 625 g
  • 28 x 1.40 Kevlar Guard SBC Reflex 560 g
  • 28 x 1.60 Kevlar Guard SBC Reflex 620 g
  • 28 x 1.75 Kevlar Guard SBC Reflex 695 g

 
további információk:

HS421 mintázat


Schwalbe logó

Schwalbe márka bemutatás

A Schwalbe név mögött álló Bohle cég 1922 óta él, és azóta is családi vállalkozásként működik, jelenleg a harmadik generációval az élen. Az abroncsok termelése Indonéziában történik, a koreai Hung-A gumigyárral partnerségben, a központ pedig Németországban található.

A Schwalbe kerékpárgumijai a világon mindenhol megtalálhatóak, az USA-tól Ausztrálián és Japánon át Dél-Afrikáig, ráadásul Európában piacvezető a márka.

Mi lehet ennek az oka? Az egyik: Fanatizmus a gumigyártás iránt. A Schwalbe teljes mértékben a kerékpárgumikra koncentrál, ami mellett pár éve kerekes székekhez is kínálnak gumit. A másik: A gyártó gumijai nem kaphatóak akárhol, csakis és kizárólag szaküzletekben. A cég álláspontja szerint a segítség a gumiválasztáshoz és a jó kiszolgálás alapszükséglet, ezt a két tényezőt pedig csak a szaküzletek tudják megadni.

A gyár termékeinek egyik erőssége a Puncture Protection defektvédelem, mely az alapmodelleknél egy átszúrás elleni gumibetétet jelent, mely akár egy rajzszöggel is megbirkózik, a komolyabb modelleknél pedig egy speciális, vékony, könnyű, de átszúrhatatlan betétet a gumi szerkezetében. A márka minden belsőgumija 24 órás nyomástartási vizsgálaton esik át, mielőtt a polcokra kerülne.

A Schwalbe jelentése fecske, mely Koreában a szerencse jelképe, a cég számára pedig azt jelképezi, hogy a kerékpározás egy csodálatos formája a személyes helyváltoztatásnak: gyors, könnyű, természet közeli, barátságos és ingyenes.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwalbe Silento termékkel kapcsolatban: