Defektállósága remek. Aszfalton egy élmény vele száguldozni. 4 bar nyomáson használtam. Sík felületen csak a keskeny síma felülete érinti a talajt, ezért hang nélkül suhan. Nagyon könnyű. Kisebb kanyarnál viszont már lehet érezni az oldalán lévő kapaszkodó rücsköket, ahogy leérnek. Poros, vizes úton nem csúszik ki kanyarban. Sárban is határozottan lehet az irányt tartani vele.
A sár nehezen jön ki a mintájából az oldalánál. Ólomnehéz tekerni, amikor sáros útról aszfaltra kiérek, és felváltok.
Érzékeny a légnyomásra. 3,8 baron nehéz hajtani, mert leér az útra a rücskös rész, 4,5bar maximumot enged meg a gyártó. 4 - 4,2 között volt tökéletes (96 kilós testsúlynál). Spéci pneumatikus nyomásszabályzót kellett vennem, hogy ezt beállíthassam.
Sóderos úton nehezen megy, de még használható rajta.
Alapjában véve egy remek gumi az árkategóriájában. Kb 7000 km-ig defekt nem létezett, utána viszont kezdte beengedni a tüskéket, meg már látszott is rajta a kopás, repedezés. Nagyon künnyű, ezt a tulajdonságát alufelnikkel használva lehet érzékelni. A vizet jól kivezeti maga alól, 50-nel tócsán átszáguldva sem emelkedett meg. A sarat viszont nem szereti, fél óráig nem jön le róla, ha száraz útra kiérek. 8000 km után defektvédő szalagot húztam bele, mert a kevlár már nem védett akkor. 11000 km-nél (kb 30 hónap használat után) váratlanul szétrepedt menet közben. Kb 8000-nél ajánlott újat venni szerintem.
Főleg aszfaltra jó, nagy sebességgel bátran lehet kanyarodni poros, vagy nyálkás úton. Ónos esőben jobb volt a tartása, mint másik 4 korábbi gumimnak, bár egyszer fejreálltam ezzel is. Azokkal ki sem mertem menni télen, mert többet csúsztak oldalra, mint előre mentek. 2-3 centis hóban még jó az úttartása. Igazi 4 évszakos gumi. Nem ajánlom homokos, sóderos, köves terepre, mert besüllyed. Az oldala vékony, és kihasíthatják a kövek. Napi munkábajárásra használtam, szerintem tökéletes választás volt.