Jó minta, biztonságos érzés vele kanyarodni.
Eddig kb 4000km-t mentem vele aszfalton, és nem nagyon kopott meg, pedig 90 kg vagyok.
Előtte Conti City akármim volt, annál jobb a tartása földúton, poros utakon.
A defektállósága szerintem nagyon gyenge, pár napja így a 4000. km körül egy sima akácfa kinézetű tüske is átszúrta, alig volt 2-3 mm nagy a tüske...
Ez hátul kb a 3. defektem vele, elöl is volt 1 vagy 2 (egyszerre vettem elölre-hátulra ugyanilyen silento-t)
Ja igen a Conti állítása szerint bírja az üveget is, ez azt se bírta (annyira ezt nem is vártam el az igaz)
update 2015.11: pár napja egy pici üvegszilánk is betalált hátulra, ami a pesti bringautakon nem ritka... 10km-en három pumpálással hazajutottam :) Ment is bele a defektálló lötty, amit utálok, de nincs jobb most, télen nem kívánok út szélén gumit szerelgetni. Még egy répát levettem.
Városba ingázni tökéletes lenne, ha jobb lenne a defektállósága, viszont akkor nehezebb is lenne... Vagy drágább... :) Nézőpont kérdése. Legközelebb tuti valami defektállóbbat veszek, még ha nehezebb is lesz. (szerencsére eddig a defektek csak lassúak voltak, otthon, vagy meló végén hazafelé derült ki hogy leeresztett a kerék, útközben még nem szívtam meg miatta idén)
Aszfalt, munkába járni.