- Jó defektállóság
- Reflexcsík
- Csekély kopás (70kg)
- Jó gyors, halk, stabil külső. 3,5-4 baron használom.
- Könnyen szerelhető, nincs benne számottevő mértékű, gyártásból fakadó nyolcas, vagy ovalitás, így egész minimálisat üt jó állapotú felnire szerelve. (Ellentétben a silány gyártási minőségű gumikkal, amik még egy tizedmilliméterre centrírozott, tűpontos felnin is ütnek/táncolnak forgás közben)
- Száraz és nedves aszfalton jól tapad, itt nagyobb sebességeknél (40+) sincs gondban, (de azért ésszel persze), döngölt földút, erdészeti utak is simán beleférnek. Sárba, mély homokba nem való.
- Ja, és hidegben is jól tapad, nem kell megmelegíteni a Kékes-mászó rekordhozXD
- Fél éves korában megjelentek a felületi repedések (lehet, hogy nem megfelelően tárolt gumiként vettem, talán az UV van ilyen hatással rá. Nem tudom)
- Mint minden jobb külsőnél: AZ ÁR.
A második szezon közepébe (12000km) kóstoltak bele a Silento-k nálam, ezalatt a két keréken összesen 3 defekt volt. Egyszer elől, oldalfalba kapott egy jó kiállású brutál tüskét a susnyásban - pont nem volt felpumpálva rendesen, mert valami rázós girbegurba erdei túrán voltam éppen. Egyszer kaptam egy 40-es szöget a hátsóba aszfalton - felül ment be, oldalt jött ki. Majd egy hete a Pilisben egy hosszú lefelén, olyan 50-nel telibevertem a hátsóval egy jó tenyérnyi, piramis alakú éles követ, amitől lett egy felütéses defektem. Kellemes volt:) És ez számomra a hátsó gumi végét is jelenti, mert egy ujjhegynyi felületen megszakadtak a szálak, meg amúgy is kopott már. Jellemző a cuccra, hogy a hátsó futófelületbe bele volt törve 4-5 morcosabb tüske, de nem bántották a belsőt. 12000 km kellett a hátsónak, hogy fizikailag elkopjon, az első még bírná, de elküldöm nyugdíjba azt is. A futófelület talajjal nem érintkező részein már fél éves korában megjelentek a felületi repedések, először furcsállottam, de a gyakorlatban semmi jelentősége nincs így is csont nélkül végig gurulta a két szezont melóbajárós-mindenes gépen. (Ez volt a második v a harmadik szett Silento-m, az előzőknél nem jelentkezett ilyesmi). A következő egy pár Range Cruiser lesz, a kíváncsiság kedvéért.
Bevált, kiforrott cucc, bátran ajánlom aszfaltos, erdei utas túrákra - akár napi szinten is lehet gyilkolni jó sokáig. Esőben sem kell félni vele és téli hidegben sincs probléma a tapadással.