- Aszfalton és terepen is megállja a helyét, keményebbre fújva(2,3+ bar) hosszabb túrákat is lehet vele vállalni (már ha nem zavar a hangja) lejjebb eresztve olyan 2-2,3 barra meg a lazább talajú erdei pályákat is meghódítja .
- Vízelvezetése nagyon jó 5/5 nem csúszik vizes úton és még 50% kopás után se csúszik.
- Lehet "állítani" azt, hogy egy kicsit többet harapjon az útba vagy épp kevesebbet, egyszerűen csak megfordítod a forgásirányát és érezhető a különbség mind kanyar tartásilag mind hangilag (1+plusz pont a Schwalbe-nak). :)
- Kanyartartását se lehet kritizálni mert nagyon jól fogja az ívet, még kopottan is kiváló mert a legszélső bütykök nem kopnak annyira mint a beljebb elhelyezett társai.
- Gördülési ellenállásáról annyit, hogy egy 30-35km/h sebességet lehet vele tartani.
- Tetszik a hangja. :3
- Defektállósága 5/1 felütést nem bírja apróbb szilánk is átszúrhatja.
- Nagyon vékony az oldalfala és sérülékeny is.
- Ha netán betonon satuznod kell vele számolj arra, hogy azon a ponton ahol éri a betont nagyon megkopik.
- Leengedett állapotban túl könnyen lejön a külső.
NE használd őszi esős időben mert a falevél és a sár kombója úgy betapasztja hogy kezelhetetlen lesz a bicikli. Én elől is hátsó forgás irányúra forgattam a gumit mert úgy jobban fogja az íveket .
Első sorban Dirt, kopás után Street és Park, de még száraz időben Freeridozni is lehet vele persze ha nem kopott. :)